Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii tipografice pentru tiparirea unui manual scolar, necesar in anul scolar 2012-2013 .


Detaliu pentru invitatia numarul 327409
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICA
Numar invitatie: 327409/21.05.2012
Denumire contract: Servicii tipografice pentru tiparirea unuimanual scolar, necesar in anul scolar 2012-2013 .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICACod fiscal: 1589983, Adresa: str. Spiru Haret nr.12, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021 312 28 85, Fax: 021 312 28 85
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Spiru Haret nr.12, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010176, telefon: +40 213122885, fax: +40 213122885, persoana de contact: KAROLY ANDRAS DANE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA AUTONOMA EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICA , str. Spiru Haret, nr.12, Et.2, camera 63, sector 1, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Editare carte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice pentru tiparirea unuimanual scolar, necesar in anul scolar 2012-2013 .
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea deserviciile tipografice pentru tiparirea unuimanual scolar, necesar in anul scolar 2012-2013
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile) .Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor, se depune pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata conform art.278^1 din OUG34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr.1 ;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr.2;
- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010, formular nr.3.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr.5;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele consiliului deadministratie: Dane Karoly Andras - Director General , Membrii consiliului de adminstratie : Membru : Niculae Sylvia - Director Economic , Membru : Dumitru DanRadu - Redactor Sef . Alte persoane : Anton Aurel - Sef serviciu comercial, Ana Barbieru - Sef Birou Productie.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie, formular nr.6.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse; -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu :200000 lei, ,Cerinta nr. 2Bilantul contabil la data 31.12.2011, cu notele anexa, vizat si inregistrat de organele competente, conform OMFP.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similara-Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire carte, care sa insumeze o valoare de 120000 lei ., Cerinta nr. 2Resurse tehnice-Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii necesare prestarii serviciilor propuse prin documentatia de atribuire., Cerinta nr. 3Resurse umane- Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 4Recomandari: Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara. Cerinta nr. 1-Certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer