Achizitie publica - Servicii transport scolari
Detaliu pentru invitatia numarul 355997
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355997/25.11.2013
Denumire contract: Servicii transport scolari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 73, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257270098, persoana de contact: Serviciul Relatii cu publicul-Registratura-camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, Bd. Revolutiei nr. 75, Directia Patrimoniu-Serviciul Logistica si Mentenanta Administrativa, Achizitii cam. 21;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii transport scolari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transportul scolarilor de la domiciliul de pe raza judetului Arad pana la scolile din Municipiul Arad si retur
II.1.6) CPV: 60112000-6 - Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 807 lei. GP se constituie in lei.Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile )Modul de constituire a GP la ofertare: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaautoritatii contractanteScrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asiguraride preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; OP vizat de banca.Contul pentru GP la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire. Echivalenta lei/valuta este cursul BNR din data publicari invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspunderecompletata in conformitate cu formularul 12A ? original, prezentat la capitolul Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezentaprocedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile simodificarile ulterioare.Se solicita completarea formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acestformular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care seincadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile simodificarile ulterioare.Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul deinterese, prezentat la capitolul Formulare; Persoanele cu functii de decizie in ceea cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Gheorghe Falca ? primar, Catalin Titiriga ? viceprimar, Bognar Levente ? viceprimar, Claudia Macra ? Administrator public, dl.Mosneag Ovidiu, consilier local, dl. Czister Kalman, consilier local, dl. Adrian Lazurca, consilier local, dl.Glad Varga, consilier local, dna. Marcela Nicseanu, consilier local, dl. Ioan Farcas, consilier local, dl.Florin Maris, consilier local, dl. Traian Vlaicu, consilier local, dl. Teodor Gligor, consilier local, dna. Lia Ardelean, consilier local, dl. Marin Lupas, consilier local, dl. Florin Galis, consilier local, dl. Eugen Rus, consilier local, dl. Ionel Ciupe, consilier local, dl.Tristan Mihuta, consilier local, dl. Gheorghe Ghilinta, consilier local, dl.IoanDolha, , consilier local, dl.Ovidiu Bilcea, consilier local, dna. Cismasiu Mariana, consilier local, dna. Viorica Rotaru, consilier local, dna.Geanina Pistru, consilier local.In cazul unei asocieri /subcontractari, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte acestformular. In cazul sustinerii financiare , tehnice si /sau profesionale de catre un tert, acesta va trebui saprezinte formularul amintit. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuireofertantul care se incadreaza in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.4. Declaratia privind participarea cu oferta independenta- Formular 7;Se solicita completareadeclaratiei de participare cu oferta independenta, prezentat la capitolul Formulare. In cazul unei asocieri, fiecareasociat va prezenta acest formular Ofertantii vordepuneCertificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie simpla Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in unul din codurile CAEN din certificatul emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus se considera indeplinita daca se respecta prevederile anexei 2 a Ordinului ANRMAP nr. 509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale. Se solicita Cifra de afaceriglobala , care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012).Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind resursele umane-Declaratie pe proprie raspundere cu privire la numarul de persoane calificate ? original- In cazul ofertantului declarat castigator va prezenta atestatele profesionale ? pentru fiecare conducator auto care este implicat in prestarea serviciului-copie simpla, Informatii privind resursele tehnice. In cazul ofertantului declarat castigator se va solicita Licenta transport persoane ? copie simpla, In cazul unei asocieri , ofertantii trebuie sa depunaAcordul de asociere. Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna, Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? daca este cazul, Ofertantii vor completa si depune declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii trei ani au derulat contracte avand obiect similar. Perioada ultimilor trei ani se considera pana la data limita de depunere a ofertelor. Dovada experientei similarese poate face cu certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare/ copii parti relevante din contract, sau proces verbal de receptie/ recomandari. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care nu va depune documentele doveditoare solicitate. Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001/2008privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru gama de servicii solicitate, valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2013 09:57