Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii studii de evlaure, cerecetare, certificare si recertificare inclusiv audituri de sistem


Detaliu pentru invitatia numarul 331170
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Sanatatii Publice
Numar invitatie: 331170/04.07.2012
Denumire contract: Servicii studii de evlaure, cerecetare, certificare si recertificare inclusiv audituri de sistem
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Sanatatii PubliceCod fiscal: 4266456, Adresa: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 3072594, Fax: +40 3072508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010024, telefon: +40 3072594, fax: +40 3072508, persoana de contact: CARMEN COMANDASU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ministerului Sanatatii, str. Cristian Popisteanu, nr.1-3, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii studii de evlaure, cerecetare, certificare si recertificare inclusiv audituri de sistem
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii pentru studii de evaluare, cercetare, certificare si recertificare inclusiv audituri de sistem, necesare desfasurarii activitatilor aferente proiectului cu titlu ?Buna Guvernare prin Integritate ?i Responsabilitate in Sistemul de Sanatate Romanesc? depus in cadru PO DCA, Cod SMIS: 35002
II.1.6) CPV: 79632000-3 - Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2226 lei. Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art 86 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul autoritatii contractante RO81TREZ7005005XXX000161, Cod fiscal: 4266456.)Valabilitate 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278indice1 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
3% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei pentru participare: in conformitate cu prevederile art 90 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 (Declaratie privind eligibilitatea)-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti/tert sustinator- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.ii) Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire sunt: Ministru Vasile CepoiSubsecretar de stat dr. Raed ArafatDirector general Ec. dr. Georgeta BumbacSef serviciu Jr. Carmen ComandasuModelele formularelor ce trebuiesc completate se regasesc in fiserul "Formulare"Operatorii economici pot depunedocumentele de calificarein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se va depune obligatoriu in forma originala acte emise de societati de asigurari sau societati bancare.Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta obligatoriuin original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) Ofertantii vor prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului.Pentru sectiunea III.2.1) in cazul in care documentele sunt depuse in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa depuna documentele de la prezenta sectiune in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatiaeconomico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au prestatin ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor), servicii, studii de evaluare, cerecetare, certificare si recertificare inclusiv audituri de sistem in valoare de minim 148.400 lei Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia va fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer