Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii tipografice si conexe pentru realizarea materialelor promotionale in cadrul proiectului?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?


Detaliu pentru invitatia numarul 327178
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HUNEDOARA
Numar invitatie: 327178/18.05.2012
Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentru realizarea materialelor promotionale in cadrul proiectului?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HUNEDOARACod fiscal: 11326062, Adresa: p-ta Unirii nr. 2, Deva, Telefon: 0254.216151, Fax: 0254.216088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP (www.e-licitatie.ro).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentru realizarea materialelor promotionale in cadrul proiectului?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie implica prestarea de Servicii tipografice si conexe necesare asigurarii informarii si promovarii proiectului ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 351, 764 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantumde 2%dinvaloareaestimatarespectiv7.035, 28 lei .Se constituie prin: ?Viramentbancar sauprintr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii deo societate bancaraori deo societate de asigurari (scrisoare de garantie bancara ?Formularul nr. 15) care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.?Ordin de Plata in contul AJOFM Hunedoara, cod fiscal: 11326062 nr. cont: RO12TREZ3665005XXX000092 Trezoreria Deva?Plata in numerar a unei sume la casieria AJOFM Hunedoara in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorOfertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii - Declaratie IMM ?Formularul nr.7Actul doveditor al constituirii garantiei solicitate si declaratia privind incadrerea intreprinderii in categoria IMM vor fi scanate si postate in SEAP odata cu documentatia, fiind primele documente al sectiunii ?Documente de calificare?.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul Autoritatii Contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie: : Conform prevederilor art. 89 alin.(2) si art. 90 din HG 925/2006, in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, care devine anexa la contract.Se va depune(in original) de furnizor la sediul achizitorului.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Se restituie: Conform .art.92 alin.(2)din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea -Declaratie privind eligibilitateain conformitate cu Formularul 1Incadrarea in situatiaprevazutala art.180din OUG nr.34/2006 atarge excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul 2.Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuireaprezentuluicontract.3.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscalade pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, privind situatia obligatiilor scadentela bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele ? original, copielegalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxelelocale din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copielegalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul ?.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completarea Formularului nr. 3.6.Declaratiepe propria raspundereprivind neincadrareain situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006-Declaratiepe propria raspundereprivind neincadrareain situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006(evitarea conflictului de interese) ? completare Formularul nr. 4.Persoanele ce detin functii dedecizie ai autoritatii contractante si in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Vasile Constantin Iorgovan Velichi - Directorexecutiv: - Diana Murarescu ? Viza C.F.P.- Octavia Plesa Mastici - Presedintele comisiei de evaluare- Liliana Tomestean - membru- Nicoleta Popa ? membru- Dacian Ferenct - membru- Dorina Ciolac ? membru- Camelia Pacurar ? Membru de rezerva7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundereprin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta ? completare Formularnr. 5. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate, numele complet, starea firmei, sediul, persoanele autorizate/administratori ai societatii, in copielegalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cuoriginalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Ofertantului declarat castigator, inainte de comunicarea rezultatului aplicarii proceduri de atribuire i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.2.Pentru persoanele juridice/fizice straine: -Se vorprezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 60 zile anterior datei de deschidere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri a exercitiului financiar al ofertantului pentru ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estima a contractului.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In caz, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Formularul nr. 7 - Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, Bilantul contabil prescurtat pe ultimul an financiar, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata ?conform cu originalul?, si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Tert sustinator financiarCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alineatului precedent, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune, neconditionat, la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. (Formularul nr. 13 ).Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art 181 lit.a , lit.c^1, lit. ddin Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari deservicii similare in ultimii 3ani.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire a caror valoare sa nu fie mai mica de 150.000 lei. Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta minim un contract, maxim 5 contracte(elem.relevante- denumire contract, denumire parti contractante, valoare, durata), recomandari, certificari (daca este cazul).Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal). In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activiatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacontractului ? Formularul nr. 9Ofertantul vaface dovada ca detine (in proprietate sau chirie) utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ce face obiectul achizitiei, precum si pentru livrarea acestora(mijloace de transport)., Informatii privind capacitatea profesionalaOfertantul va trebui sa prezinte urmatoarele: ?Declaratieprivindefectivulmediuanualalpersonaluluiangajatsial cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, in original - Formular nr. 10;?Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului - Formularul nr. 11, insotit de CV-uri, copii ?conform cu originalul? ale diplomelor si certificatelor. CV-urilevor fi completate conform modelului comun european.Prezentarea tuturor documentelorse va face in limba romana sau traducere autorizata., Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare solicitate.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer