Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii suport pentru mentenanta sistemelor informatice ale Organismului Intermediar pentru Cercetare


Detaliu pentru invitatia numarul 333097
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
Numar invitatie: 333097/03.08.2012
Denumire contract: Servicii suport pentru mentenanta sistemelor informatice ale Organismului Intermediar pentru Cercetare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Cercetare StiintificaCod fiscal: 17728123, Adresa: Mendeleev, 21-25, Bucuresti, Telefon: +40 213183055, Fax: +40 212128166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii suport pentru mentenanta sistemelor informatice ale Organismului Intermediar pentru Cercetare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin intermediul acestor servicii, vor fi asigurate: -intretinerea aplicatiilor informatice ale DGOI;
-intretinerea echipamentelor informatice ale DGOI;
-asigurarea suportului de help desk pentru angajatii DGOI, pe baza unui software specializat;
-operarea bazelor de date DGOI, in limite si competente stabilite;
-actualizarea sistemelor informatice DGOI, dupa caz, in limitele si competentele stabilite de catre DGOI;
-administrarea si configurarea sistemelor de calcul ale DGOI.
II.1.6) CPV: 72500000-0 - Servicii informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 508, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 LEI .Modul de constituire: orice Instrument de garantare, conform Art.86 din HG 925/2006.Neprezentarea garantiei de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, conduce la respingerea ofertei.Plata se va face in contul RO43TREZ7005005XXX001136 deschis la Trezoreria operativa Municipiul Bucuresti, CUI 17728123.Instrumentul de garantare sau Ordinul de plata, avand valabilitatea 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, este obligatoriu sa se posteze in SEAP (scanat) pana la data limita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.Garantia de participare se va retine de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-operatorului economic, a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C, i se va retine de catre Autoritatea Contractanta suma de 4.288 lei;Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere completata de catre operatorul economic in conformitate cu Formularul nr.2 ? Declaratie privind eligibilitateaNota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Se completeaza Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006.Nota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente): - Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, - Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de statNota 2: Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 3: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Ofertantul va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati competente din tara de origine a ofertantului sau din tara in care acesta este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 si ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul un care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, valabila la data depunerii ofertelor.Documentele vor fi prezentate si in traducerea legalizata a acestora in limba romana.Nota 4: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire din partea reprezentantul legal al operatorului economicpentru acesta.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod directinformatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.-Se completeaza Formularul nr. 12 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Tudor Prisecaru ? Presedinte, Decebal Lohan ? Secretar General, Dana Violeta Gheorghe ? Director General Directia Generala Organism Intermediar pentru Cercetare (DGOI), Lucia Moise ? Director Directia Economica, Sanda Hilgen - Sef Serviciu Management Financiar si Control DGOI, Emilia Mariana Ilie - Responsabil Achizitii Publice , Gabriela Vlantoiu ? Consilier juridic DGOI, Silviu Boiciuc - Expert DGOI, Anca Dinculescu ? consilier I Serviciul Management Financiar si Control DGOI, Marilena Geambasu - Sef Serviciu Tehnico Administrativ si Achizitii Publice, Ana Maria Gagiu ? Consilier superior DGOI, Gina Grec ? Consilier juridic , Viorel Ioanas - Consilier superior DGOI.-Se compleaza Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub santiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiuneaexcluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.-Se completeaza Formularul nr. 5 - CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta(Se va prezenta o Declaratie pe propia raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.) Pentru persoane juridice/fizice romane, se vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte : a) numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si obiectul de activitate al operatorului economic. Documentul pote fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995, privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului.ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional, in tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei., Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani., Experienta in executarea de contracte similare: Prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 500.000 lei., Sa dispuna de un centru de dispecerat service conectat prin fibra optica la minim 2 furnizori de internet., Sa dispuna de echipamente tehnice specifice solicitate prin ?Declaratie privind echipamentele tehnice si mijloacele de transportde care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?, Sa dispuna de parc auto de interventie cu minim 8 autoturisme de interventie., Informatii privind calificarile si experienta profesionala a specialistilor: Ofertantul trebuie sa asigure minim 10 specialisti, dintre care unul este Manager de proiect , dupa cum urmeaza: ?Service software si hardware (statii de lucru)? : min. 6 persoane?Service servere?: min. 2 persoane?Service securitate retele?: min. 2 persoane?Service retea?: min. 2 persoane?Service periferice?: min. 2 persoaneNota: Se admite ca un specialistsa asigure mai multe tipuri de service., Cerinte pentru Managerul de proiect: -Sa aiba studii universitare de specialitate de minim 5 ani;
-Sa aiba cusuri de management de proiect autorizate de autoritati competente (CNFPA sau echivalent);
-Sa aiba minim 3 ani experienta in managementde contracte de servicii informatice complexe., Cerinte privind specialistii pentru?Service software si hardware (statii de lucru)?: -Sa aiba diploma de licenta/studii universitare de specialitate;
-Sa fie certificati pe platforma de sisteme de operare siaplicatii majoritare MicroSoft (MS-MCP)., Cerinte privind specialistii pentru ?Service servere?: -Sa aiba certificat de absolvire cursuri de servere eliberat de organisme abilitate in domeniul respectiv;
-Sa fie certificati pe platforma de sisteme de operare si aplicatii majoritare MicroSoft (MS-MCP)., Cerinte privind specialistii pentru ?Service securitate retele"-Sa aiba diploma de licenta/studii universitare de specialitate;
-Sa aiba certificat de absolvire cursuri de «inginer de securitate», recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si de Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale sau echivalent;
-Sa aiba certificat de absolvire cursuri de administrator de securitate a retelelor eliberat de organisme abilitate in domeniul respectiv;
-Sa fie certificati pe platforma de sisteme de operare si aplicatii majoritare MicroSoft (MS-MCP)., Cerinte privind specialistii pentru ?Service retea?: -Sa aiba diploma de licenta/studii universitare de specialitate;
-Sa aiba certificat de absolvire cursuri de retelistica eliberat de organisme abilitate in domeniul respectiv;
-Sa fie certificati pe platforma de sisteme de operare si aplicatii majoritare MicroSoft (MS-MCP) ., Cerinte privind specialistii pentru ?Service periferice?: -Sa aiba diploma de licenta/studii universitare de specialitate;
-Sa aiba certificat de absolvire cursuri de periferice eliberat de eliberat de organisme abilitate in domeniul respectiv;
-Sa fie certificati pe platforma de sisteme de operare siaplicatii majoritare MicroSoft (MS-MCP). Se solicita :1.Certificare MicroSoft (partener certificat-minim Silver Desktop)2.Certificare pentru Sistemul de Management al Calitatii ISO9001:2008 sau echivalent ;3.Certificare pentru Sistemul de Management al Securitatii Informatiei ISO27001:2006 sau echivalent ;4.Certificare pentru Sistemul de Management al serviciilor ISO 20000 - 1:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 17:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer