Achizitie publica - Servicii tipografice si conexe pentru realizarea documentelor rezultate ale activitatii de formare in cadrul proiectului?Cresterea capacitatii functionarilor publici din Ministerul Apararii Nationale si din Agentia Nationala a Functionarilor Publici de a
Detaliu pentru invitatia numarul 331345
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Numar invitatie: 331345/10.07.2012
Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea documentelor rezultate ale activitatii de formare in cadrul proiectului?Cresterea capacitatii functionarilor publici din Ministerul Apararii Nationale si din Agentia Nationala a Functionarilor Publici de a gestiona procesele de management strategic institutional si de proiect, in contextul dezvoltarii si intaririi rolului functiei publice?, cod SMIS 22857
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala a Functionarilor PubliciCod fiscal: 12979825, Adresa: Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Bucuresti, Telefon: 0374112780, Fax: 0374112780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro; originalul garantiei de participare in Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Bucuresti,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agentie Nationala ce gestioneaza managementul functiei publice si a functionarilor publici, inclusiv cu rol de reglementare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea documentelor rezultate ale activitatii de formare in cadrul proiectului?Cresterea capacitatii functionarilor publici din Ministerul Apararii Nationale si din Agentia Nationala a Functionarilor Publici de a gestiona procesele de management strategic institutional si de proiect, in contextul dezvoltarii si intaririi rolului functiei publice?, cod SMIS 22857
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea documentelor rezultate ale activitatii de formare in cadrul proiectului ?Cresterea capacitatii functionarilor publici din Ministerul Apararii Nationale si din Agentia Nationala a Functionarilor Publici de a gestiona procesele de management strategic institutional si de proiect, in contextul dezvoltarii si intaririi rolului functiei publice?, cod SMIS 22857Prestatorul va pune la dispozitia autoritatii contractante servicii tipografice pentru realizarea materialelor rezultate ca urmare a activitatii de formarePrestatorul avand urmatoarele obligatii : - realizarea conceptiei grafice a materialelor- machetarea textelor- pregatirea pentru tipar- tiparirea materialelor- livrarea materialelor
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de: 2100 lei, se va constitui in conf. cu prev. art. 86 din HG nr. 925/2006: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, fie prin virament bancar in contul: ANFP Cod fiscal 12979825 RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMB.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada in original a constituirii acestei garantii trebuie sa fie prezentata inainte de data deschiderii ofertelor cf. art.33 alin.3 lit. b din HG 925/2006 si avand in vedere ca se desfasoara online, data limita stabilita de SEAP pentru depunerea ofertelor, in conf. cu art.17si 18 din HG.nr.1660/2006, prin posta sau prin depunere la Registratura ANFP (str. Eforiei nr.5, sector 5, Bucuresti), in plic sigilat, cu scrisoare de inaintare.Valabilitatea GP va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Ofertantul/asocierea care solicita reducereaGP la 50%, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conf Legii nr. 346/2004. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului GP.Neprezentarea pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a dovezii constituirii GP conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conf art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006.In cazul depunerii de contestatii, AC va retine contestatorului careia CNSC i-a respins contestatia ca nefondata, din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278(1) lit.a)din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art.89 alin 2) din HG.925/2006 sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului..Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata de catre operatorul economicin conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III. Declaratia va fi completata de fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III Declaratia va fi completata de fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.), (Tertul sustinator va completa declaratia cu punctele a, c d)Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, din care sa reiasa ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?Certificatde atestare fiscala impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180, 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului .Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III. Declaratia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator (daca este cazul.)Declaratia ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? intocmita conform modelului prevazut in Anexa la Ordinul nr.314/2010 al ANRMAP publicat in MO Partea I nr.701/20.10.2010 Formularul 7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (cu privire la lipsa conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator (daca este cazul.) Formularul 13Persoanele cu funtii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Eugen COIFAN-Presedinte- Secretar de Stat? Marian Niculescu ? Secretar General? Dragos Dragulanescu ? Director D.E.R.U.A.A.P.? Lavinia Nemes ? Director D.P.F.E.? Elena Constantinescu ? Consiler Compartimentul Achizitii? Mariana Nastase ? expert D.P.F.E.? Cristina Tangreanu ? expert D.E.R.U.A.A.P.? Luminita Vaida ? consilier juridict - D. G M. F. P.? Florina Dragos ? Sef Birou ?D.C.R.I.? Monica Marin ? manager public - D.P.F.E.? Daniela Badea ? expert D.P.F.E.? Corina Chitea- expert D.P.F.E. Certificatul constatator-in original sau copie lizibila ?conform cu originalul? emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a ) faptul ca codul CAEN din certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului are corespondenta cu obiectul contractuluib) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.Ofertantul clasat pe primul loc ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , va prezenta pentru conformitateCertificatul constator in original sau copie legalizataPersoanele juridice straine vor prezenta-documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documene care atesta faptul ca poate pune la dispozitie consultanti vorbitori de limba romana si cu experienta in tipul de servicii solicitat, in Romania.Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generalemedia anuala a cifrei de afaceriglobala a ofertantului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, trebuie sa fie de cel putin: 150.000 leiIn situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri globala va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv coordonatorul(2009, 2010, 2011).In cazul asocierii, incadrarea in IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii., Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestatii de serviciisimilare din ultimii 3ani(calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor). Se vor prezenta maxim 15 contracte., Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiari- cel putin 1 contract de prestari de servicii tipografice, dus la bun sfarsit( se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011), a carui valoare sa fi reprezentat cel putin echivalentul a100.000 lei (fara TVA) sau prezentarea de documente care sa certifice indeplinireacerintei, Declaratie privind Lista asociatilor si subcontractantilor( se completeaza si daca nu exista), Informatii privind asociatii?daca este cazulAcord sau o scrisoare preliminara de asociereDeclaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, Informatii privind subcontractantii ?daca este cazulDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraInformatii generale Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatiiCertificat ISO SR EN 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 07:54