Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii tipografice pentru cartea ?Szekely Zoltan: Lucrari alese?


Detaliu pentru invitatia numarul 335578
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Muzeul National Secuiesc
Numar invitatie: 335578/18.09.2012
Denumire contract: Servicii tipografice pentru cartea ?Szekely Zoltan: Lucrari alese?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul National SecuiescCod fiscal: 4404753, Adresa: Str. Kos Karoly nr. 10, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267312442, Fax: 0267312442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Kos Karoly nr. 10, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520055, telefon: +40 267312442, fax: +40 267312442, persoana de contact: TAMAS Tunde
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Kos Karoly nr. 10, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520055, telefon: +40 267312442, fax: +40 267312442, persoana de contact: TAMAS Tunde
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice pentru cartea ?Szekely Zoltan: Lucrari alese?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile tipografice pentru cartea ?Szekely Zoltan: Lucrari alese? vor cuprinde minim urmatoarele: culegere text, reproducere material grafic, respectiv lucrari de tehnoredactare computerizata, corectura la text, control bun de tipar, pregatire tipar (pre-press), listare pe film, tiparire, legatorie, si livrare carti finite la sediul autoritatii contractante.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
200 lei (care se poate constitui prin: scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 10, in numerar, ordin de plata, sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari - conform art. 86 din HG nr. 925/2006 actualizata). Plata garantiei se poate face in contul RO94TREZ2565006XXX000148 deschis la Trezoreria municipiului Sfantu Gheorghe.Garantia de participare se va constitui numai in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor (termen precizat in invitatia de participare).In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate, care are drept corespondent o banca din Romania, sau care are sucursala in Romania, in favoarea autoritatii contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi considerate inacceptabile pe baza prevederilor art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si depunerea declaratiei privind eligibilitatea (Formularul nr. 1).Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 2).Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. 3 - Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante privind procedura de achizitie publica sunt: VARGHA Mihaly, SZABO Anna, KINDA Istvan, BOER Hunor, ZAVICSA Josif, KOCS Iren. Consilierii judeteni responsabili cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Henning Laszlo-Janos, Demeter Janos, Baka Matyas, Ambrus Jozsef, Demeter Laszlo, Tatar Marta-Eva, Kiss Tiberiu, Kovacs Odon, Bagoly Miklos Levente, Toth-Birtan Csaba, Dimeny Gyorgy, Farkas Gyorgy, Bodo Lajos, Molnar Endre, Nagy Zoltan, Fazakas Tibor, Fekete Carol, Csog Ignac, Fulop Csaba, Bandi Imre, Tulit Attila, Kulcsar-Terza Jozsef-Gyorgy, Benedek Barna Jozsef, Bartha Sandor, Calinic Sabin, Solomon Ioan, Bote Aurel, Agrigoroei Gica, Joas Stefan Leontin, Zarnescu Gheorghe).Completarea si depunerea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 4).Ofertantii vor depune certificatele fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la cele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie vizata pentru conformitate cu original cu semnatura autorizata si stampila societatii (ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau local cu scadenta de plata depasita vor fi considerate neconforme).Mentiune: in cazul in care exista asociati acestia vor completa si depune toate documentele cerute la acest capitol, iar in cazul tertilor sustinatori acestia vor completa si depune numai declaratiile privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va depune certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - ONRC, emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatiile generale ale operatorului economic
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer