Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciile de consultanta si expertiza ?management de proiect


Detaliu pentru invitatia numarul 319315
Autoritate contractanta
ORASUL PECICA
Cod de identificare fiscala: 3519550
Adresa: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Pecica
Telefon: 0257-468323
Fax: 0257-468633
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Serviciile de consultanta si expertiza ?management de proiect
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Serviciile de consultanta si expertiza ?management de proiect in cadrul proiectului "Modernizare Centru Urban" oras Pecica
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.01.2012 16:19
Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA ORASULUI PECICA, STR.2, NR.150, PECICA, JUD. ARAD
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2012 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORASULUI PECICA, STR.2, NR.150, PECICA, JUD. ARAD
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
Valoare estimata: 282, 356 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie eligibilitate2.Declaratie neîncadrare în prevederile art. 1813.Declaratie conflict de interese4.Certificate privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor5.Declaratie calitatea de participant la procedura6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta7.Certificatul constatator emis de ORC8.Declararea cifrei medii de afaceri globala în ultimii 3 ani? minim564.712 LEI9.Lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani10.Informatii referitoare laorganizare si personal.11.Informatii referitoare la personalul de conducere12.Informatii privind personalul tehnic de specialitate-personal calificat cu experienta în managementul proiectelor cu finantare nerambursabila minim 3 experti cheie: 1 Manager de proiect, 1 Asistent manager, 1 Referent pentru activitati de secretariat13.Informatii privind subcontractantii sau asocierea14.ISO 9001
ATASATA IN FORMAT ELECTRONIC INVITATIEI DE PARTICIPAREGarantia de participare-5.647 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer