Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii suprav lucrari reconstructie ecologica forestiera 5 loturi in judetul Braila


Detaliu pentru invitatia numarul 320248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Numar invitatie: 320248/15.02.2012
Denumire contract: Servicii suprav lucrari reconstructie ecologica forestiera 5 loturi in judetul Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN BRAILACod fiscal: 4205491, Adresa: P-ta independentei nr.1, Braila, Telefon: 0239.619.600, Fax: 0239.619.044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pta Independentei nr. 1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239619600, persoana de contact: REGISTRATURA GENERALA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Braila, Pta Independentei nr. 1, cam 122, et 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii suprav lucrari reconstructie ecologica forestiera 5 loturi in judetul Braila
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de supraveghere a lucrarilor pentru reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate Lot 1com Baraganul 19.05 ha; Lot 2 com Unirea 66, 23 ha; Lot 3 com Zavoaia 25, 60 ha; Lot 4 com Surdila Gaiseanca 18, 85 ha; Lot 5 com Maxineni 87.09 ha toate in judetul Braila
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 856 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participareLotul 1 ?300 lei, Lotul 2 ?1100 lei, Lotul 3 ?400 lei, Lotul 4 -350 lei, Lotul 5 -1200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, (de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei de participare: - ordin de plata in contul Consiliului Judetean Braila, RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trezoreria MunicipiuluiBraila. CF 4205491;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original.- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.
Garantie de buna executie
1. Perioada de garantie de buna executie a contractului: Pana la receptia de la terminarea lucrarilor.2.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii este de: - 10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA, pentru Lotul 1, Lotul 2, Lotul 3, Lotul 4 si Lotul 5.3. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - garantia de buna executie va fi constituita in lei;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se vor prezenta- Formular 12A si 12 B- Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 691 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Incadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt enumerate in anexa Formularului 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va prezenta Formular 2Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), sa fie cel putin egala cu: Lot 1. - 20000 lei fara TVA; Lot 2. - 80000 lei fara TVA Lot 3 - 35000 lei fara TVA, Lot 4 - 20000 lei fara TVA, Lot 5 - 100000 lei fara TVACursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este2008 - 1 Euro = 3, 6827 Lei2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita experienta similara prin care ofertantul sa demonstreze ca a prestat servicii similare a carei valoare sa fie de cel putin: Lot 1. - 15700 lei fara TVA; Lot 2. - 57000 lei fara TVA Lot 3 - 21000 lei fara TVA, Lot 4 - 17000 lei fara TVA, Lot 5 - 60000 lei fara TVA, Informatii ref la studiile pregatirea profes si calific pers de conducere precum si a pers resp pt indeplin contract, Pt fiecare lot se solicita cate o persoana fizica atestata pentru domeniul prevazut la art.5, lit.b si grupele de lucrari prevazute la art.7, lit.c) si d) din Ordinul M.M.P. nr.718/2010, Lista ref utilaje instalatii echipam tehn de care dispune op ec pt indeplin coresp a contract, Lista cuprinzand partea din contract pe care op ec are eventual intentia sa o subcontractezeIn cazul castigatorului se solicita completare prezentare acord desubcontractare pana la semnare contractAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatiaeconomico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreazaprin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe careurmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care iireprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta.Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa decontractare.In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in modindividual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea dincontract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asoci, Atunci cand un grup de op ec depune oferta comuna situatia ec-financ si capac tehn-prof se demonstreaza prin luarea in considerare a resurs membrii grupAcordul de asoc va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplin de fiec semnatar si lider asoc care iireprezinta si pe ceilalti asoc in raport cu aut contractLiderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractIn cazul ofertei comune fiecare asoc trebuie sa indeplineasca in mod individ conditii de la punct III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea dincontract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocieriipentru partea din contract pe care o realizeaza).In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer