Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii tipografice pentru publicatiile editate in cadrul proiectului ?Studiu de cercetare si conservare a patrimoniului cultural transfrontalier ? finantare ENPI- HUSKROUA/0901/072


Detaliu pentru invitatia numarul 328894
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Muzeul Judetean Satu Mare
Numar invitatie: 328894/07.06.2012
Denumire contract: Servicii tipografice pentru publicatiile editate in cadrul proiectului ?Studiu de cercetare si conservare a patrimoniului cultural transfrontalier ? finantare ENPI- HUSKROUA/0901/072
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul Judetean Satu MareCod fiscal: 3897238, Adresa: B-dul VASILE LUCACIU, NR.21, Satu Mare, Telefon: 0261-737526, Fax: 0261-768761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul VASILE LUCACIU, NR.21, Satu Mare, Romania, cod postal: 440031, telefon: +40 261737526, fax: +40 261768761, persoana de contact: Pastean Dorina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul VASILE LUCACIU, NR.21, Satu Mare, Romania, cod postal: 440031, telefon: +40 261737526, fax: +40 261768761
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice pentru publicatiile editate in cadrul proiectului ?Studiu de cercetare si conservare a patrimoniului cultural transfrontalier ? finantare ENPI- HUSKROUA/0901/072
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice pentru publicatiile editate in cadrul proiectului ?Studiu de cercetare si conservare a patrimoniului cultural transfrontalier ? finantare ENPI- HUSKROUA/0901/072Prestatorul avand urmatoarele obligatii: -Tehnoredactare text si imagini-Realizarea conceptiei grafice - a imaginii vizuale a proiectului si a materialelor-Machetarea textelor-Pregatirea pentru tipar- Tiparirea materialelor, ambalare, transport, livrare
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de par: 5016.6 RON. In caz.dep.cont., aut. Contr. va ret.cont. careia CNSC i?a res. ca nef. din gar. de part. in rap. cu val. est. a cont, suma prev. La art. 278(1)lit.a din OUG nr. 24/2006-pt. a ben. de red. 50% a gar. va prez. dec. pr. rasp. ca soc. se inc. in IMMPer. de val. a gar.part. tr. sa fie cel put. eg.cu per. deval. a ofer.-60 zile de la data lim.pt.dep.of.Mod. de const. a gar. pt. part. la licit. (una din urm. var.): Instr. de gar.. emis in cond. legii de o soc. banc. ori de o soc. de asig. in org., complet.conf. For. nr.15 din Sect ?For.? a Doc. de atrib;Vir. Ban. con. Muz. Jud. SM, des.Tr. Mun. SM, RO92TREZ5465010XXX000240, CF.: 3897238, care va purta viza ban.obl in orig..Res. gar. de par: of. cast. in cel mult 3 zile luc. de la data const. gar. de buna ex.;of. nec: dupa semn.Cont. de ach. Pub., dar nu mai tar. de 3 zile luc. de la data ex. Per. de val. a of.Daca nu se face dov.Dep. grt. de part. in con. prez, pana la data des. of., o.of va fi cons.inacc. si va fi resp.
