Achizitie publica - Servicii vidanjare fose septice sectiile exterioare ale Penitenciarului Ploiesti (Movila Vulpii si Moara Noua)
Detaliu pentru invitatia numarul 345547
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345547/19.04.2013
Denumire contract: Servicii vidanjare fose septice sectiile exterioare ale Penitenciarului Ploiesti (Movila Vulpii si Moara Noua)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciar PloiestiCod fiscal: RO6884453, Adresa: Str.Rudului nr.49, Ploiesti, Telefon: +40 0244526834, Fax: +40 0244595356
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Rudului nr.49, Ploiesti, Romania, cod postal: 100024, telefon: +40 0244526834, fax: +40 0244595356, persoana de contact: Grigorescu Steluta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Rudului nr.49, Ploiesti, Romania, cod postal: 100024
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii vidanjare fose septice sectiile exterioare ale Penitenciarului Ploiesti (Movila Vulpii si Moara Noua)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Vidanjare fose septice: minim 2880 mc- maxim 3800 mc
II.1.6) CPV: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 840 - 68, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1368 lei. Termen de valabilitate: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei. Mod constit: conf.preved. art.86 alin. (1) din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO65TREZ5215005XXX000101, CIF 6884453, deschis la Trezoreria Ploiesti. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare. Garantia de participare se restituie sau retine, dupa caz, conform art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Modalit.constit.: conf.art.90 din HG 925/2006, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO65TREZ5215005XXX000101, CIF 6884453, deschis la Trezoreria Ploiesti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. , ,Certificat de participare cu oferta independenta"- Formular 1-Decl.privind eligibilitatea (neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006)- Formular nr.2-Decl.privind neincadrarea oper.econ.particip. in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006- Formular nr.3-Decl.priv.neincadrarea in preved.art. 69ยน din OUG 34/2006- Formular 4Persoane cu functie de decizie: director Celestin Branzan, director economico-administrativ Geana Ababei, contabil sef Elena Radu, responsabil viza CFP Magdalena Georgescu si Aurica Paraschiv, sef serviciu logistica Ana Maria Izabela Danescu.-Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celui in care se depun ofertele in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau de catre bugetul local vor fi respinse.-Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primaria din care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi excluse. Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul". Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata, daca initial a fost prezentat in copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico ? financiara cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate/documente care sa confirme prestarea de produse similareobiectului contractului ? minim un certificat/document. Documentul vacuprinde cel putin urmatoarele informatii: ? beneficiarul prestatiei;? serviciul prestat;? perioada in care s-a realizat preastarea de serviciu;? valoarea serviciilor prestate in cadrul contractului., Lista principalelor prestari de servicii similare pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 11:03