Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii transport colete


Detaliu pentru invitatia numarul 355363
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul Cultural Roman
Numar invitatie: 355363/05.11.2013
Denumire contract: Servicii transport colete
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Cultural RomanCod fiscal: 15726657, Adresa: Aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 317100629, Fax: +40 317100629
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011824, telefon: +40 317100679, fax: +40 372873891, persoana de contact: Andreea Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul ICR- Aleea Alexandru, nr.38, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii transport colete
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): Valoarea estimata a contractelor subsecvente va fi intre 5.000euro fara TVAsi12.000 de euro fara TVAcorespunzator unui numar intre 200 si 1.000 de expeditii, in functie de complexitatea evenimentelor si perioada in care se desfasoara. Valoarea maxima corespunde cantitatii totale de servicii din caietul de sarcini. Contractelese vor incheia, de regula, lunar.Cantitatile minime si maxime ale unui contact subsecvent sunt intre 1-50 expeditii.Valoarea estimata fara TVA a acordului cadru pentru 12 de luni este intre minim 60000 de euro si maxim 90000 deeuro fara TVA, respectiv intre minim 267000si 400500de lei fara TVA, calculata la un curs mediu euro/leu de 4, 45.
II.1.6) CPV: 60161000-4 - Servicii de transport de colete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 000 - 90, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1800 euro. Suma reprezinta 2% din valoarea maxima estimata fara TVA a acordului cadru.Echivalentul in euro/alta valuta la cursul stabilita de BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.PentruI.M.M.-urigarantiaseconstituieinprocentde50 %dincuantumulgarantiei precizate mai sus.Garantiadeparticiparetrebuiesafieprezentatacelmaitirziuladeschidereaofertelor, separat, inafarapliculuicudocumenteleofertei .Garantiadeparticipareseconstituieinleisipoateficonstituitainurmatoareleforme: - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, (model scrisoare de garantie Formularnr. 4)- virament bancar conf.art.86, alin.1 din HG 925/2006- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;Garantiadeparticiparevafiretinuta/restituitainconditiileprevazutelaarticolele87si88dinH.G.nr. 925/2006 si in situatia prevazuta de art. 278 1 lit a) din OUG 34/2006.Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4050 lei, conf. art.2781 lit.a) din OUG 34/2006. Pentru IMM-uri se va retine 50% din 4050lei, reprezentand 2025 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumulgarantieidebunaexecutieestede5 %dinvaloareafara TVA a contractului subsecvent sipoateficonstituitainurmatoareleforme : - scrisoare de garantie bancara sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract - Formularnr. 5- depunerea la casieria autoritatii contractante, (program caserie de Luni pana Vineri in intervalul orar12:00 ? 16:00)-Ordin de plata in contul: RO88TREZ7005005XXX001878 deschis la DTCPMB, cuconditiaconfirmariiplatiidebancaemitenta;
- garantiabancaradevineanexalacontract .IncazulofertantilordincategoriaI.M.M.-urilorgarantiadebunaexecutieseconstituieinprocentde50 %dincuantumulde5 %dinvaloareacontractului, respectiv2.5 %dinvaloareacontractului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului 12AIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Precizari suplimentare: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractantib) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/ terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Completarea formularului 12BIncadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Completarea formularului nr.6 Declaratie pepropriaraspundereprin care ofertantul/candidatul certifica faptul ca participarea la procedura in cauza este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Completarea formularului nr.7Incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte ? Lilian Zamfiroiu; Secretar General ? Hadrian Mateescu;Secretar General Adjunct ? Eunica Maria Trif; DirectorDirectia Generala Economica ? Mariana Draghici; Sef Birou Juridic ? Carmen Blanca Fudulu; Sef Serviciu Achizitii Publice, Expeditii si Difuzare ? Alina Stoica- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata la nivelulul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata la nivelulul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (inoriginal, (copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o situatie pe propria raspundere conf.art.11, alin.4 din HG 925/2006.Observatie : In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibilsau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si/sau art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerin?ele referitoare la obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in conditiile in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu conf. prev. art.9 din Ordinul 509/2011. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic( autorizatie de functionare pentru PFA, etc). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ( servicii de transport colete, corespondenta, etc.)Certificatele se vor prezenta inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentareacertificatului in original sau copie legalizata.Documenteedificatoarecaresadovedeascaoformadeinregistrarecapersoanajuridica/fizicasaudeatestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, inconformitatecuprevederilelegaledintaraincareofertantulesterezidentInformatiile cuprinse in certificatul constatator trebuire sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatele se vor prezenta inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?, in traducere autorizata.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentareacertificatului/documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant vizat siinregistratdeorganele competente (inoriginal, copielegalizata sau certificat ?conform cu originalul?)Sau-scrisoaredebonitateemisa dinparteauneibanci pentru clientul persoana juridica, care sa contina datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica, tipul de capital, indicatori ai performantei financiare, .2.Completarea formularului nr.3 ? Informatii generale? obligatoriu trebuie sa contina urmatoarele informatii: Cifra medie anuala de afaceri in domeniul transportului de colete, care vizeazaultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu suma de 23.000 de Euro (suma reprezentand mai putin decat valoarea maxima a celui mai mare contract subsecvent inmultit cu 2 vezi Cap II-1.4 Estimarea Valorii acordului cadru).Cursul de schimb euro/alta valuta care sta la baza calculului nivelului minim impus este cel afisat de BNR pentru acea valuta la data de 31.12.2010 - pentru anul 2010, 31.12.2011 - pentru anul 2011, 31.12.2012 -pentru anul 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratieprivindlistaprincipalelorprestarideserviciidinultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor, de natura si complexitate similara cu obiectul procedurii (Formularulnr. 12 E+ anexa). Dovada experientei se va face prin prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces verbal de receptie care sa confirme ca ofertantii au prestat servicii de transport colete.2.Recomandari /certificate/documente emise, in original, sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic Prezentarea unor documente valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent al acestuiaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2013 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer