Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciu de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajere si a deseurilor colectate selectiv din unitatiile RATB


Detaliu pentru invitatia numarul 347457
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Numar invitatie: 347457/28.05.2013
Denumire contract: Serviciu de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajere si a deseurilor colectate selectiv din unitatiile RATB
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213074120, Fax: +40 0213074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 0213074120, fax: +40 0213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RATB, etaj 6, B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 0213074120/+40 0213074169, fax: +40 0213074555, persoana de contact: Elena Iordan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajere si a deseurilor colectate selectiv din unitatiile RATB
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciu de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajere si a deseurilor colectate selectiv din unitatiile RATB, conform Anexelor 1 si 2 la contract.
II.1.6) CPV: 90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 327, 972.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP): 4920 lei.Perioada de valabilitate a GP: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante(AC). Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazute in documentatia de atribuire; lichiditati depuse la casieria AC, doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pt deschiderea ofertelor. Plata se face in contul nr. RO50 BRDE 410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.situatii: ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze contr de achiz. publica in perioada de valab. a ofertei;ofertantul a depus la CNSC o contestestatie in legatura cu procedura mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conf. cu preved art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, AC va retine contestatorului din GP o suma raportata la valoarea estimata, in conf. cu prev. art.278^1, al.(1) din OUG nr.34/2006. G.P. se elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. In vederea restituirii garantiei ofertantul va comunica la RATB-Serv Achizitii Publice nr de cont si banca unde se vor vira banii si denumirea procedurii.Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui conform art.90 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul 3;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul 4; Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006: se va completa Formularul 5. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Adrian Mihai Campurean-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare, Chiru Virgil-Director Economic, Deniz Osman - Director Comercial, Panaitescu Serban - Nicolae -Director Tehnic, Cristina Elena Oprea? Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Gheorghe Pompiliu- Sef Serviciu Tehnic, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Dorin Ilian Letea -Sef Serviciu Achizitii Publice, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, George Mandrila -Sef Birou Plan Analiza, Gheorghe Mariana Daniela -Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Andrei Amalia Eugenia- Sef Birou Infrastructura Parc Vehicule, Jacota Maria- Consilier juridic Birou Contracte si Avize de Legalitate, Isac Marius Constantin -Consilier juridic Birou Contracte si Avize de Legalitate, Antonescu Viorel -Consilier juridic Birou Contracte si Avize de Legalitate, Dinica Iulian Alexandru -Sef Birou Ofertare, Luca Mitica- Inginer Birou Ofertare, Vascan Tudorel-Inginer Serviciu Tehnic, Cronakis Iulian-Inginer Serviciu Tehnic, Chitu Marilena-Economist Serviciu Tehnic, Sabarez Costel-Sef Departament Managementul Calitatii, Horosan Dan- Sef Serviciu Omologari Certificari, Balta Cristina Elena- Sef Birou Protectia Mediului, Popesteanu Mariana Eugenia-Birou Protectia Mediului, Iordan Elena-Lucia- Birou Contracte, Costache Dicran - Daniel-Inginer Birou Contracte.Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Economic.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 6. 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.3. Autorizatie eliberata de ANRSC pt. serviciul public de salubrizare a localitatilor - constituie obligatie prevazuta in legea 101/2006 privind serviciul de salubrizare a localitatilor, art.21 alin.1 si 2 si art.23 alin.1.4. Autorizatia de Mediu pentru activitatea de colectare si transport deseuri menajere si colectare selectiva, valabila.5.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor Lg.nr.101/2006 privind serviciul de salubrizare a localitatilor. Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa documentele edificatoare (un contract incheiat cu o firma autorizata legal pentru depozitarea deseurilor la rampa ecologica de deseuri sau dovada ca detin in proprietate o rampa ecologica de deseuri autorizata in acest sens) in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante.6. Autorizatia eliberata de PMB pt. desfasurarea activitatii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere - constituie obligatii prevazute in HG 349/2005 privind depozitarea deseurilor, art.13 alin.1 si alin.5. si in Lg.101/2006 privind serviciul de salubrizare a localitatilor, art.4, alin.4.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Se va completa si prezenta Formularul 7 din Sectiunea IV ? informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer