Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciu autorizat de verificare, inlocuire a incarcaturii, intretinere si reparare a stingatoarelor de incendiu aflate in dotarea ST Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 341682
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 341682/11.01.2013
Denumire contract: Serviciu autorizat de verificare, inlocuire a incarcaturii, intretinere si reparare a stingatoarelor de incendiu aflate in dotarea ST Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL Al. Lapusneanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607579, fax: +40 241607552, persoana de contact: Serviciul Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Al. Lapusneanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu autorizat de verificare, inlocuire a incarcaturii, intretinere si reparare a stingatoarelor de incendiu aflate in dotarea ST Constanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciu autorizat de verificare, inlocuire a incarcaturii, intretinere si reparare a stingatoarelor de incendiu aflate in dotarea ST Constanta
II.1.6) CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 179 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 363, 00 lei (50% pt. IMM ? 181, 50 lei - daca se prezinta docum. care dovedesc inregistr. ca IMM, conf.Legea 346/2004); Pentru garant.depusa in euro, echivalentul leu/euro se va calcula la cursul de schimb al BNR din a 5 zi lucratoare inainte de deschiderea ofertelor.a) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile (de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: - prin OP sau fila CEC (Cod IBAN: RO76 RZBR 0000 0600 0294 9765, Raiffeisen Bank Constanta), prin orice instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau numerar la casierie.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada obligatoriu daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. (Formular F4)Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, sau a caror garantie nu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata, sau ofertele care nu sunt insotite de dovada, in original, a constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate ofertantului daca este prezent la sedinta de deschidere sau prin posta, daca ofertantul nu este prezent la sedinta de deschidere.c) Conditii de retinere a garantiei de participare: Autorit. contractanta are dreptul de a retine gar. de particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constit. gar. de buna executie in per. de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn. ctr.;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semn. ctr. de achizitie publica in per. de valab. a ofertei.Valoarea estimata a achizitiei nu se incadreaza in prev. art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10% (5 % pt. IMM) din val. ctr. fara TVA. Valabilit. GBE tb. sa fie > cu 14 zile fata de durata ctr.Mod de constituire a GBE: 1-instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract.2-retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi. Prestatorul are oblig. sa deschida, la Trezorerie, un cont de disponibil, la dispozitia achizit., in care va depune o suma initiala de 0, 5% din pretul ctr si de a depune dovada la achizit. Pe parcursul indeplinirii ctr, achizit. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite prestat. pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Achizit. va instiinta prestatorul de varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestat.Optiunea pentru una din cele doua variante de depunere a GBE va fi precizata clar in formularul privind caluzele contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertanii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa (Formular F 5)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 6)Nota: persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director - Vaju Marian, Director tehnic - Balta Niculae, in calitate de inlocuitor al directorului, Director economic - Bejan Octaviana, Sef Serviciul Buget Fiante Contabilitate - Vaju Valentina, in calitate de inlocuitor al directorului economic, Serviciul Comercial: Tanasa Ion, Balta Maria, Miron Consuela, Dulgheru Dragos, SMSU: Diaconescu Andrei-Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa(Formular F 7)-Declaratie privind situatia personala a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 181 - neincadrarea operatorului economic in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (Formular F 8)-a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - Formular tip emis de autoritatile competenteb)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului - Formular tip emis de autoritatile competenteDin Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu prezinta obligatii exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatele se vor prezentain original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata. -Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale. Ofertantul va prezenta formularul tip, in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conforma cu originalul?; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;In cazul in care acest document se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.-Atestat pentru executarea de lucrari in domeniul P.S.I., pentru verificare, incarcare si reparare stingatoare, eliberat de catre I.G.S.U. ? conform Legii nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, art.19 lit.l si Ordinului M.A.I. nr.163/2007 art.140;
-Certificat de atestare a personalului executant de lucrari specifice, pentru verificare, incarcare si reparare stingatoare, eliberat de I.G.S.U. ? conform Legii nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, art.19 lit.l si Ordinului M.A.I. nr.163/2007-Autorizatie de la Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila ? conform Ordinului M.A.I. nr. 87/2010 art.1 al.i ? Metodologie de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor-Autorizatie pentru repararea si verificarea stingatoarelor de la ISCIR ? conform Prescriptiei Tehnice ISCIR CR1 2001
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - se va prezenta indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (ofertant/asociat)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor servicii similare - Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori contractuale, perioade de prestare, beneficiari, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat cel putin un contract similar celui supus procedurii de achizitie. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Declaratie privind partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati; (daca exista); fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2, pentru partea sa de implicare cf. Anexa nr. 2 la Ordin ANRMAP 509/2011; indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului cf. OUG 34/2006, art. 190, alin (3). Certificat ISO 9001 sau echivalent - copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta implementarea, mentinerea si respectarea sistemului de management al calitatii in domeniul supus achizitiei, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la termenul limita de primire a ofertelor.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare operator economic va depune aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2013 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer