Achizitie publica - serviciilor de informare si publicitate in cadrul proiectului ? Reabilitarea si refunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare si refunctionalizare si introducerii in circuitul
Detaliu pentru invitatia numarul 342688
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342688/14.02.2013
Denumire contract: serviciilor de informare si publicitate in cadrul proiectului ? Reabilitarea sirefunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare sirefunctionalizare si introducerii in circuitul turistic al CETATII ORADEA CETATEA ORADEA, CENTRU MULTICULTURAL SI MULTICONFESIONAL EUROPEAN - ETAPA II? (contract nr. contract nr. 2947/14.03.2012, COD SMIS 22178)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +04 259437000, fax: +04 259409406, persoana de contact: biroul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria municipiului oradea, P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea- sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: serviciilor de informare si publicitate in cadrul proiectului ? Reabilitarea sirefunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare sirefunctionalizare si introducerii in circuitul turistic al CETATII ORADEA CETATEA ORADEA, CENTRU MULTICULTURAL SI MULTICONFESIONAL EUROPEAN - ETAPA II? (contract nr. contract nr. 2947/14.03.2012, COD SMIS 22178)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului ? Reabilitarea sirefunctionalizarea Corpurilor B, C, D SI E din CETATEA ORADEA in vederea demararii celei de-a - II - a etape de reabilitare sirefunctionalizare si introducerii in circuitul turistic al CETATII ORADEA CETATEA ORADEA, CENTRU MULTICULTURAL SI MULTICONFESIONAL EUROPEAN - ETAPA II? (contract nr. contract nr. 2947/14.03.2012, COD SMIS 22178) - panouri temporare;material multimedia format html/web cu link de pe www.oradea.ro ;c. Materiale tiparite -conform caietului de sracini
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 791 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :4000 leiGarantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata, in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii- Perioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit b din OUG 34/2006- 2037, 91lei. Cursul euro va fi cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorateCursul euro va fi cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.Persoanele (numele acestora si functia) ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali) sunt urmatoarele: Nr crt Numele persoanelor ce detin functii de decizie Functia in cadrul autoritatii contractante1 Bolojan Ilie Gavril Primar2 Malan MirceaViceprimar3 Muresan Ovidiu Viceprimar4 Unita LucianConsilier Local5 Timofte Claudia Simona Cleopatra Consilier Local6 Cupsa Ioan Consilier Local7 Negrean Daniel Dumitru Consilier Local8 Bonchis Ioan Consilier Local9 Vulcu Daniel Sorin Consilier Local10 Dan Octavian Consilier Local11 Mohan Aurel George Consilier Local12 Campan Ioan Consilier Local13 Lascu Tudor Sebastian Consilier Local14 Debelka Boglarka Lilla Consilier Local15 Dulca Camelia Mariana Consilier Local16 Popa Dan Lucian Consilier Local17 Filimon Teofil Laviniu Consilier Local18 Manea Mihai Consilier Local19 Biro Rozalia Ibolya Consilier Local20 Pasztor Sandor Consilier Local21 Huszar Istvan Eric Consilier Local22 Delorean Ion Iulius Consilier Local23 Szabo Jozsef Consilier Local24 Sarkozi Zoltan Consilier Local25 Corches Dorin Octavian Consilier Local26 Ile Cristian Consilier Local27 Coste Marina Adelina Consilier Local28 Florea Augustin Eduard Director executivDirectia Economica29 Mos Florin Marius Director executivDirectia Manag. Proiecte Finant. Internationala30 Sim DumitruSef Serviciu Directia Manag. Proiecte Finant. Internationala31 Neag Mihaela Consilier Directia Manag. Proiecte Finant. Internationala32 Marge Ileana Adina Sef BirouAchizitii Publice33 Kocsis Iuliana Elena Consilier Achizitii Publice34 Romocea Doina Consilier Achizitii Publice35 Maghiar Iulia Manuela Consilier Achizitii Publice36 Ciarnau Claudia Corina Consilier Achizitii Publice37 Negrutiu David Eugen Dan consilierPrezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (1): ? In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.? In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei? la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicForma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2): ? In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani ( calculati pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertei)-executarea a minim 1 contract- maxim 5 contracteavand ca si obiect prestarea serviciilor de: ?panotaj stradal si publicitate outdoor.? Minim un contract dintre cele minim unu-maxim 5, va avea ca si obiect prestarea de servicii de machetare si design - proiectii ortogonale istoricizante-3D- documente relevante care certifica buna prestare a serviciilor (contracte/ procese verbale de receptie, /recomandari) care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii serviciilor prestate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 09:09