Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciil de proiectare pentru reparatiile capitale si amenajarea cinematografului Transilvania in Sala Studio ? multifunctionala, cu capacitate de 200 locuri, Piata Ferdinand nr. 2 Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 355969
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 355969/21.11.2013
Denumire contract: Serviciil de proiectare pentru reparatiile capitale si amenajarea cinematografului Transilvania in Sala Studio ? multifunctionala, cu capacitate de 200 locuri, Piata Ferdinand nr. 2 Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 0259436276, fax: +40 0259409406, persoana de contact: VALENTIN TRIFAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, Sala Mare/Mica etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciil de proiectare pentru reparatiile capitale si amenajarea cinematografului Transilvania in Sala Studio ? multifunctionala, cu capacitate de 200 locuri, Piata Ferdinand nr. 2 Oradea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de proiectare pentru reparatiile capitale si amenajarea cinematografului Transilvania in Sala Studio ? multifunctionala, cu capacitate de 200 locuri, Piata Ferdinand nr. 2 OradeaServicii de proiectare PAC, PT, CS si DDE
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1900 lei;Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1) Virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire2) Contul autoritatii contractante este RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cod fiscal 21982927Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatiaPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din a cincea zi de la data publicarii invitatiei de paricipare (data publicarii invitatiei de participare nu se ia in calcul)
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contrcatului cf prevederilor art 90 din hG 925/2006 actualizata, aceasta se va constitui in oricare dintre formele de la art 90 alin 1-3 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime de calificare: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si al subcontractantuluiIn cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180, 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Unita Lucian, Timofte Claudia Simona Cleopatra, Cupsa Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Biro Rozalia Ibolya, Pasztor Sandor, Husar Istvan Eric, Delorean Ion Iulius, Szabo Jozsef, Sarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Mariana Adelina- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
-Director general Beltechi Cristian, Director adjunt: Ioana Hodut, Director adjunct Benyovszki Tunde; Director adjunct Cristian Popescu; sef serviciu financiar contabil: Ungur Adriana, Director executive Directia juridical: Borbei Eugenia, Director adjunct Directia Juridica: Birau Diana, Sef serviciu Directia Juridica Marc Oltea Diana, sef Birou Juridic: Rosan Marioara, sef Serviciu Tehnic: Halasz Marcela, Conislier Serviu Tehnic: Cramen Albulescu, Diana Ionescu, Dorina Bolojan, Geta Petrica, Gheorghe Vesa, sef Birou Achizitii Publice: Marge Adina, consilier achizitii Publice: Manuela Maghiar, consilier Achizitii Publice Iulia Kocssis, consilier Achizitii Publice: Vandici Naomi, Doina Romocea, Bianca ForosiganDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazulATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, informatiile continute in document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice;Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.? In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Cerinta, obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare Fisa de informatii generale, unde autoritatea contractanta pentru a se asigura ca ofertantul nu se afla in imposibilitatea financiara de a presta serviciile ce fac obiectul achizitiei, solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu 200.000 lei;Curs leu/alta valuta comunicat de BNR la data de: 31.12.2010, 31.12.2011 , 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertei, care sa contina un contract maxim doua de natura si complexitate cu cel ce face obiectul prezentei proceduri a caror valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 100.000 lei fara TVA ?contracte executate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, respectiv pana la data limita de depunere a ofertei. Se vor prezenta: documente relevante care certifica buna executie (contracte/procese verbale de receptie/recomandari/alte documente) care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul prestarii executarii lucrarii, modul de indeplinire a obligatilor si beneficiarii lucrarilor.In situatia in care contractele au fostsemnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada.Curs leu/alta valuta comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 , 31.12.2011, 31.12.2012, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentruprestarea serviilor.NOTA: Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personalul de specialitate, angajat sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut, necesar pentru indeplinirea contractului.-Prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare sau prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate / angajament de participare sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
-Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractuluise vor prezenta copiile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite prin care sa se dovedeasca specializarea acestora conform cerintelor de mai sus.Justificare- pentru a se asigura ca ofertantul detine personalul de specialitate necesar realizarii corespunzatoare a tuturor tipurilor de lucrari cuprinse in proiectul tehnic ., Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora. Certificat ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul prezentei proceduri, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul de activitate pe carte il executa in contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer