Achizitie publica - Servicii tipografice si conexe pentru realizarea documentelor rezultate ale activitatii specifice DVBL
Detaliu pentru invitatia numarul 336007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2
Numar invitatie: 336007/25.09.2012
Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentru realizarea documentelor rezultate ale activitatii specifice DVBL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2Cod fiscal: R 13811802, Adresa: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212509997, Fax: +40 212509997
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021747, telefon: +40 212509997, fax: +40 212509997, persoana de contact: LUCIAN MITROIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Garii Obor nr. 10, Sector 2, Bucuresti, maxim o pers imputernicita sa participe din partea ofertantilor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice si conexe pentru realizarea documentelor rezultate ale activitatii specifice DVBL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de tiparire si implicuire instiintari de plata, calcul accesorii si somatii de plata siservicii configurare arhiva electronica pentru arhivarea acestoraPrestatorul va pune la dispozitia autoritatii contractante servicii tipografice pentru realizarea materialelor rezultate ca urmare a activitatii de tiparirePrestatorul avand urmatoarele obligatii : - realizarea conceptiei grafice a materialelor- machetarea textelor- pregatirea pentru tipar- tiparirea materialelor- livrarea materialelor
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Formular 13 Cuantumul GP este de: 6020 lei, se va constitui in conf. cu prev. art. 86 din HG nr. 925/2006: fie printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, fie prin virament bancar in contul: DVBL Cod fiscal 13811802 RO75TREZ7025006XXX000192 deschis la Trezoreria Sector 2.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada in original a constituirii acestei garantiitrebuie sa fie prezentata inainte de data deschiderii ofertelor cf. art.33 alin.3 lit. b din HG 925/2006 data limita stabilita de SEAP pentru depunerea ofertelor, in conf. cu art.17si 18 din HG.nr.1660/2006, prin posta sau prin depunere laRegistratura DVBL (bD. Garii Obor nr. 10, sector 2, Bucuresti), in plic sigilat, cu scrisoare de inaintare.Valabilitatea GP va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertelor.AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extindeperioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuzaextinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Ofertantul/asocierea care solicita reducerea GP la 50%, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conf Legii nr. 346/2004. In cazul incare ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii. Daca toti asociatii seincadreaza, in mod individual, in IMM, acestia pot beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului GP.Neprezentarea pana la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor a dovezii constituirii GP conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conf art. 33 alin. (3) si art.36 alin. (1) din HG nr. 925/2006.In cazul depunerii de contestatii, AC va retine contestatorului careia CNSC i-a respins contestatia canefondata, din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278(1) lit.a)din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Formular 14 Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art.89 alin 2) din HG.925/2006 sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, si devine anexa la contract.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata de catre operatorul economic in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III. Declaratia va fi completata de fiecare asociat sau tert sustinator (daca este cazul.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III Declaratia va fi completata de fiecare asociat sau tert sustinator(daca este cazul.), (Tertul sustinator va completa declaratia cu punctele a, c d)Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, din care sa reiasa ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?Certificat de atestare fiscala impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, din care sa reiasa ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depuneoferta, in original sau copie lizibila ?conform cu originalul?Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor 2 certificate fiscale, acesta are obligatia sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale, cu competente in acest sens.Daca este cazul, declaratia va fi insotita de traducere realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notarpublic.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180, 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului .Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea III. Declaratia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator (daca este cazul.)Declaratia ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? intocmita conform modelului prevazut in Anexa la Ordinul nr.314/2010 al ANRMAP publicat in MO Partea I nr.701/20.10.2010 Formularul 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (cu privire la lipsa conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata de fiecare asociat, subcontractant sau tert sustinator (daca este cazul.) Formularul 3Comisia de evaluare va fi compusa din personal de specialitate din cadrul DVBL Sector 2, membrii ce vor fi nominalizati prin dispozitiaDirectorului Executiv.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cristian Atanasie Dutu - Director ExecutivAnton Steiner - Director Executiv AdjunctSimona Tanase - Sef Serv. JuridicLucian Mitroiu - Sef Serv. Achizitii Publice, AdministrativMariana Blejan - Viza CFP Certificatul constatator-in original sau copie lizibila ?conform cu originalul? emis in luna in curs sau anterioara datei sedintei de deschidere a ofertelor, de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia ofertantul isi are sediul social, din care sa reiasa: a ) faptul ca codul CAEN din certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului are corespondenta cu obiectul contractuluib) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventa.Ofertantul clasat pe primul loc ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , va prezenta pentru conformitateCertificatul constator in original sau copie legalizataPersoanele juridice straine vor prezenta-documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documene care atesta faptul ca poate pune la dispozitie consultanti vorbitori de limba romana si cu experienta in tipul de servicii solicitat, in Romania.Documentele prezentate vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura va fi legalizata de un notarpublic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generalemedia anuala a cifrei de afaceri globala a ofertantului care vizeazaactivitatea din cel mult ultimii 3 ani, trebuie sa fie de cel putin: 302.000 leiIn situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceputactivitatea economica de mai putin de 3 ani cifra de afaceri globala va fi prezentata corespunzator perioadei efective de activitate. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusivliderul) va prezenta aceste documente.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv coordonatorul(2009, 2010, 2011).In cazul asocierii, incadrarea in IMM se va analiza cu privire la fiecaremembru al asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestatii de servicii similare din ultimii 3 ani(calculati dela termenul limita pentru depunerea ofertelor). Se vor prezenta maxim 4contracte, Experienta similara si recomandari din partea altor beneficiari- cel putin 1 contract de prestari de servicii tipografice, dus la bun sfarsit( sevor lua in considerare prevederile art.13 din Ordinul ANRMAP 509/2011), a carui valoare sa fi reprezentat cel putin echivalentul a 302.000 lei (fara TVA) sau prezentarea de documente care sa certifice indeplinirea cerintei, Declaratie privind Lista asociatilor si subcontractantilor( se completeaza si daca nu exista), Informatii privind asociatii?daca este cazulAcord sau o scrisoare preliminara de asociereDeclaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, Informatii privind subcontractantii ?daca este cazul Declaratie privind calitatea de participant la proceduraInformatii generale, Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Lista cu personalul de specialitate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de prestari servicii Informatii referitoare la standardele de asigurare a calitatiiCertificat ISO SR EN 9001 sau echivalent, Informatii referitoare la standardele de asigurare a Managementului Securitatii Informatiei ? ISO/IEC 27001 sau echivalent?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de prestare
40
Descriere: termenul de prestare va fi exprimat in zile, termenul maxim acceptat este de 3 zile, termenul minim punctat este de 1 zi. - pentru termene de lprestare mai mari decat cel solicitat, respectiv 3 zile, oferta se declara necorespunzatoare- pentru cel mai scazut dintre termenele de livrare (TL) se acorda punctajul maxim alocat pentru ?Termen de livrare? ? 40 PUNCTE, - pentru alta valoare (TL ofertat) punctajul se acorda astfel: Punctaj = (TL minim/TL ofertat) x punctaj maxim alocat factorului, Termenul minim acceptat ? 1 zi
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 09:33