Achizitie publica - serviciilor de intocmire a documentatiilor cadastrale pentru identificarea prin numere topografice, dezmembrarea si inscrierea in Cartea Funciara a unor imobile din domeniul public al Judetului Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 348690
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SIBIU
Numar invitatie: 348690/18.06.2013
Denumire contract: serviciilor de intocmire a documentatiilor cadastrale pentru identificarea prin numere topografice, dezmembrarea si inscrierea in Cartea Funciara a unor imobile din domeniul public al Judetului Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: +40 269217733, Fax: +40 269218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733, fax: +40 269218159, persoana de contact: Radu Ganea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu, Consiliul Judetean, str.G-ral Magheru nr.14
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: serviciilor de intocmire a documentatiilor cadastrale pentru identificarea prin numere topografice, dezmembrarea si inscrierea in Cartea Funciara a unor imobile din domeniul public al Judetului Sibiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: serviciilor de intocmire a documentatiilor cadastrale pentru identificarea prin numere topografice, dezmembrarea si inscrierea in Cartea Funciara a unor imobile din domeniul public al Judetului Sibiu
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1400 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la datalimita de depunere a ofertelor). Cont virament garantie de participare: Consiliului Judetean Sibiu, deschis la Trezoreria Mun. Sibiu, nr. RO38TREZ5765006XXX000231, CUI 4406223IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare.Modul de constituire a garantiei de participare: virament bancar (OP) sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei.In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va preciza in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art.278^1 din OUG 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa ca inacceptabila in temeiul art.33alin.3 lit. b din HG 925/2006. Cuantumul ce va fi retinut de autoritatea contractanta in conditiile respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC: 700 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile lucratoare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului din Sectiunea III.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului din Sectiunea III.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Incadrarea operatorului economic in situatia prevazuta la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul din Sectiunea III.4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Ioan Cindrea-Presedinte CJS, Iordan Nicola-Secretarul CJS, Luca Marcel-Vicepresedinte CJS, Ioan Banciu-Vicepresedinte CJS, Ioan StoicaIoan BadilaGanea RaduTanase PetruVladu MariaAvram MariaPopescu MarianaCretu AndaBrumar NicoletaFarcas OvidiuIndries OlimpiaIordanescu ClaudiaBanu Madalina Ioana5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular din Sectiunea III. 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.2.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus pentru partea de contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie globalaanuala pe ultimii 3 ani, datata, semnata si stampilata. Se va completaFormularul din Sectiunea III. Valorile cifrei de afaceri medii anuale ineuro se vor calcula la cursul mediu leu/euro comunicat de BNR pentru anulrespectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documentatiile cadastrale se vor elabora de catre o persoana fizica sau juridica autorizata, posesoare a unui certificat de autorizare obtinut in conditiile , ,Regulamentului privind autorizarea persoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografieipe teritoriul Romaniei? aprobat prin Ordinul ministrului administratiei publice nr.538//2001 completat prin Ordinul ministrului administratiei si internelor nr.687/2005, si cu respectarea cerintelor specifice in Regulamentul de organizare si functionare a Ordinului Geodezilor si de exercitare a profesiei de geodez publicat in M.Of.nr.601/31.aug.2007.Conform Ordinului nr.538/2001 al Ministerului Administratiei Publice, pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea persoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei, pot participa la licitatie persoanele fizice si juridice autorizate deONCGC sa execute lucrari incadrate in urmatoarele categorii : A;B;Csi persoanele juridice autorizate ANCPI/OCPI., Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(calculati de la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte ca aufost duse la bun sfarsit, in baza a minimum un contract si maxim 3contracte, servicii similare in valoare cumulata de minim 50.000 lei fara TVA, iaraceasta lista va fi insotita de certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si caresa indice valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Modalitate de indeplinire: Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor - completareformular din Sectiunea III, in original, insotita de contracte / documente /procese verbale de receptie/certificate. Valorile experientei similare vor fi convertite dineuro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vorutiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 12:27