Achizitie publica - Serviciil de consultanta in managementul proiectului in cadrul proiectului AMENAJARE SIT INDUSTRIAL IN MUNICIPIUL TARGU SECUIESC PE PLATFORMA UNEI FOSTE FABRICI DE PRELUCRARE SI INDUSTRIALIZARE A LEMNULUI
Detaliu pentru invitatia numarul 342507
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342507/08.02.2013
Denumire contract: Serviciil de consultanta in managementul proiectului in cadrul proiectului AMENAJARE SIT INDUSTRIAL IN MUNICIPIUL TARGU SECUIESC PE PLATFORMA UNEI FOSTE FABRICI DE PRELUCRARE SI INDUSTRIALIZARE A LEMNULUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Tg Secuiesc, piata Gabor Aron nr 24, Jud Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciil de consultanta in managementul proiectului in cadrul proiectului AMENAJARE SIT INDUSTRIAL IN MUNICIPIUL TARGU SECUIESC PE PLATFORMA UNEI FOSTE FABRICI DE PRELUCRARE SI INDUSTRIALIZARE A LEMNULUI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in managementul proiectului in cadrul proiectului AMENAJARE SIT INDUSTRIAL IN MUNICIPIUL TARGU SECUIESC PE PLATFORMA UNEI FOSTE FABRICI DE PRELUCRARE SI INDUSTRIALIZARE A LEMNULUI
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.000 RON.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere in numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original in sedinta de deschidere, inainte de deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa fara a fi deschisa si va fi returnata ofertantului.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a)Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; Formularul 11b)ordin de plata in contul Primariei Municipiului Targu Secuiesc, RO57 TREZ 2575 006X XX00 1819 deschis la Trezoreria Municipiului Targu Secuiesc , CUI: 4201813.c)numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de un reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Formularul 13.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii, prin una dintre urmatoarele variante: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care antreprenorul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular 1.Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 -Formular 2.Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -Formular 32. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta - Formular 5Lista persoanelorcu functie de conducere din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireBokor Tiberiu-primarDerzsi Gyula- viceprimarBartha Janos- consilier superiorVizi Attila - consilierBokor Erzsebet- contabil sefAntal Emoke- inspector de specialitateConsilieri: Racz Karoly, Lukacs Laszlo, Rakosi Janos, Szabo Istvan, Hegedus Ferenc, Kelemen Andrei , Istvan Zoltan, Gyorke Cristina- Denisa , Barta Vilmos, Bejan Andras, Nagy B.Tamas, Babos Botond, Taierling Johann, Balazs Attila, Veres Botond, Illyes Botond 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original, copie legalizata, sau certificata de catre ofertant.a) Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.b)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea situatiilor financiarepe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate la organele competente (copie certificata de ofertant);Persoanele juridice straine vor prezenta documentele sus-enumeratein copie, insotita de traducere certificata in limba romana.In cazul consortiilor/asocierilor, criteriul se va indeplini prin cumul.Echivalentul in LEI a valorilor exprimate in EURO se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul Lei/Euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectiv.Pentru exprimarea in Lei a cifrei de afaceri dintr-o alta moneda decat Euro, se va calcula prima data rata Euro a monedei respective, folosind rata de schimb INFOREURO (http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro/index.cfm?Language=en) din luna decembrie al anului in cauza. Apoi se va calcula conform ratelor Lei/Euro mediu comunicat de Banca Nationala Romana pentru anul respectiv., Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 300.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) coordonare (team lider) - manager de proiect cu experienta in management de proiect similara cu obiectul lucrariiCerinte minime care vor fi indeplinite cumulativ : -studii superioare;
-participarea in cadrul unui proiect similar;b) responsabil economic - financiar (economist), Cerinte minime care vor fi indeplinite cumulativ : -studii superioare in domeniul economic;
- experienta in domeniul economic-financiar.- participarea in cadrul unui proiect similar;c) responsabil tehnic, Cerinte minime care vor fi indeplinite cumulativ : -studii superioare - absolvent al facultatii de constructii si/sau instalatii inconstructii;
- participarea in cadrul unui proiect similar;d) JuristCerinte minime care vor fi indeplinite: - Pregatire in domeniu: studii superioare juridice.- Participarea in cadrul unui proiect similar;Lista expertilor nu este limitativa, consultantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a obligatiilor si implementarea proiectului. De asemenea, un expert poate cumula cel mult doua dintre pozitiile mentionate, cu conditia respectarii cerintelor decalif., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti) Astfel, acesta trebuie sa dovedeasca asigurarea in prezent a personalului calificat, cuexperienta profesionala care sa indeplineasca cerintele din domeniile specifice acestui contract, respectiv: , Nota 1: Se vor prezenta CV-uri (Formular 8 ? Model CV) cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestate., copii dupa cartile de munca sau alte documente doveditoare care sa ateste vechimea in munca/ experienta in domeniu, Nota 2: Ofertantul va completa Formularul 9 ? Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect.Nota 3: Ofertantul va completa Formularul 9A ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si ale cadrelor de conducere., 4. Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.5. In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor partenerilor., 1. Prezentarea Listei privind principalele servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare beneficiari.2. Totodata se va prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii.3.Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Ofertantul trebuie sa prezinte un numar maxim trei servicii similare duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie deminim 150.000 lei. Serviciile prezentate trebuie sa aiba ca obiect consultanta pentru managementul proiectelor avand ca obiectlucrari de executie si nu servicii sau furnizare. Asigurarea managementului calita?iiPrezentarea certificatului de atestare ISO 9001 privind managementul calitatii (sau echivalent), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 09:59