Achizitie publica - Servicii tipografice si conexe pentru realizarea materialelor promotionale in cadrul proiectului ?Consolidarea performantei Prefectilor si Subprefectilor din Romania in contextul integrarii in Uniunea Europeana si al descentralizarii administrative si f
Detaliu pentru invitatia numarul 327127
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327127/18.05.2012
Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea materialelorpromotionale in cadrul proiectului ?Consolidarea performantei Prefectilor si Subprefectilor din Romania in contextul integrarii in Uniunea Europeana si al descentralizarii administrative si financiare?, Cod SMIS 32582
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala a Functionarilor PubliciCod fiscal: 12979825, Adresa: Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Bucuresti, Telefon: 0374112780, Fax: 0374112780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, iar originalul garantiei de participare la sediul ANFP din str. Eforiei nr.5, sector 5, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agentie Nationala ce gestioneaza managementul functiei publice si a functionarilor publici, inclusiv cu rol de reglementare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea materialelorpromotionale in cadrul proiectului ?Consolidarea performantei Prefectilor si Subprefectilor din Romania in contextul integrarii in Uniunea Europeana si al descentralizarii administrative si financiare?, Cod SMIS 32582
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea materialelorpromotionale in cadrul proiectului ?Consolidarea performantei Prefectilor si Subprefectilor din Romania in contextul integrarii in Uniunea Europeana si al descentralizarii administrative si financiare?, Cod SMIS 32582Prestatorul va pune la dispozitia autoritatii contractante servicii tipografice pentru realizarea materialelor promotionale in vederea asigurarii promovarii si vizibilitatii proiectului.Prestatorul avand urmatoarele obligatii : - realizarea conceptiei grafice ? a imaginii vizuale a proiectului si a materialelor- machetarea textelor- pregatirea pentru tipar- tiparirea materialelor- achizitionarea gentilor, memory-stickurilor, pixurilor, blocnotesurilor, -livrarea
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 1910 lei.Garantia de participare, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, poate fi constituita: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie sa fie irevocabil si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a Autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate.- fie prin virament bancar in contul : ANFPCod fiscal 12979825RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMBDovada in original a constituirii acestei garantii trebuie sa fie prezentata inainte de data deschiderii ofertelorcf. art.33 alin.3 lit. b din HG 925/2006si avand in vedere ca procedura se desfasoara online , data limita stabilita de SEAP pentru depunerea ofertelor, in conformitate cu art.17si 18 din HG.nr.1660/2006, prin posta sau prin depunere la Registratura ANFP din str. Eforiei nr.5, sector 5, Bucuresti, in plic sigilat, cu scrisoare de inaintareValabilitatea garantie de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Neprezentarea pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a dovezii constituirii garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006.In cazul depunerii de contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului careia CNSC i-a respins contestatia ca nefondata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278(1) lit.a)din OUG nr.34/2006 .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 16:43