Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciilor suport pentru sistemul informatic integrat de tipul Planificarea si managementul resuselor organizatiei (SAP ERP) existent in cadrul Primariei


Detaliu pentru invitatia numarul 341096
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 341096/17.12.2012
Denumire contract: Serviciilor suport pentru sistemul informatic integrat de tipul Planificarea si managementul resuselor organizatiei (SAP ERP) existent in cadrul Primariei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +040 0232/258190, fax: +040 0232/258190, persoana de contact: Termure Georgeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei Municipiului Iasi, blv.Stefan cel Mare si Sfant nr.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciilor suport pentru sistemul informatic integrat de tipul Planificarea si managementul resuselor organizatiei (SAP ERP) existent in cadrul Primariei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciilor suport pentru sistemul informatic integrat de tipul Planificarea si managementul resuselor organizatiei (SAP ERP) existent in cadrul Primariei. Serviciul de suport uzual pentru sistemele SAP se desfasoara pe 3 (trei) nivele, nivelul de suport care face obiectul prezentului contract fiind nivelul 2.Nivel 1: Intra in componenta PMI prin intermediul utilizatorilor -cheie localizati fizic in sediile PMI.Nivel 2: Va fi furnizat de ofertant catre PMI , utilizand resurse cu nivel de competenta adecvat problemelor ce fac parte din acest nivel.activitatea se va desfasura atat off-site (din sediul ofertantului) cat si in sediile PMI la solicitarea PMI sau cand situatiile o impun.Nivel 3: Asistenta oferita de SAP AG in baza contrcatului de mentenanta licente SAP, prin intermediul legaturii OSS.
II.1.6) CPV: 72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de 8152 lei ( respectiv 4076lei in cazul IMM).Garantia de participare se constituie, in conditiile legii, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire, pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare va avea ca termen de valabilitate minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16 alin. (2).Neprezentarea documentului de constituire a garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. 278^1 lit. b) din OUG 34/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectieCerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/tert sustinator;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar - Gheorghe Nichita; Viceprimar - Mihai Chirica; Viceprimar - Marius Sorin Danga; Secretar - Denisa Liliana Ionascu; Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene - Cosmin Iuliu Coman; Director Executiv Directia Tehnica si Investitii - Petru Dumitru Tomorug; Director General DEFPL - Maria Simionescu; Director Executiv DEFPL - Maria Apetroaei; Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/subcontractanti/tert sustinator;Lista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga Sandu, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona ElenaCerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta nr.2-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-daca este cazul; In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 7.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Informatii generale in care se va prezenta cifra de afaceri pe ultimii trei ani( 2009, 2010 si 2011) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Se va prezenta cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) .Se va mai prezenta bilanturile contabile insotite de anexele explicative aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din oUG 34/2006 actualizata , Bilanturile prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in lb. romana.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte bilantul contabil.(Formularul(8), Cerinta 1 Informatii Generale (Formular 8)Se va prezenta cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie de minim 800.000 lei, fara TVA, reprezentand o valoare dublata a contractului de achizitii publice.Convertirea in Ron si euro pentru ofertanti romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru : Anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON;Anul 2010:1 euro = 4, Anul 2011:1 euro=4, 2379In cazul unei asocieri, toti membri vor prezenta acest formular, INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG nr. 34/2006) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formularul 5a)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; in lista solicitata va fi prezentata, pe langa proiectul mentionat ca experienta similara si alte proiecte pe care le-a realizat ofertantul, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului(FORMULARUL 12D), Cerinta 2.Experienta similara.Ofertantii vor prezenta maxim 3 documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare sau valori cumulate sa fie cel putin egala cu valoare de 400.000 lei fara TVA, care sa includa furnizare servicii suport SAP.Se vor depune in acest sens in copie ?conform cu originalul?: a)Contractul incheiat intre ofertant si beneficiar;(se vor prezenta numai partile relevante ale contractului: obiect, valoare, termenul de executie)b)Recomandare din partea beneficiarului, in care trebuie sa fie mentionata valoarea, perioada si locul executiei proiectului, modul de indeplinire a obligatiilor contactuale, precizarea daca proiectul a fost realizat in conformitate cu normele profesionale din domeniu; recomandarea va fi prezentata in fotocopie cu mentiunea ?conform cu originalul?.c)Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor(Formularul 12E), Cerinta 4.Informatii privind subcontractantiiResurse materiale&umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci auutoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prez contract incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contract prezen trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale(Formularul12G), Cerinta 5.Informatii despre asociati ( daca este cazul) Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii(Formular 12 H), Cerinta 6.INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art.190 din OUG 34/2006)Capac teh&prof a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina exclud din procedura de atribuire, conform prev art.180 si ale art.181 lit.a), c1)si d)(Formular 5b, 5c, 5d), Cerinta 3.Lista persoanelor propuse pt implementarea contractului, asigurarea tuturor expertilor /consultantilor necesari pt derularea in bune conditii a contractului.Experienta profesionala specifica se va demonstra prin prezentarea CV-ului si pt fiecare persoana propusa se va prezenta si declaratia de disponibilitate.Echipa va fi alcatuita din minim urmatorii experti/consultanti care trebuie sa acopere toate modulele sistemului SAP ERP implementate, respectiv: SAP PM (intretinere si reparatii)-1 expert;SAP HR -resurse umane si salarizare -2 experti;Administrare(SAP Basis)-1 expert;SAP SD (vanzare si distributie)-1 expert;SAP FI-CO (contabilitate financiara si de gestiune)-2experti;Dezvoltator (SAP ABAP)- -3 experti;SAP FI(contabilitate financiara)- 3 experti;SAP MM(gest mat si achizitii)-2 experti;, Cerinta 3. PersonalPentru asigurarea serviciilor de consultanta si suport ofertantul trebuie sa prezinte echipa ce va fi formata din consultanti SAP certificati pe modulele implementate conform cerintelor din caietul de sarcini.Dovada acestor certificari se va face prin anexare la oferta a CV-urile ce vor contine copii dupa diplome , transcripturi sau alta dovada.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul. Sistem de management al calitatii .Ofertantul va prezenta un certificat pentru sistemul de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent Certificatul va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunereofertelor, cu posibilitatea de confirmare cu originalul, la solicitarea autoritatii contractante. Documentele emise in alta limba vor insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana., Sistem de management al securitatii informatiei Ofertantul va prezenta un certificat pentru sistemul de management al securitatii informatiei respectiv ISO 27001 sau echivalent Certificatul va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea de confirmare cu originalul, la solicitarea autoritatii contractante. Documentele emise in alta limba vor insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer