Achizitie publica - Serviciu autorizat de verificare, inlocuire a incarcaturii, intretinere si reparare a stingatoarelor de incendiu aflate in dotarea ST Constanta
Detaliu pentru invitatia numarul 331898
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331898/18.07.2012
Denumire contract: Serviciu autorizat de verificare, inlocuire a incarcaturii, intretinere si reparare a stingatoarelor de incendiu aflate in dotarea ST Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Al. Lapusneanu, nr. 195 A, Bl. LAV 1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607511, fax: +40 241607553, persoana de contact: Sucursala de TransportConstanta -Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: C.N. TRANSELECTRICA S.A. - Sucursala de Transport CONSTANTA, B-dul Al. Lapusneanu, nr. 195 A, Bl. LAV 1, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu autorizat de verificare, inlocuire a incarcaturii, intretinere si reparare a stingatoarelor de incendiu aflate in dotarea ST Constanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile constau verificarea, inlocuirea incarcaturii si repararea stingatoarelor de incendiu din dotarea achizitorului.
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 458 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 809lei (50% pt. IMM- daca se prezinta documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, in conformitate cu Legea 346/2004- Formular F 17 din Modele de Formulare)a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: numerar la casieria autoritatii contractante, depunerea la sediul autoritatii contractante: ordin de plata, cu conditia confirmarii acestui de catre banca pana la data deschiderii ofertelor Cont: RO76 RZBR 0000 0600 0294 9765 Raiffeisen Bank Constanta, instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare, care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat (Formular F 2 din Modele de Formulare).In cazul in care mai multi operatori economici depun o oferta comuna ( asociatie), atat intreaga asociatie, cat si fiecare membru al asociatieitrebuie sa se incadreze in categoria IMM. In acest senstoti membrii asociatiei vor trebui sa depuna documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, in conformitate cu Legea 346/2004.Retinerea garantiei de participare (ofertantul pierzand astfel suma constituita), se poate face atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Valoarea estimata nu se incadreaza in prevederile art.278?1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Mod de constituire: prin instrument de garantare bancara sau prin retinere din suma datorata pentru factura (In acest caz operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile art.90 alin (3) din HGR 1045 /2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului), conform Sectiunea Clauze contractuale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr.314/2010(Formular F 3 din Modele de Formulare)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular F 4 din Modele de Formulare).Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea (aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Director: Teodor StoenescuDirector tehnic: Marian Vaju-in calitate de inlocuitor al DirectoruluiDirector economic: Octaviana BejanSef Serviciu Buget Finante Contabilitate; Valentina Vaju-in calitate de inlocuitor al Directorului EconomicResponsabil achizitie: Maria BaltaSef Serviciu Comercial: Ion TanasaInspector PSI: Robert Andrei Diaconescu3.Declaratie privind eligibilitatea (Formular F 5 din Modele de Formulare)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006(Formular F 6 din Modele de Formulare)5.Prezentare Cerificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Certificatele se vor prezentain originalsaucopie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.Din Cerificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu prezinta obligatii exigibile de platain luna anterioara depunerii ofertelor. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, sau documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificatul Constatator / documentele edificatoare, trebuie sa fie emise cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.In cazul in care Certificatul Constatator/ documentele edificatoare se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator/documetele edificatoarein original sau copie legalizata pentru conformitate.2.Autorizatie de la Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila ? conform Ordinului M.A.I. nr.87/2010 art.1 alin. 2 lit.i ? Metodologie de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor.3.Autorizatie pentru repararea si verificarea stingatoarelor de la ISCIR ? conform Prescriptiei Tehnice ISCIR CR1 2001.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii similare prestatein ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nivel minim: Cel putin un contract sau mai multe, a caror valoare cumulata sa fie mai sau egala decat30.000 lei, 2. Informatii referitoare la resursele tehnice minime, din care sa rezulte ca sunt suficiente pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Se va solicita prezentarea unei declaratii privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport (mijloace de transport strict necesare pentru efecturea serviciilor), laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii., 3.Informatii privind resursele de personal.Se va prezenta un tabel cu personalul care va efectua operatiunile de verificare, incarcare si reparare stingatoare. Pentru aceste persoanele se vor prezenta anexat Certificatele de absolvire, eliberate in conformitate cuI.G.S.U. ? conform Legii nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, art.19 lit.l si Ordinului M.A.I. nr.163/2007, 4.Partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze, 5.Informatii privind asociatii( daca exista)-fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2, pentru partea sa de implicare, conform Anexei nr.2 la Ord.Presedinte ANRMAP nr. 509/2011.-indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conf.OUG 34/2006art.190(3) . 1.Certificarea sistemului de management al calitatii ISO-9001:2008sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 11:48