Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii tipografice si servicii conexe - tiparire si livrare 3 titluri de carte (1500 exemplare)


Detaliu pentru invitatia numarul 323354
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUZEUL BUCOVINEI
Numar invitatie: 323354/06.04.2012
Denumire contract: Servicii tipografice si servicii conexe - tiparire si livrare 3 titluri de carte (1500 exemplare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL BUCOVINEICod fiscal: 4244628, Adresa: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Suceava, Suceava, Telefon: 0230 216439, Fax: 0230 522979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720003, telefon: +40 230216439, fax: +40 230522979, persoana de contact: Asica Leizeriuc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Suceava, Romania, cod postal: 720003, telefon: +40 230216439, fax: +40 230522979
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii tipografice si servicii conexe - tiparire si livrare 3 titluri de carte (1500 exemplare)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice si de livrare pentru 3 Titluri de carte - total 1500 exemplare
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 37, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 740 Lei se va constitui cu o durata de valabilitate de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitate de constituire: fie cu Scrisoare de garantie emisa de catre o societate bancara sau societate de asigurari, fie cu OP in contul autoritatii contractante IBAN: RO80TREZ5915006XXX000194 deschis la Trezoreria Suceava; fie prin depunere numerar la casieria Muzeului Bucovinei Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in urmatoarele situatii: a)Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)Ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului de servicii in perioada de valabilitate a acesteia c) Ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de servicii. Garantia de participare se restituie in 3 zile de la semnarea contractului de servicii in baza cererii de restituire depusa la sediul Muzeului Bucovinei. In cazul IMM conf. Legii 346/2004, ofertantii care prezinta documente ce demonstreaza incadrarea in categoria IMM, pot constitui garantia de participare in procent de 50% din valoarea solicitata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma echivalenta cu 10% (5% in cazul IMM conf. Legii 346/2004) din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: a) Scrisoare de garantie emisa de banci sau societati de asigurari; sau b) retineri succesive din plata facturilor emise conform cu prevederile Art. 90 alin (3) din HG 925/2006; sau c) prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante. Restituirea garantiei de buna executie se face in termen de 14 zile de la semnarea PV de receptie finala a serviciilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20Persoanele cu functii decizionale in cadrul autoritatii contractante fata de care se va raporta ofretantul la completarea Formularului 20 sunt: Director general - Constantin Emil Ursu, Dir. adj. - Creanga Doina, Dir. adj. - Mares Ion, Sef contabil - Asica Leizeriuc, Jurist - Tironeac Aftanasie, Resp. achizitie/presedinte comisiei - Sandu Dana Membri: Gubernicu Mihaela, Ostafi Daniela4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP NR. 314/2010 ? Formular 215. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si bugetul consolidat al statului emise de Autoritatea locala respectiv ANAF.Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. 1. Dovada inregistrarii ofertantuluiPentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (obiect principal sau activitati autorizate) corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri(globala) pentru ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani cu mentionarea Numar/Data a contractului, Beneficiarul contractului, valoarea acestuia, modul de indeplinire (contractant unic/subcontractant), perioada de derulare a contractului indiferent daca beneficiarul este operator economic privat sau autoritate/institutie publica., b) declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul disponibilizat ce contribuie la executia contractului, c)declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele, resursele tehnice pe care operatorul economic le va disponibiliza pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, d)Declaratie privind subcontractantii, e)Mostre de carte tiparita, care contine text si imagini, fotgrafii color.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcare de pe SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer