Achizitie publica - Servicii tipografice si conexe pentru realizarea documentelor rezultate ale activitatii de formare in cadrul proiectului?Cresterea capacitatii functionarilor publici din Ministerul Apararii Nationale si din Agentia Nationala a Functionarilor Publici de a
Detaliu pentru invitatia numarul 326472
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326472/11.05.2012
Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea documentelor rezultate ale activitatii de formare in cadrul proiectului?Cresterea capacitatii functionarilor publici din Ministerul Apararii Nationale si din Agentia Nationala a Functionarilor Publici de a gestiona procesele de management strategic institutional si de proiect, in contextul dezvoltarii si intaririi rolului functiei publice?, cod SMIS 22857
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala a Functionarilor PubliciCod fiscal: 12979825, Adresa: Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Bucuresti, Telefon: 0374112780, Fax: 0374112780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, in SEAP originalul garantiei de participare se depune la ANFP str. Eforiei nr.5, sector 5, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agentie Nationala ce gestioneaza managementul functiei publice si a functionarilor publici, inclusiv cu rol de reglementare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea documentelor rezultate ale activitatii de formare in cadrul proiectului?Cresterea capacitatii functionarilor publici din Ministerul Apararii Nationale si din Agentia Nationala a Functionarilor Publici de a gestiona procesele de management strategic institutional si de proiect, in contextul dezvoltarii si intaririi rolului functiei publice?, cod SMIS 22857
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea documentelor rezultate ale activitatii de formare in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii functionarilor publici din Ministerul Apararii Nationale si din Agentia Nationala a Functionarilor Publici de a gestiona procesele de management strategic institutional si de proiect, in contextul dezvoltarii si intaririi rolului functiei publice?, cod SMIS 22857Prestatorul va pune la dispozitia autoritatii contractante servicii tipografice pentru realizarea materialelor rezultate ca urmare a activitatii de formarePrestatorul avand urmatoarele obligatii : - realizarea conceptiei grafice a materialelor- machetarea textelor- pregatirea pentru tipar- tiparirea materialelor
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2100 lei.Garantia de participare, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, poate fi constituita: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, . Instrumentul de garantare trebuie sa fie irevocabil si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.- fie prin virament bancar in contul : ANFPCod fiscal 12979825RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMBDovada in original a constituirii acestei garantii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantie de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Neprezentarea pana la ora si data deschiderii ofertelor a dovezii constituirii garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile art. 89 alin (2) si art. 90 alin. (3) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestatii de serviciisimilare din ultimii 3ani, Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiari- cel putin 1 contract de prestari de servicii tipografice, dus la bun sfarsit( se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011), a carui valoare sa fi reprezentat cel putin echivalentul a100.000 lei (fara TVA) sau prezentarea de documente care sa certifice indeplinireacerintei, Declaratie privind Lista asociatilor si subcontractantilor( se completeaza si daca nu exista) Certificat ISO SR EN 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 08:00