Achizitie publica - Servicii tehnice de iluminat si sonorizare -FITS 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 346324
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346324/08.05.2013
Denumire contract: Servicii tehnice de iluminat si sonorizare -FITS 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTEATRUL NATIONAL RADU STANCA - SIBIUCod fiscal: 4556190, Adresa: B-DUL CORNELIU COPOSU, NR. 2, Sibiu, Telefon: 0269210092, Fax: 0269210532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tehnice de iluminat si sonorizare -FITS 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea serviciilor de iluminat si sonorizare la spectacolele de teatru , interior si exterior, componente a festivalului de teatru FITS 2013
II.1.6) CPV: 71318100-1 - Servicii tehnice de iluminat natural si artificial pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 370, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4500 lei(echivalentul in lei a 1023, 66 Euro, la curs BNR=4, 396 lei/E, din data de 12 apr 2013).Perioada minima de valabilitate a garantiei=perioada de valabilitate a ofertei.Modalitate de constituire: I.instrument de garantare irevocabil(ORIGINAL), cu stipularea neconditionarii ori a conditionarii platii, cf.art. 86 al(3) din HG 925/2005, actualizata.Instrumentul de garantare se va posta scanat in SEAP, iar originalul se va prezenta la sediul autoritatii , pana la termenul limita de depunere a ofertei.II.OP contRO56TREZ5765006XXX004175 III.numerar la caseria autoritatii, pana la termenul limita de depunere a ofertei.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006.Garantia ofertantului castigator se restiuie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, dupa semnarea contractului.
Garantie de buna executie
G.B.E.: 8% din valoarea contractului , exclusiv TVA. G.B.E. se constituie prin: a) un instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig. care devine anexa la contr.Garantia trebuie sa fie irevocabila.-sau-b) retineri succesive din sumele datorate pentru fact partiale, in cont de disponibil distinct deschis la Trezoreria Statului si pus la dispozitia autorit. contrac. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. A.C.elibereaza/restituie G.B.E in cel mult 3 zile de la data receptiei finala si/sau de la plata facturii finale emisa la incheierea contractului, in temeiul unei notificari exprese a ofertantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea, cu privire la neincadrarea in art. 180 din OUG nr. 34/20062)Declaratie privind calitatea de participant la procedura3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006;persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Constantin CHIRIAC, GHEORGHITA Daniel , VASIU Irina , PARAU Mihai, TICU Florin.5)Declaratie pe propie raspundere privind situatia personala a ofertantului, (neincadrarea la art. 181)6)Certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita de depunere a ofertei, eliberat de DGFP . Certificat de inregistrare sau certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor-conf.ordin 509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini): Traduceri autorizate dupa documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul si autorizatiile conforme.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale , cu prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani(pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului(Lista nominala cu personalul executiv ce va fi responsabil de prestarea serviciului), O lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, receptionate, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, insotita deprezentarea a cel putin unuidocument/contract/proces-verbal de receptie, Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, dupa caz.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere si acordul acestora subcontractantilor propusi. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa fie realizate de unul sau mai multi subcontractanti , autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelorincheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vorconstitui anexe la contractul de achizitie publica. Pe durata contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 12:39