Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - serviciu curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 135873
Autoritate contractanta
CASA JUDETEANA DE PENSII ALBA
Cod de identificare fiscala: 13580082
Adresa: Alba Iulia, str. Tudor Vladimirescu, nr.61, Alba Iulia
Telefon: 0358401460
Fax: 0258819083
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: serviciu curatenie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74700000-6 - Servicii de curatenie (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de curatenie si igienizare
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 24.04.2008 16:04
Data limita de depunere a ofertelor: 06.05.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr. 61, Alba Iulia, jud. Alba, cod postal510167
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.05.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu, nr. 61, Alba Iulia, jud. Alba,
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a candidatului /ofertantului: -Declaratii privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G nr. 34Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare): -Persoane juridice române: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata;
- Persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesionalSituatia economico-financiara: - Formular Informatii Generale sau echivalent;Capacitatea tehnica si sau profesionala: - Declaratie scrisa referitoare la principalele contracte executate in anul 2006.- Certificari de buna prestare a serviciilor similarede la principalii beneficiari .- Informatii referitoarela echipamentele , utilajele.- Lista materialelor folosite.
la sediu si SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Oferta tehnica nu corespunde cerintelor Caietului de sarcini in ceea ce priveste planificarea operatiunilor lunare si triestriale(graficul de executie a diverselor activitati nu coincide cu cerintele Caietuluide sarcini).
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer