Achizitie publica - serviciilor de initiere, functionalizare, optimizare, gazduire si intretinere web si webdesign ? proiect ?PACHET COMPLEX DE PROMOVARE A TURISMULUI CULTURAL: CENTRUL ISTORIC ORADEA ? ARHITECTURA, CULTURA, LEGENDA ? (contract nr. 1263 din 09.03.2011, Cod S
Detaliu pentru invitatia numarul 336518
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336518/03.10.2012
Denumire contract: serviciilor de initiere, functionalizare, optimizare, gazduire si intretinere web si webdesign? proiect ?PACHET COMPLEX DE PROMOVARE A TURISMULUI CULTURAL: CENTRUL ISTORIC ORADEA ? ARHITECTURA, CULTURA, LEGENDA ? (contract nr. 1263 din 09.03.2011, Cod SMIS 17548)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +04 259437000, fax: +04 259409406, persoana de contact: biroul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria municipiului oradea, str piata unirii nr 1, etaj 1, sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: serviciilor de initiere, functionalizare, optimizare, gazduire si intretinere web si webdesign? proiect ?PACHET COMPLEX DE PROMOVARE A TURISMULUI CULTURAL: CENTRUL ISTORIC ORADEA ? ARHITECTURA, CULTURA, LEGENDA ? (contract nr. 1263 din 09.03.2011, Cod SMIS 17548)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: serviciilor de initiere, functionalizare, optimizare, gazduire si intretinere web si webdesign? proiect ?PACHET COMPLEX DE PROMOVARE A TURISMULUI CULTURAL: CENTRUL ISTORIC ORADEA ? ARHITECTURA, CULTURA, LEGENDA ? (contract nr. 1263 din 09.03.2011, Cod SMIS 17548)
II.1.6) CPV: 72415000-2 - Servicii de gazduire pentru operarea de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 420.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1000 leiGarantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata , in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea.c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantiid) achitarea sumei la casieria Primariei Oradea- Perioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea TrezorerieiStatului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursulindeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datoratesi cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 Formade prezentare: original;DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Forma de prezentare: original;DECLARATIE privindsituatia personala a ofertantului Forma de prezentare: original;Persoanele Cu Functii De Decizie Din Cadrul Autoritatii Contractante Sunt: Mircea Malan, Muresan Ovidiu, Dumitru Sim, Marge Adina, Borbei Eugenia, Mos Marius, Adriana Mihelea, Manuela Maghiar, Ionut Ciorba, Ioan Maghiar, Iuliana Kocsis, Claudia CiarnauCertificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat dedirectia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestarefiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celeiin care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile in luna anterioara termenului limita dedepunere a ofertei.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cuoriginalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii: In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul seafla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuireacontractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoareinregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv aleart.97^1 din HG nr.925/2006.In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevaratesi/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor- din care sa reiasa caobiectulde activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei- la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiunireferitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicForma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cuoriginalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii: ? In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce facbiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iaroferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea inRegistrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 dinactul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilordeclarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectividentificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri neta globala medie anuala pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (se vor calcula ultimii 3 ani pana la data depunerii ofertelor) (conform formularului din documentatia de atribuire) care sa ateste executareain ultimii 3 ani, a minim 1 contract ?maxim 5 contracteavand ca si obiect prestarea de servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract respectiv servicii de initiere, functionalizare, optimizare, gazduire si intretinere site-uri web /DVD-uri multimedia/produse multimedia si webdesignde turism urban cu panorame, proiectii izometrice. Contractele prezentate trebuie sa aiba o valoare cumulata fara tva mai mare sau cel putin egala cu 12.600 lei.Se va prezenta: - documente relevante care certifica buna prestare a serviciilor (contracte/ procese verbale de receptie, /recomandari) care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii lucrarilor., Declaratia cuprinzand persoanalul utilizat pentru prestarea serviciilor- prin care se va face dovada detinerii urmatorului personal: - minim o persoana cu studii superioare de lunga durata specializarea design cu o experienta de minim 3 ani in aceasta specializare.Se va atasa: - o copie a diplomei de licenta semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal.--dovezi ale experientei de minim 3 ani in specializarea design pentru persoana desemnata. Autoritatea contractanta accepta orice documente-dovezi, considerate relevante in acest sens de catre ofertanti, rezervandu-si dreptul de a solicita completari ale acestora in cazul in care acestea sunt insuficiente.- angajamentul de participare al persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajata astfel de persoana). In cazul in care ofertantul are angajata astfel de persoana, se va prezenta dovada raporturilor juridice de angajare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuireeste atasata prezentei pe seap la sectiunea "documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 15:09