Achizitie publica - Serviciu de audit financiar pentru proiectul : Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoase UCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)
Detaliu pentru invitatia numarul 324598
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324598/20.04.2012
Denumire contract: Serviciu de audit financiarpentruproiectul : Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TURDA(PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA)Cod fiscal: 4378930, Adresa: P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Turda, Telefon: 0264313160, Fax: 0264317081
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Turda, Romania, cod postal: 401184, telefon: +40 264313160, fax: +40 264317081, persoana de contact: FLOARE BUDUSAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA, P-TA 1 DECEMBRIE 1918 NR.28 , CAMERA 42 , ACHIZITII PUBLICE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu de audit financiarpentruproiectul : Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de audit financiar , conform prevederilor Caietului de Sarcini
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 417, 298 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de8.340 lei.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: - instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu formularul nr. 2- Virament in RO86TREZ2195006XXX000064, confirmat prin extras de cont emis de Trez. Turda , cod fiscal 4378930.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1. prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire la procedura organizata de Autorit Contr.3.sa contina in clar denumirea Autorit. Contract. pt. care s-a constituit, 4. valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire ?i parafa lizibila a bancii, soc. de asigurare emitente si semnatura autorizata5.sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, corespunzatoare cu cea inscrisa in documentatie
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr.26 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 52.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata conform Formularul nr. 63.Declaratie privind neincadrarea inart. 181 completare Formular nr. 74.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.6.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului nr. 47.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul nr. 8.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: 1.Tudor Stefanie ? Primar2.Crisan Radu ?administrator public3.Popa Paula -secretar4.Adace Daniela ?director executiv5.Dardai Emil ?director executiv6.Dumitru Iosif-arhitect sef7.Calugar Ginel-sef serviciu8.Budusan Floare ?achizitii publice9.Berar Marioara ?achizitii publice Persoane juridice/fizice romaneDomeniul de activitate al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului procedurii, respectiv cod CAEN6920. Activitati de contabilitate si audit financiar; consultanta in domeniul fiscalCertificat constatator, in original/ copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte: datele de identificare operatorului economic ;C.U.I;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;domeniul de activitate principal;domeniile de activitate secundare;situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, sau suspendare temporara a activitatii).Din certificat trebuie sa reiasa ca agentul nu are inscris urmatoarele: falimente, contraventii, amenzi, abuz de incredere, fals si uz de fals, concurenta neloiala, abateri.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta obligatorieOperatorul economic, persoana fizica sau persoana juridica (lider, asociat) trebuie sa prezinte dovada inscrierii inRegistrul Public al Auditorilor din Romania, intocmit de Camera Auditorilor Financiari din Romania (CAFR) si ca detin viza CAFR, cu valabilitate la data depunerii ofertelor.Persoane juridice/fizice straineOperatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a presta serviciilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatiaeconomico-financiaraMedia Cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anitrebuie sa fie de minim 834.000 lei , sau echivalentul sumei in Euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, Experienta similaraCel putin un contractde servicii similar prestat in ultimii 3 anicu o valoare de minim 400.000 lei fara TVA, avand ca obiect servicii de audit finaciar., Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicSa dispuna debirotica si echipamentele tehnicenecesare pentru indeplinirea contractului, Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractuluiAngajamentul ofertantului privind resursele umane, Expert principal 1-Coordonator echipa auditCalificari si competente: - studii superioare de lunga durata cu profil economicExperienta profesionala specifica: - membru activ al CAFR in anul 2012;
-experienta profesionala in domeniul auditului financiar ca si coordonator echipa audit, de minim 3 ani;, Expert cheie 2 : Auditor financiar- studii superioare de lunga durata cu profil economicExperienta profesionala specifica: - membru activ al CAFR in anul 2012;
-experienta profesionala in domeniul auditului financiar ca si auditor financiar, de minim 3 ani;, Expert cheie 3: Expert contabil- studii superioare de lunga durata cu profil economicExperienta profesionala specifica: - membru activ al CECCAR in anul 2012;
-experienta profesionala ca si expert contabil de minim 1 an, Informatii privind asociatii, Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul contractului .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 20.04.2012 07:35