Achizitie publica - Servicii Upgrade si update licente antivirus F- Secure pentru servere si statii de lucru
Detaliu pentru invitatia numarul 328386
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328386/31.05.2012
Denumire contract: Servicii Upgrade si updatelicente antivirus F- Secure pentruservere si statii de lucru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1Cod fiscal: R 12293095, Adresa: strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.311.91.10 int. 113, Fax: 021.319.99.92
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor locale si a altor venituri ale bugetelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii Upgrade si updatelicente antivirus F- Secure pentruservere si statii de lucru
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii Upgrade si updatelicente antivirus F- Secure pentruservere si statii de lucru
II.1.6) CPV: 72212760-4 - Servicii de dezvoltare de software de protectie antivirus (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 223 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1900 lei Garantia de participare va fi valabila pentru o perioada de 60 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se constituie sub forma deScrisoare de Garantie Bancara, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: Cod IBAN: RO 78 TREZ 7015 006X XX00 0200 Trezorerie Sector 1, Beneficiar: D.G.I.T.L. S1, CUI: 12293095, Mentiuni: Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Precizare: in situatia in care un ofertant constituie garantia de participare in cuantum de 50% , in baza prevederilor art 16 alin (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta in mod obligatoriu acte doveditoare in acest sens. Dreptul achizitorului de a retine suma de :982 lei, in situatia in care ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilorrespingecontestatia formulata de ofertant, in conformitate cu prevederile art. 278ยน (1), din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoanele juridice straine instrumentele de garantarevor fi eliberate de o societate bancara ori de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente. se poate constiui :1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. 2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile de plata conform art.90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatetea Formular nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 Formular nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 Formular nr. 3Declaratie privind calitatea de participant Formular nr. 4Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrarese afla contribuabilul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat-din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? original/ copie legalizata/conform cu originalul.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul local - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? original/ copie legalizata/conform cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine : formulare-tip eliberate de autoritatile competen ? original/ copie legalizata/conform cu originalulte din tara in care ofertantul este rezident, certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente ?traduceri in limba romana legalizate Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial -certificatul sa fie emiscumaxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor - ? original/ copie legalizata/conform cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? traduceriin limba romana legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestariin ultimii 3 ani, Fisa experienta similara insotita de recomandarea din partea beneficiarilor - minim o recomandare Certificat privind sistemului de management al calitatii (al operatorului economic) ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 10:26