Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii tipografice pentru cartea "Descriptio Transylvaniae"


Detaliu pentru invitatia numarul 354397
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Muzeul National Secuiesc
Numar invitatie: 354397/04.10.2013
Denumire contract: Servicii tipografice pentru cartea "Descriptio Transylvaniae"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul National SecuiescCod fiscal: 4404753, Adresa: Str. Kos Karoly nr. 10, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267312442, Fax: 0267312442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Kos Karoly nr. 10, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520055, telefon: +40 267312442, fax: +40 267312442, persoana de contact: TAMAS Tünde
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Kos Karoly nr. 10, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520055, telefon: +40 267312442, fax: +40 267312442, persoana de contact: TAMAS Tünde
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice pentru cartea "Descriptio Transylvaniae"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile tipografice pentru cartea "Descriptio Transylvaniae" vor cuprinde minim urmatoarele: corectura, lecturare manuscris: 58 pag.; scanare harti de mari dimensiuni (20x30cm, 60x80cm, 70x100cm), prelucrare computerizata harti (50 buc.); montaj digital fascicule de harti intr-o singura ilustratie; tehnoredactare carte: 180 pag; proiect carte, coperta; tiparire carte; legatorie carte. Ofertantul castigator va impacheta si va livra produsele finite (cartile) la sediul Muzeului National Secuiesc in maxim 20 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 663 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 500 lei.Modul de constituire: (1) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza Formularul nr. 10; (2) depunerea in numerar la caseria autoritatii contractante, (3) documente eliberate in conditiile legii de catre o societate de asigurari; (4) virament in contul autoritatii contractante nr. RO94TREZ2565006XXX000148, cod fiscal 4201988 deschis la Trezoreria municipiului Sf. Gheorghe, jud. Covasna; (5) oricare din modalitatile prevazute la art. 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie in valuta: data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi cursul BNR stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita obligatoriu de ofertanti in mod corespunzator.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi considerate inacceptabile pe baza prevederilor art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006, actualizata.Ofertantii vor sa beneficieze de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o Intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 9 (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM) completat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa si depune: [1] declaratia privind eligibilitatea (Formularul nr. 1)[2] declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 2)[3] declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 3). Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante privind procedura de achizitie publica sunt: Vargha Mihaly, Mathe Istvan, Boer Hunor, Demeter Laszlo;, Dimeny Attila, Kinda Istvan-Csaba, Kocs Iren, Szabo; Anna, Zavicsa Jo;zsef, Sztancsuj Sandor-Jo;zsef, Szocs Eniko. Persoanele responsabili cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Ambrus Jo;zsef, Bagoly Miklo;s-Levente, Bedo Zoltan, Benedek Erika, Bodo; Lajos, Calinic Sabin, Cziprian-Kovacs Lorand, Demeter Laszlo, Dezso Csongor-Attila, Dimeny Gyorgy, Fekete Carol, Gaj Nandor, Goga Octavian, Grüman Ro;bert-Csongor, Henning Laszlo;-Janos, Keresztely Irma, Klarik Attila, Kulcsar-Terza Jo;zsef-Gyorgy, Moroianu Ioan, Nagy Iosif, Orban Miklo;s, Petho Istvan, Radu Iosif, Szakacs Zoltan, Szocs (Tusa) Gabriella-Timea, Tatar Marta-Éva, Tompa Gyorgy, To;th-Birtan Csaba, To;th Zoltan, Vancza Tibor-Istvan.[4] certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 4).[5] certificatele fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor ? in copie vizata pentru conformitate cu original cu semnatura autorizata si stampila societatii. NOTA: ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau local cu scadenta de plata depasita si care nu prezinta inlesniri de plata (de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu) vor fi considerate neconforme.MENTIUNE: In cazul in care exista asociati acestia vor completa si depune toate documentele cerute la acest capitol, iar in cazul tertilor sustinatori acestia vor completa si depune numai declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane juridice romane: Se va depune certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile din cadrul certificatului constatator trebuie sa fie reale si valide la data limita de depunere ofertelor, in sens contrar fiind aplicabile prevederile legale privind falsul in declaratii.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare si apartenenta din punct de vedere profesional uzuale in tara de provenienta, avand obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala Se va completa si depune Formularul nr. 5 cu informatiile generale ale operatorului economic (tel, fax, cifra de afaceri, etc.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2013 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer