Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii tipografice de publicare anunturi publicitare cotidian 2


Detaliu pentru invitatia numarul 203623
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI ILFOV
Cod de identificare fiscala: 4192871
Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, sector 3. Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021.3401600 / 406, 0740223898
Fax: 0213400000
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii tipografice de publicare anunturi publicitare cotidian 2
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: In vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice personalului sau, Directia Generala a Finan?elor Publice a jude?ului Ilfov intentioneaza sa achizitioneze: Servicii tipografice de publicare anunturi publicitare de mica sau mare publicitate.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 17.04.2009 15:17
Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2009 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.04.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti, cam 318
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 3, 200 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligibilitatea.2. Declaratie privind neincadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.UG. nr.34/2006.1. Certificat de inmatriculare emis de Oficiul registrului comertului.2. Certificatul constator eliberat de Oficiul registrului comertului.1.Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente.2. Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie;3. Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 2 ani.4. Fisa de informatii generale.5. Certificat de atestare fiscala taxe si impozite bugetul general consolidat ? original saucopie legalizata.6. Certificat taxe locale ? original sau copie legalizata1.Document privind experienta similara.
din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer