Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii tipografice, servicii de promovare si servicii tipografice si conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 354751
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontaliera pentru granita Romania-Bulgaria Calarasi
Numar invitatie: 354751/14.10.2013
Denumire contract: Servicii tipografice, servicii de promovare si servicii tipografice si conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBiroul Regional pentru Cooperare Transfrontaliera pentru granita Romania-Bulgaria CalarasiCod fiscal: 17554094, Adresa: Zona Chiciu, parte din cladirea PCTF Calarasi, Judetul Calarasi, Calarasi, Telefon: +40 0733300093, Fax: +40 0242313092
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP prin www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Implementare Program de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice, servicii de promovare si servicii tipografice si conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta: a) in prestarea de servicii tipografice, Lot I conform caietului de sarcini, ce contine: fluturasi personalizati, brosuri personalizate, agende personalizate, carnete de notie personalizate, mape personalizate, calendare birou personalizate, calendare de perete personalizate, pungi hartie mare personalizate, pungi hartie mica personalizate, stickere1 (materiale promotionale pentru respectarea MIV), stickere2 (materiale promotionale pentru respectarea MIV), benzi adezive personalizate, carti de vizita personalizate I, carti de vizita personalizate II, rollup-uri personalizate, panouri personalizate;b) in prestarea de servicii promovare (inscriptionare), Lot II conform caietului de sarcini, ce contine: pixuri inscriptionate, geanti laptop inscrip?ionate, suporti de geanta inscrip?ionati, cani inscrip?ionate, USB-URI Stick 4 GB inscriptionate, brelocuri inscriptionate, mous-uri optice inscriptionate, umbrele inscriptionate, cani termoizolante inscriptionate, semne de carte inscriptionate, plase din material textil inscriptionate, rigle inscrip?ionate, suporti de agrafe inscriptionati, Lanyard-uri/?nur din material textil inscriptionati; c) in prestarea de servicii tipografice si conexe, Lot III conform caietului de sarcini, ce contine: harti pliabile cu aria eligibila a Programului, harti de perete cu aria eligibila a Programului.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 388, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 7767, 20 lei impartita pe loturi dupa cum urmeaza: Lotul I=1762, 00leiLotul II=5395, 20leiLotul III=610, 00leiCuantumul garantiei de participare(GP) se reduce cu 50% pt.IMM conf.art.16 din Legea nr.346/2004.In acest caz, se va prezenta Declaratia pentru incadrarea in categoria IMM-urilor(Form. 8 din Sectiunea III Modele de formulare); Perioada de valabilitate a GP: 60 zile, incepand cu ziua stabilita pentru data limita de depunere a ofertelor si este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(art.85.b din H.G.925/2006);Modalitatea de constituire: GP se constituie conf. prev. art.86alin(1) din HG 925/2006, cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor: prin OP bancar confirmat de banca emitenta(prezentat in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica(art.17 din H.G.nr.1660/2006)si incasat in RO13TREZ2015073XXX002054 deschis in Trezoreria Calarasi sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art.86 din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezentul capitol, in original la sediul autoritatii contractante si in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica (art.17 din H.G.1660/2006)Operatorii economici participanti la procedura de atribuire a contractului de achizitie, sunt obligati sa constituie GP.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP astfel cum a fost solicitata vor fi respinse.GP poate fi retinuta in conf. cu H.G. nr.925/2006 si OUG 34/2006, modificata si actualizata.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf. art.278.1 din OUG 34/2006.Pentru operatorii care constituie GP in euro/alta valuta data la care se face echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatie de participare.
Garantie de buna executie
Pentru indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului, autoritatea contractanta solicita contractantului ca in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de prestari de serviciisa constituie garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA, cu o valabilitate de minim 60 de zile de la constituire, in una din formele prevazute la art.90 din H.G. nr.925/2006, respectiv: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prezentat in original la sediul autoritatii contractante sau prin depunerea la caserie daca valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare.Cuantumul garantiei de buna executie se reduce cu 50% pt. IMM conf.art.16 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprindelor mici si mijlocii modificata si completata. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract (art.91 din H.G. nr.925/2006). Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei [art.92(1) din H.G. nr.925/2006].
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: (i) Cerinta nr.1 Operatorul economic nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Operatorul economic va completa si prezenta: Declaratia pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiileart.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 1 din Sectiunea III Formulare); a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert /terti sustinatori, fiecare parte a asocierii si fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b) In cazul operatorilor economici straini, declaratia va fi prezentata in limba in care a fost emisa si va fi insotita de o traducere autorizata a acesteia in limba romana;c) Documentul in original se incarca in SEAP in format electronic cu semnatura electronica emisa de un furnizor autorizat (Art.17 din H.G. 1660/2006).Cerinta nr.2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va completa si prezenta: a) Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 2 din SectiuneaIII Modele de formulare);b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere in conformitate cu art.11 alin(4) din HG925/2006.c) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de directia de specialitate a Primariei in raza careia activeaza ofertantul, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestui certificat nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere in conformitate cu art.11 alin(4) din HG925/2006;a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert /terti sustinatori, fiecare parte a asocierii si fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei completand Formularul nr. 11 din Sectiunea III Modele de formulare;b) Operatorii economici straini, vor prezenta declaratia in limba in care a fost emisa si va fi insotita de o traducere autorizata a acesteia in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;c)In situatia in care din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul are datorii sau se afla in una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de prestare de servicii;d) Documentele se incarca in SEAP in format electronic cu semnatura electronica emisa de un furnizor autorizat (Art.17 din H.G. 1660/2006).Cerinta nr.3 Certificat privind calitatea de participant la procedura. Operatorul economic va completa si prezenta Certificatul privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3 din SectiuneaIII Modele de formulare) si Acord de asociere (Formularul 9 din Sectiunea III Modele de formulare). a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert /terti sustinatori, fiecare parte a asocierii si fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b) Operatorii economici straini, vor completa si prezenta documentele in limba in care a fost emis si vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;c) Documentele se incarca in SEAP in format electronic cu semnatura electronica emisa de un furnizor autorizat (Art.17 din H.G. 1660/2006).Cerinta nr.4 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu ofertaindependenta. Operatorul economic va completa si prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta (Formularul 4din SectiuneaIII Modele de formulare).a) Operatorii economici straini, vor completa si prezenta documentul in limba in care a fost emis si va fi insotit de o traducere autorizata a acestuia in limba romana;b) Documentul se incarca in SEAP in format electronic cu semnatura electronica emisa de un furnizor autorizat (Art.17 din H.G. 1660/2006).Cerinta nr.5 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va completa si prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari (Formularul 5din SectiuneaIIIModele de formulare)a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert /terti sustinatori, fiecare parte a asocierii si fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b) Operatorii economici straini vor completa si prezenta documentul in limba in care a fost emis si va fi insotit de o traducere autorizata a acestuia in limba romana;c) Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul organului de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire;d) Documentul se incarca in SEAP in format electronic cu semnatura electronica emisa de un furnizor autorizat (Art.17 din H.G. 1660/2006);e) Conform prevederilor Art.691* din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta nominalizeaza persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (care aproba/semneaza documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante), aceste persoane fiind: Director Executiv Nicoleta MINCU, Director Adjunct/Sef STC PO Bogdan Eugen MUSAT, Director Adjunct Directia Dezvoltare Doina CRETU, Director Economic Valentina GALAN, Sef Birou Achizitii Publice Sorin DALIMON, Economist Corina COJOCARU, Consultant Expert Catalin Mihai DUMITRU, Expert Birou Achizitii Publice Marius Cosmin NICA, Manager de proiecte Daniel PANA, Expert Adrian ZAMFIRESCU, Sef Serviciu Informare si Promovare Maria Magdalena NECULAE COTELNIC, Expert Informare-Promovare Jesica Mariana PAPUSA, Consultant Expert Elena Andrada PIPEREA , Controlor de Prim Nivel Constantin MALINICI. Cerinta nr. 1 Operatorul economic trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii de rezidenta a operatorului economic.a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b) Documentele in original se incarca in SEAP in format electronic cu semnatura electronica emisa de un furnizor autorizat (Art.17 din H.G. 1660/2006).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Operatorul economic trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatii care face obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract. Cifra de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinirePentru a arata indeplinirea acestei cerinte, operatorii economici vor completa si prezenta Formularul 6 - ?Informatii generale? (din Sectiunea III Modele de formulare) si vor prezenta informatii si documente disponibile ale operatorului economic pe ultimii 3 ani.a) Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului; fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b) Operatorii economici straini, vor prezenta documentele in limba in care au fost emise si vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;c) In cazul in care ofertantul este sustinut de o alta persoana, trebuie sa dovedeasca sustinerea situatiei economice si financiare, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, in care acesta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate.d) Documentele in original se incarca in SEAP in format electronic cu semnatura electronica emisa de un furnizor autorizat (Art.17 din H.G. 1660/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea de servicii de tipografie pentru LotulI, servicii de inscriptionare pentru Lotul II, servicii tipografice si conexe pentru Lotul III. Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Declaratia privind principalele prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani (formularul nr.7 si anexa acestuia din Sectiunea III Formulare)Ofertantii vor prezenta certificari/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. a) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate;b)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului;c) Operatorii economici straini, vor prezenta documentele in limba in care au fost emise si vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana;d) Documentele prezentate in oricare din formele copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? (Ord.509/2011) se incarca in SEAP in format electronic cu semnatura electronica emisa de un furnizor autorizat (Art.17 din H.G. 1660/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer