Achizitie publica - Servicii suport in exploatarea modulului SAP-HR
Detaliu pentru invitatia numarul 342363
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342363/05.02.2013
Denumire contract: Servicii suport in exploatarea modulului SAP-HR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala Filiala de Distributiea Energiei Electrice "Electrica Distributie Transilvania Sud" S.A.Cod fiscal: RO14493260, Adresa: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, Brasov, Telefon: +40 0268305320/+40 0728137596, Fax: +40 0268305004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. Pictor Luchian nr. 25, Brasov, Romania, cod postal: 500193, telefon: +40 0268305320/+40 0728137596, fax: +40 0268305004, persoana de contact: Manica Vochin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud str Pictor Luchian nr.25 bl. 33 Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii suport in exploatarea modulului SAP-HR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de suport in domeniul informatic - exploatare a unui modul SAP
II.1.6) CPV: 72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 7.800 lei.(Curs pentru echivalenta lei/euro 1euro=4, 5316 lei comunicat de BNR pt data de 04.12.2012)IMM beneficiaza de reduceri cu 50%, cf Lg346/2004.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie cf art 86alin(1)/HG 925/2006.Cont: RO68RNCB0053016896031571 B.C.R.Brasov pt.OP.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Ofertantul pierde garantia de participare conform art.87/HG925/2006 . Garantia pentru participare se restituie conf art.88/HG925/2006.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 100 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50%, cf. L346/2004. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180, (formular04), art.181(formular05)si art.69^1(pers cu functii de decizie in cadrul autoritatii Dir Gen Ion Dobre, Dir Ec Eugenia Mara, Dir Distrib Radu Holom, Dir Teh 110 kv Nicu Constandache, Dir Dezv Catalin Grama, Serv Achizitii Manica Vochin, membrii CA Geanta Marian, Ilasi Liviu, Claudiu Coman, Ioana Timofte, Ioan Rosca, Secretar Rodica Pumnea, (formular06), din OUG 34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular03). Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular02). Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (Formular14). Certificat de Inregistrare in scopuri de TVA daca este cazul. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca nu are datorii, aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Certificat privind plata impozitelor si taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte ca nu are datorii, aferente luni anterioare celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivelul minim impus pentru media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: media cifrei de afaceri globale trebuie sa fie mai mare sau egala cu valoarea de 680.000lei.IMM beneficiaza de reducerea cu50% a pragului pentru media cifrei de afaceri globale, cf.L346/2004.Lichiditatea generala >90%.Depunerea unei declaratii cu informatii generale referitoare la Media cifrei de afaceri globale pe ultimi trei ani.Bilantul contabil pentru ultimul an financiar incheiat din care se va calcula lichiditatea generala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestatorul trb sa fie partener SAP.Prestatorul trebuie sa aiba cel putin 1 specialist certificat ?SAPCertified Solution Consultant Human Resources ? Management Administration with mySAP ERP 2004?. Prestatorul trebuie sa aiba cel putin 1 specialist certificat ?SAP Certified Development Consultant SAP NetWeaver 2004 ? Application Develpoment Focus ABAP?. Prestatorul trebuie sa aiba cel putin 1 specialist certificat ?Solution Consultant Financials with MySAP ERP 2005?.Nivel minim impus pt experienta similara in ultimii 3ani: suma valorii contractelor pt serv.similare prestate in ultimii 3 ani trb sa fie mai mare sau egala cu val.de 320.000 leiCopie dupa certificatulresponsabilului cu Protectia Muncii emisde MinistMunciiDeclaratie privind personalulcuderulareacontractului Declaratie privind personalul angajat in ultimi 3 ani.Depunerea unei declaratii cu informatii referitoare la Experienta similara reprezentand servicii similare prestate in ultimi 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 08:20