Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii tipogarfice


Detaliu pentru invitatia numarul 327057
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Editura Hargita Nepe
Numar invitatie: 327057/17.05.2012
Denumire contract: Servicii tipogarfice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialEditura Hargita NepeCod fiscal: 18306453, Adresa: str. Leliceni nr.45, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0720-528691, Fax: 0266-372633
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Leliceni nr.45, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530190, telefon: +40 720528691, fax: +40 266372633, persoana de contact: Isan istvan Csongor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Leliceni nr.45, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530190, secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipogarfice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice pentru tiparirea urmatoarelor produse: coli cu antet, etichete autocolante, mape pentru conferinte, mape cu urechi, brosuri si pliante, bloc notesuri, afise, diplome, invitatii si felicitari, calendar de perete, calendare de buzunar, calendar semn de carte, caiet informativ, laporello, carti, reviste, imprimante.
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 426, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4267 RON, perioada de valabilitate a ofertei este cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, respectiv prin virament bancar (cont RO10TREZ3515006XXX004500- Trezoreria Miercurea Ciuc, jud. Harghita, Editura Hargita Nepe ?cod fiscal- 18306453) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
1% din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG 925/2006, respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita completarea Formularului nr. 1 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Se solicita completarea Formularului nr.2: ?Declaratie privind eligibilitatea?Se solicita completarea Formularului nr. 3: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Completarea Formularului nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006?Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Isan Istvan Csongor, Fekete Eniko, Hecser Zoltan, Sarany Istvan- Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul general consolidat, in original, sau copie semnat conform cu originalul emisa de Administratia Finantelor Publice, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.- Certificatul privind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca nu are datorii la bugetul local, in original, sau copie semnat conform cu originalul eliberat de Directia de impozite si taxe locale. Certificatul de constatator / Autorizatie de functionare emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Pentru persoane juridice /fizice straine se solicita: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In etapa evaluarii ofertelor se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, sa fie minim 850.000 RON. Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Prezentarea cel putin a 1 (unei) recomandari sau a unui document constatator din partea unui beneficiar/client, pentru servicii similare ca natura si complexitate, cu valoare de cel putin 425.000 RON Informatii privind standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2000 sau echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer