Achizitie publica - servicii tehnice constand in managementul investitiei: lucrari de constructie hospice si urmarire investitie in perioada de notificare a deficientelor pana la receptia finala inclusiv?
Detaliu pentru invitatia numarul 342256
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342256/30.01.2013
Denumire contract: servicii tehnice constand in managementul investitiei: lucrari de constructie hospice si urmarire investitie in perioada de notificare a deficientelor pana la receptia finala inclusiv?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL MULTIFUNCTIONAL CARAIMAN, STR.CARAIMAN NR.33A, sector1Cod fiscal: 23410107, Adresa: str. Caraiman nr.33A, sector1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2244122;2241307, Fax: 2244122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caraiman nr.33A, sector1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011561, telefon: +40 2122241307, fax: +40 2122241307, persoana de contact: SIMONA STRATULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Complexul Multifunctional Caraiman, et. 1, sala de consiliu, str. Caraiman nr.33A, sector1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii tehnice constand in managementul investitiei: lucrari de constructie hospice si urmarire investitie in perioada de notificare a deficientelor pana la receptia finala inclusiv?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii tehnice constand in managementul investitiei: lucrari de constructie hospice si urmarire investitie in perioada de notificare a deficientelor pana la receptia finala inclusiv
II.1.6) CPV: 79420000-4 - Servicii conexe managementului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 263, 444 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5268lei, data la care se va face echivalenta leu/euro va fi 28.01.2013 Virament bancar in contul autoritatii contractante. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Termen de val al gar de part de cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare esteRO29TREZ7015006XXX013498, TREZORERIA SECTOR 1 cod fiscal 23410107. Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulate catre C.N.S.C. i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - deschiderea unui cont disponibil distinct la unitatea Trezoreria statului, cont aflat la dispozitia autoritatii contractante;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006:
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxelelocale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv- certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completat.Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prinlegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Angelica Juracopschi ? Director ExecutivSimona Stratulescu - Sef Serviciu Juridic-Contencios, Achizitii Publice, Resurse UmaneFlorentina Iancu - Sef Serviciu Financiar - ContabilitateFlorin Tulache - Sef Serviciu AdministrativPentru tert-ul sustinator se vor solicita documentele prevazute la art. 69^1 si art.181 lit.a, c indice 1 si d din OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente, reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: 1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau3. care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, sustinator, daca este cazul.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti/candidati, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prezentate mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza situatiile prevazute la art.181 si 181, se accepta o declaratie pe proprie raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil la 30.12.2011, vizat si inregistrat de Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. de organele competente - copie conforma cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -operatorul economic are obligatia de a prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii din care sa reiasa ca au cel putin un inginer constructii cu vechime minima 3 ani, un coordonator in materie de sanatate si securitate in munca atestat precum si un manager de proiect sau manager al afacerilor prin proiecte;
-Tot personalul de specialitate prezentat mai sus va face dovada calificarii, se va depune copie dupa autorizatia coordonatorului in materie de sanatate si securitate in munca atestat precum si copie dupa diploma managerului de proiect sau a managerului afacerilor prin proiecte. se completeaza formularul 12;Se va prezenta lista principalelor servicii similare obiectului contractului prestate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 13:48