Achizitie publica - Servicii transport aerian
Detaliu pentru invitatia numarul 336963
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336963/09.10.2012
Denumire contract: Servicii transport aerian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE INVESTIGATII SI ANALIZA PENTRU SIGURANTA AVIATIEI CIVILECod fiscal: 27690298, Adresa: BD.DINICU GOLESCU NR.38 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0213196185, Fax: 0213124791
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.DINICU GOLESCU NR.38 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213196185, fax: +40 213124791, persoana de contact: STEFAN LAURENTIU MARIAN MARTINESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BUCURESTI, CALEA GRIVITEI, NR. 136, CORP C, SECTOR 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (): Investigarea incidentelor/accidentelor din domeniul aviatiei civile)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii transport aerian
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea transportului salaria?ilor Centrului de Investiga?ii ?i Analiza pentru Siguran?a Avia?iei Civile pentru deplasarile ocazionate de participarea, in interes de serviciu, la diverse activitati, intalniri de lucru, cursuri.
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in valoare de 2.400 Lei, cursul valutar folosit pentru calculul echivalentei va fi cursul lei/valuta cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare va fi valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Depunerea garantiei de participare este obligatorie.Garantia pentru participare se va constitui fie sub forma unuiInstrument de garantare, in original (FORMULAR 3), conform Formularului eliberat de preferat de o banca din Romania, sau de societati de asigurari, fie prin OP in contul Autoritatii Contractante nr. RO20TREZ7015005XXX013031deschis la Trezorerie sector 1.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/ 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (FORMULARUL 4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze insituatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Declaratia privind eligibilitatea, in OUG 34/2006, completata, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, in original (FORMULARUL5).In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrea insituatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, siDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d)din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, in OUG 34/2006, completata, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, in original (FORMULARUL6)3.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, (FORMULARUL 8) completat, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, in original.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, in OUG 34/2006, completata, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, in original.(FORMULARUL 7). Pers cu functie de decizie Nicolae Stoica ? Director General, Ciprian Drumea ? Director Reglementari si Relatii Internationale, Novac Tina ? consilier economic, Olimpia Tilea ? expert achizitii publice.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social/domiciliul fiscal, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca operatorul economic/ofertantul isi indeplineste obligatiile de plata a contributiilor catre bugetul de statsinu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele.6. Certificat privind plata impozitelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa ateste clar, faptul ca operatorul economic/ofertantul indeplineste obligatiile de plata a taxelor si impozitelor, inluna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Certificatele solicitate pot fi inlocuite cu orice alte documente, din care sa reiasa ca operatorul economic isi indeplineste obligatiilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor, potrivit legislatiei in vigoare, la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta, dupa caz, formulare-tip eliberate de autoritatile competente.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.6.Declaratia privind calitatea de participant la procedura (FORMULARUL9), in original. 1.Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care facobiectul prezentei achizitii.Dupa aprobarea Raportului procedurii, autoritatea contractantava solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2.Certificatului de AcreditareI.A.T.A. (International Air TransportAsoociation) valabil la data limita de depunere a ofertelor, copie certificata ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic. In cazul in care Certificatul de AcreditareI.A.T.A.este prezentat in alta limba decat cea romana, acesta se va prezenta in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentarea Fisei de informatii generale2.Prezentarea bilantului contabil pentru anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelorprestari de servicii in ultimii 3 ani Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat un sistem de management, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 (Managementul Calitatii) sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin acces direct la fisierele electronice din SEAP, invitatia de participare, campul "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 09:48