Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii supraveghere lucrari ?dirigentie santier


Detaliu pentru invitatia numarul 321296
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Orasului Buftea
Numar invitatie: 321296/06.03.2012
Denumire contract: Servicii supraveghere lucrari ?dirigentie santier
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului BufteaCod fiscal: 4434029, Adresa: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Telefon: 031/824.12.34, Fax: 031/824.12.38
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Romania, cod postal: 070000, telefon: +40 318241234, fax: +40 318241238, persoana de contact: Ion Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii supraveghere lucrari ?dirigentie santier
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de supraveghere a lucrarilor (dirigentie de santier) se raporteaza la urmatoarele obiective asupra carora vor avea loc interventii deconsolidare reabilitare, extindere , modernizare sidotare, din patrimoniul grupului scolar Dumitru Dumitrescu.Corp A cladire principala liceu -alcatuit din 3 tronsoane se vor executa interventii de consolidare structurala, reparatii capitale simodernizare;Corpul B ? Ateliere- reparatii capitale;Corp C ? Cantina- consolidare, reabilitare, dotare;Corp D ? Sala de gimnastica ? reparatii capitale, extindere;Terenurile de sport- redimensionare, refacere imbracaminte, marcaje si dotari;Retele exterioare - de incinta, necesita redimensionare si reabilitare;Alte constructii de incinta: platforme si alei betonate, parcari, alei pietonale, spatii verzi, plantatii si imprejmuire, inclusiv accese din strada principala, necesita reorganizare, reabilitare, modernizare.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180zilede la data depunerii ofertei.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens) garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In aceste situatii, ofertantul trebuie sa ataseze la oferta o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Modul de constituire a garantiei de participare: 1) ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO04TREZ4225006XXX000012 Trezoreria Buftea2) fila CEC;3) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei orasului Buftea va fi conform modelului atasat Formular 16pana la data depunerii ofertei).4) Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Ofertantul este obligat sa constituire o garantiei de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de servicii .? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract..? Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1-completat;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale; Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna ianuarie 2012.- Certificat de participare la cerere de oferta on-line cu oferta independent Formular 3 completat;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG 34/2006 Formular 5 completat;
- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Stoica Ion (primar), Marinescu Titus Radu (viceprimar), Stefan Alina(secretar), Gheorghe Iuliana (sef serviciu Juridic), Suhan Alina (administrator public), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Dobre Corina (inspector). - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind societatea - prezentarea Formularului 6 ;
- ultimul bilant contabil vizat si inregistrat;
- ultima balanta de verificare inregistrata Declaratia privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani - prezentarea Formularului 7 ; Se solicita ca cifra medie de afaceri de minim 300.000 lei In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (formular 8), incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii executate, similare obiectului contractului ce urmeaza a fi incheiat, in ultimii 3 ani, care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati .Se va complete formularul nr.9, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se va completa formularul 10 Lista personalului cu experienta responsabil pentru indeplinirea contractului in cea ce priveste prestarea serviciilor de supraveghere a lucrarilor Diriginti de santier autorizat in: ? Constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta C; ? Instalatii aferente constructiilor(electrice , sanitare termoventilatie, gaze natural; ? Retele electrice, sanitare si termice, telecomunicatii, gaze natural. Experienta personalului atestat care va participa la executarea contractului va fi dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, sens in care se vor depune acte doveditoare. Pentu personalul solicitat mai sus se vor depune- Lista nominala pentru fiecare functie in parte- CV-uri pentru fiecare persoana din lista (pentru functia ocupata), semnat de persoana in cauza- Diplome , atestate care sa dovedeasca nivelul de pregatire;
-, Declaratie privind dotarea tehnica ( utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice) folosita pentru ducerea la indeplinire a contractului.Se va complete formularul 11 In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate- Formular 13. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 - Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent , sau o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajaza sa respecte standardele de asigurare a calitatii ?completare Formularul 14;
- Prezentare certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se angajaza sa respecte standardele de asigurare a protectiei mediului?Formularul 15.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer