Achizitie publica - Servicii suplimentare de asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de inchidere si ecologizare a minei Deva ? Bolcana, jud. Hunedoara
Detaliu pentru invitatia numarul 328724
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328724/06.06.2012
Denumire contract: Servicii suplimentare de asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de inchidere si ecologizare a minei Deva ? Bolcana, jud. Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.Cod fiscal: RO 14923006, Adresa: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213168019, Fax: +40 0213168019
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 0213168019, fax: +40 0213168019, persoana de contact: Serviciul Achizitii, Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC CONVERSMIN SA, str. Mendeleev, nr. 36-38, Sala de licitaii, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Conservare si inchidere mine)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii suplimentare de asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de inchidere si ecologizare a minei Deva ? Bolcana, jud. Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii suplimentare de asistenta tehnica pentru executia lucrarilor de inchidere si ecologizare a minei Deva ? Bolcana, jud. Hunedoara
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 364 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2787 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la BRD, Agentia Piata Romana Bucuresti, cont RO87BRDE410SV26085254100, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278ยน din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, respectiv suma de 1.393, 64 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile specificate de Hotararea nr.1045/19.10.2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, publicata in Monitorul Oficial nr.757/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale : Daca grupul de operatori economici beneficiaza de sustinere privind capacitatea tehnica si/sau profesionala a unei terte persoane, atunci acesta nu trebuie sa se afle in situatia prev.art.180 si 181. lit a), c^1 si b) si art. 69^1 din OUG34/2006. Tertul sustinator va prezenta, dupa caz, un angajament ferm al persoanei sau persoanelor respective, incheiat in forma autentica, conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art.11^1 din HG nr. 925/2006., Informatii privind subcotractantii daca este cazul : Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile si valoarea din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale acestora. Nu se accepta subcontractarea ulterioara semnarii contractului.Ofertantul ramane pe deplin raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica. in cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., Cerinta 1 O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2 Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului, Cerinta 3 Se solicita asigurarea personalului de specialitate, care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului. Sub sanctiunea descalificarii: 1. Personalul permanent angajat full time propus pentru indeplinirea contractului trebuie sa nu mai fie implicat si in alte contracte pe perioada asigurarii asistentei tehnice la executia lucrarilor de inchidere. 2.Un specialist nu poate fi incadrat pentru aceeasi lucrare, pe ambele functii, responsabil tehnic cu executia si diriginte de santier, Cerinta 4 Conditii minime de experienta profesionala a postului de Diriginte Coordonator propus pentru indeplinirea contractului : Diriginte Coordonator - studii superioare, specialist in activitatea de inchidere ai reconstructie ecologica a minelor/carierelor, atestat in conformitate cu Ordinul Ministrul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 391/2010, publicat in Monitorul Oficial nr.892 /29.12.2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei (se accepta atestatele echivalente care sunt in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertei indiferent de ordinul in baza caruia au fost emise)., Cerinta 5 Conditii minime de experienta profesionala a postului de Diriginte rezident propus pentru indeplinirea contractului: Diriginte rezident - studii superioare, specialist in activitatea de inchidere ai reconstructie ecologica a minelor/carierelor, atestat in conformitate cu Ordinul Ministrul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 391/2010, publicat in Monitorul Oficial nr.892 /29.12.2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere ofertei (se accepta atestatele echivalente care sunt in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertei indiferent de ordinul in baza caruia au fost emise)., Cerinta 6 Conditii minime de experienta profesionala a postului de Topograf, propus pentru indeplinirea contractului : Topograf ? de profesie inginer topograf, Cerinta 7 Conditii minime de experienta profesionala a postului de pecialist mediu, propus pentru indeplinirea contractului: Specialist mediu - studii superioare de specialitate sau atestat in domeniu., Cerinta 8 Conditii minime de experienta profesionala a postului de Specialist mediu, propus pentru indeplinirea contractului: Specialist protectia muncii- Coordonator pentru sanatatea si securitatea inmunca ? nivel superior - de profesie inginer atestat in conformitate cu HG 300/2006siOrdinul 242/2007 (Regulamentul privind formarea specifica de coordonator in materie de SSM pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarilor pentru santiere temporare ori mobile) cod COR 241221, Cerinta 9 Conditii minime de experienta profesionala a postului de Expert tehnic atestat iazuri propus pentru indeplinirea contractului: Expert tehnic sau specialist verificator de proiecte, atestat de MDRT pentru constructii hidrotehnice in domeniile A7 (rezistenta si stabilitatea la solicitari statice, dinamice, inclusiv la cele seismice, pentru constructii si amenajari hidrotehnice) si B5 (siguranta in exploatare pentru constructii si amenajari hidrotenice) si certificat/avizatde MAPPM pentru evaluarea starii de siguranta in exploatare a barajelor (art.2 O.U. nr. 244/2000) Standarde de asigurare a calitatii : Se solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in domeniul achizitiei, conform standard SR EN ISO 9001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei. In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza., Standarde de protectie a mediului : Se solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de protectie a mediului, conform standard SR EN ISO 14001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei. In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 08:47