Achizitie publica - Servicii tipografice si conexe pentru realizarea materialelor promotionale in cadrul proiectului "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la ni
Detaliu pentru invitatia numarul 340582
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Numar invitatie: 340582/04.12.2012
Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea materialelor promotionalein cadrul proiectului "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la nivelul administratiei publice centrale si al serviciilor publice din subordinea/coordonarea autoritatilor publice centrale si locale prin implementarea de instrumente inovatoare." Cod SMIS 36675
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala a Functionarilor PubliciCod fiscal: 12979825, Adresa: Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Bucuresti, Telefon: 0374112780, Fax: 0374112780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: site-ul www.e-licitatie.ro SEAPOriginalul Garantiei de participare se depune: Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 374112780, fax: +40 374112780, persoana de contact: Elena Constantinescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agentie Nationala ce gestioneaza managementul functiei publice si a functionarilor publici, inclusiv cu rol de reglementare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea materialelor promotionalein cadrul proiectului "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la nivelul administratiei publice centrale si al serviciilor publice din subordinea/coordonarea autoritatilor publice centrale si locale prin implementarea de instrumente inovatoare." Cod SMIS 36675
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice si conexe pentrurealizarea materialelor promotionale in cadrul proiectului "e - ANFP - intarirea capacitatii institutionale a ANFP in vederea asigurarii unui management performant al functiei publice si functionarilor publici la nivelul administratiei publice centrale si al serviciilor publice din subordinea/coordonarea autoritatilor publice centrale si locale prin implementarea de instrumente inovatoare." Cod SMIS 36675.Prestatorul va pune la dispozitia autoritatii contractante servicii tipografice pentru realizarea materialelor promotionale in vederea asigurarii promovarii si vizibilitatii proiectului.Prestatorul avand urmatoarele obligatii : - realizarea conceptiei grafice ? a imaginii vizuale a proiectului si a materialelor- machetarea textelor- pregatirea pentru tipar- tiparirea materialelor- livrare etc.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de: 2220 lei sau echiv. in euro la cursul BNR anterior datei de deschidere a ofertelor cu 5 zile calend.GP, se constituie cf. art. 86 din HG nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar in contul : ANFPCF 12979825 RO78TREZ7005005XXX004677 deschis la ATCPMB.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Originalul GP trebuie sa fie prezentat inainte de data deschiderii ofertelorcf. art.33 alin.3 lit. b din HG 925/2006si tinand cont ca procedura este online , data limita stabilita de SEAP pentru depunerea ofertelor, in cf.cu art.17si 18 din HG1660/2006, prin posta sau prin depunere la ANFP, str.Eforiei nr.5, sector 5, in plic sigilat, cu scrisoare de inaintare. Valabilitatea GP vafi cel putin egala cu valabilitatea ofertelor.AC poate solicita extinderea valabilitatiiofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde valabilitatea ofertei, valabilitatea GP va fi prelungita corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Ofertantul /asocierea care solicita reducerea GP la 50 %, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din L.346/2004, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. In cazul asocierii, incadrarea in IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a GP.Neprezentarea pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a dovezii constituirii GP conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG 925/2006.In cazul depunerii de contestatii, AC va retine contestatorului careia CNSC i-a respins contestatia ca nefondata, din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278(1) lit.a)din OUG 34/2006 .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie inse va constitui in conditiile art .89 , 90 din HG 925/2006 sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90 alin 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata de catre operatorul economic in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III. Declaratia va fi completata de fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III .Declaratia va fi completata de fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.) (Tertul sustinator va completa declaratia cu punctele a, c indice 1, d)Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente inluna anterioara depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?Nota : Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatde atestare fiscala impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalulPentru persoane juridice straine: Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale, cu competente in acest sens.Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului .Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea III.(Se va complete de fiecare asociat , subcontractant sau tert sustinator- daca este cazul).Declaratia ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? intocmita conform modelului prevazut in Anexa la Ordinul nr.314/2010 al ANRMAP publicat in MO Partea I nr.701/20.10.2010 Formularul 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (cu privire la lipsa conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator (daca este cazul.) Formularul 6Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Eugen COIFAN -Presedinte- Secretar de Stat? Marian Niculescu ? Secretar General? Dragos Dragulanescu ? Director D.E.R.U.A.A.P.? Lavinia Nemes ? Director D.P.F.E.? Elena Constantinescu ? Consiler Comp.Achizitii Publice? Carmen Hartopeanu ? expert D.P.F.E.? Mariana Nastase ? expert D.P.F.E.? Elena Gospodin ? Sef Serv. Financiar- Contabilitate? Stefan Maria- Sef Serv. IT? Daniel Mihailescu ? expert -D.P.F.E.? Monica Marin ? manager public -D.P.F.E.? Carmen Bode - manager public -D.P.F.E. Certificatul constatator-in original sau copie lizibila ?conform cu originalul? emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a)informatiile sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelorb ) faptul ca codul CAEN din certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului are corespondenta cu obiectul contractuluic) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.Persoanele juridice straine vor prezenta-documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documene care atesta faptul ca poate pune la dispozitie consultanti vorbitori de limba romana si cu experienta in organizarea de evenimente.Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notar public.Ofertantul clasat pe primul loc ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , va depuneCertificatul constator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale - Formularul 7 care contine date privind cifra de afaceriglobala inregistrate in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011)Valorile vor fi exprimate atat in moneda nationala a ofertantului cat si in euro, la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011).ANUL CURS RON/EURO2009 4.23732010 4.20992011 4.2379, 2. media anuala a cifrei de afaceriglobala care vizeaza activitatea din celmult ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie de cel putin: 200.000 lei.In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani cifra deafaceri globala va fi prezentata corespunzator perioadei efectivede activitate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezentao fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata decatre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociatin parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv coordonatorul. (2009, 2010, 2011).In cazul existentei de subcontractanti acestia vor depuneformularul 7 fara a completa punctul 13., 3.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010, 2011Daca, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de aprezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sareflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare in conformitatecu art.11 din HG.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicitaofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in carecele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestatii de serviciisimilare din ultimii 3ani.Prezentarea: Formularului nr. 8 ? Declaratia privind Lista principalelor contracte de servicii tipografice prestate in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor)., Cerinta nr. 2Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiari -Formularul 9Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada prestarii a cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte de prestari de servicii tipografice, duse la bun sfarsit (se vor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011), a caror valoare cumulata sa fi reprezentat echivalentul aminim 110.000 lei (fara TVA) sau prezentarea de documente care sa certifice indeplinireacerinteiValorile vor fi exprimate atat in moneda nationala a ofertantului cat si in euro, la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana, pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011).Pentru dovedirea experientei similare, ofertantul va prezenta certificate/ documente care sa confirme prestarea serviciilor respective(recomandari, acceptante, documente constatatoare, procese verbale de receptive, contracte etc.)., Cerinta nr.3Declaratie privind Lista asociatilor si subcontractantilor( se completeaza si daca nu exista), Informatii privind asociatii?daca este cazulAcord sau o scrisoare preliminara de asociereDeclaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., Informatii privind subcontractantii ?daca este cazulFiecare sub-contractant va completa cu propriile date, Declaratie privind calitatea de participant la proceduraInformatii generale -( fara punctul 13 din formular)Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru Cerinta nr. 1Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatiiCertificat ISO SR EN 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 15:36