Garantie de buna executie
Garan. de buna exec. a contr. se const. de catre pres. in scopul asigur. aut. contract. de indep. cantit., calit. si in perioada conv. a contr.Cuant. garan. de buna exec. este5% din val. Contract., fara TVA.Se constit.prin: Instr. de garantare emis in condit. legii de o societ. bancar. sau de o soc. de asig. cu o durata de valab. cel putin egala cu durata contr. la care se adauga un term. de min. 30 de zile; sauDepun. la casier. autorit. contractante a sumei garant. de buna exec. in numerar.Se restit. in termen de cel mult 14 zile de la data intoc. proces. verbal de rec. a servic. ce fac obiec. contract., daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Achiz. are dreptul de a emite pretentii asupra garant. de buna exec., in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligat. asumate prin contr. fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Exec. contract. incepe dupa constit. garant. de buna exec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl.privind. eligibilit. Conf.art.180 ? formular 2;Decl.privind.neincadr. in sit. Prev. la. art.181- formular 3;Certif.fiscal ? eliberat. de Dir.Imp.si Taxe Loc.in care sa prezi sit.obliga.scade.in luna ante.celei in care se dep. of.Certif. de atest.fiscala. ? priv. plata oblig.la bug. gen.consolid- in care sa prez. sit oblig scad in luna ant celei in care s-a depus ofePers.jurid. stra ? docum. edific.certific., cazier judic., alte doc. echiv. in traducere legalizata./autoriz./conf.cu orig.semn. si stamp.; Doc. care ates. fapt. ca poate pune la disp. consult. Vorbit. de lb. rom. si cu exp. in org. de evenim. in Romania.Doc. prez.vor fi insot detrad. realiz. de un trad. aut. a carui semnat. va fi legaliz. de un notar pubDecl.priv. calit.de partic.la procedura ? form. 4;Certif.particip.la licit.cu oferta indep.- form.5;Decl.neinc.in sit. prev. la art. 69.1- form.18;Pers. cu funct.de dec. din cadr. aut. contr.: Liviu Marta ?dir. gen.Daniela Balu ? man. pr.Simona Alexiu- cont. sef. Per.jur.rom- Cert. const. elib. de O.R.C., in orig, copie leg. sau copie lizib. cu ment. ?conf. cu orig.? din care sa rez. exist. in dom. de activ. al op. ec. a cod. CAEN cor. realiz. act. care fac ob. cererii de of. (serv. tip. si serv. conexe), adresa actuala si ob. de activit. al societ; Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la palicarea Legii 85/2006 priv. Proc. de insolv.Per.jur.straine-Doc. care sa dov. o form de inreg. ca pers. jurid. sau de inreg/atestare ori apartenenta din punct de vedere prof., in conf. cu preved. legale din tara in care ofert. este rezid., din care sa rez. exist. in dom. de activit. al operat. ec. a codului act. coresp. realiz. activit./lucr. care fac ob. cererii de of., adr. actuala si ob. de activ. al soc.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind situatia economico-financiara- Cifra medie de afacericare vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, trebuie sa fie deminim 501.660 lei.Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl. privind dotarile. Nu se accepta furnizoricare nu detin sau nu au inchiriat cel putin pe durata contractuluiprincipalele instalatii de tipar, echipamente IT si de comuminatii cu acceptarea oricareiforme de detinere. Ofertantul. (op ec sau memb asocierii de ope ec impreuna) a prest serv denatura similara cu obiectul contractuluiin ult 3 ani impliniti la data termenului limitapentru depunereaofertei cel put 1 contr cu o val faraTVA de min 250.830 lei/ ofe. Declaratia de disponibilitate Declara privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti benef./clie. compl. Decl. privind partile din contr.care suntindeplinite. de subc. si specializarea acestora, si va preciza ca nu este cazul de subcontr. In cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta Acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata, castigatoare, inainte de data semnarii contractului.In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv coordonatorul. (2009, 2010, 2011). Doc. care atesta faptul ca poate pune la dispozitie consultanti vorbitori de lb romsi cu experienta in organizarea de evenimente in Romania, docum.insotite detraducator autoriz. a carui semn va fi legaliz. de un notarpubic., Declaratie privind lista principalelor serv. similare prestate in ult.3 ani, se vor prezenta partile relevante ale contract. si recomandarile din partea benefic.Decl.priv. nr. mediuin ultimii3ani al personal. angajat , asigurarea cuperson. de specialit, nr. si pregatirea cadrelor de conducere prec si pers. responsab. direct de indeplin.contract. Cerinta: Pers.care raspunde directde indeplinirea contract. trebuie sa aiba studii de specialit. in domeniu.lista personalului tehnic de specialitate, fisa post, CV ale persoan. responsab.cu indeplinirea obiectului contract.1 persoana calificata, cu experienta de cel putin3 ani, in domeniul realizarii de grafica si tehnoredactare computerizata, 1 persoana calificata, cu experienta de cel putin3 ani in tipografie, contract de mun sau de colab. document doveditoare ale calificarilorpersonalului cheie, in copie certificata ?conf cu origina?se accepta si angajament de participare in conformit cuart 188 alin2 lit.c din OUG 34/2006. Certificat ISO 9001 privind managementul calitatii pentru activitatile care fac obiectul cererii de oferta (servicii tipografice si servicii conexe), respectiv documente echivalente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmei ofertanteCertificat ISO 14001:2004 privind sistemele de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul cererii de oferta (servicii tipografice si servicii conexe), respectiv documente echivalente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management a mediului pentru firma ofertanta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DE PESITE-UL https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FEDR)
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer