Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII SUPERVIZARE INGINERIE DE SANTIER pentru proiectul?Reabilitarea si modernizarea Drumului Judetean DJ 208 G,Km. 30+238-57+251 Hanu Ancutei-Girov, Judetul Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 322929
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Judetul Neamt
Numar invitatie: 322929/28.03.2012
Denumire contract: SERVICII SUPERVIZARE INGINERIE DE SANTIERpentru proiectul?Reabilitarea si modernizarea Drumului Judetean DJ 208 G, Km. 30+238-57+251 Hanu Ancutei-Girov, Judetul Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul NeamtCod fiscal: 2612839, Adresa: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Piatra-Neamt, Telefon: 0233212890, Fax: 0233211569
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra NeamtAdresa: B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri terminal Piatra NeamtAdresa: B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII SUPERVIZARE INGINERIE DE SANTIERpentru proiectul?Reabilitarea si modernizarea Drumului Judetean DJ 208 G, Km. 30+238-57+251 Hanu Ancutei-Girov, Judetul Neamt
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII SUPERVIZARE INGINERIE DE SANTIERpentru proiectul?Reabilitarea si modernizarea Drumului Judetean DJ 208 G, Km. 30+238-57+251 Hanu Ancutei-Girov, Judetul Neamt
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 091 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare in valoare de 2500 lei.valabilitatea garantiei de participare este egala cu valabilitatea ofertei, 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante prin: Ordin de plata(in care se specifica destinatia) -in contul deschis la Trezoreria Piatra Neamt nr. RO55TREZ4915006XXX000151;scrisoare de garantie bancara (Form.11)sau instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul Garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului, exclusiv TVA.Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie trebuie sa acopere intreaga durata de valabilitate a contractului, inclusiv perioada de notificare a defectelor. Ofertantul castigator vaconstituiGarantia de buna executieprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, laTrezorerie . Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul astfel deschis va fi de minimum 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie va fi prezentata in original, in termen de 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului de servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste cerinte trebuiescindeplinite de fiecare membru al grupului.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Pentru documentele care se elibereaza o data pe an in tara de origine a operatorului economic si depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea Ofertantului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006, a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat (sau echivalent), in luna anterioara deschiderii ofertelor.b)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local.c)Certificat de participare la licitatii cu oferta independentad)Declaratie privind calitatea de participant la procedurae)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Consiliului Judetean Neamt: Vasile Pruteanu ? Presedinte , Cristina Mititelu ? Secretarul Judetului, Mircea Pintilie Vicepresedinte, Aldo Pellegrini Vicepresedinte, Neculai Cojocariu-director executiv Directia Generala Buget Finante, Conache Gavriliu Doru- director executiv Directia Generala De Dezvoltare Judeteana, Responsabil financiar- Vasiliu Veronica, Responsabil tehbnic ?Elena Ilie, Responsabil proiect-Geta Iacoboaia Responsabil Achizitii- Cristina Secara, Director executiv adjunct juridic Bogdan Bosovici, Popescu Mihail-Sef birou achizitii, Luiza Cretu-jurist birou achizitiiNota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) atrage excluderea Ofertantului din procedura de atribuire.Nota 2: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota 3: In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie conforma cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea mentionat in clar numele intreg al semnatarului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceastaPentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului /Autorizatie de functionare / altele echivalente-original sau copie certificata? conform cu originalul?eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului: Pentru persoane juridice/fizice straine : Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.Nota: In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competenteDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceste cerinte trebuiescindeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Cifra medie de afaceri a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari= min. 500.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta :1 contract de servicii supervizare reabilitare si modernizarede drumuri finalizat in valoare de 250.000 lei, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii1.Personalul implicat direct in indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane minimale :1Coordonator proiect1Diriginte de santier lucrari de drumuri1Specialist topometrist1 Specialist atasamentist (verificare si intocmire devize) certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer