Achizitie publica - Serviciu de curatat si spalat articole textile
Detaliu pentru invitatia numarul 328022
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328022/28.05.2012
Denumire contract: Serviciu de curatat si spalat articole textile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 02132Cod fiscal: R 14236177, Adresa: STRADA SENTINELEI, NR.1, Constanta, Telefon: 0241697730, Fax: 0241697762
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA SENTINELEI, NR.1, Constanta, Romania, cod postal: 900002, telefon: +40 241697724, fax: +40 241697762, persoana de contact: BOGDAN GRAMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA SENTINELEI, NR.1, Constanta, Romania, cod postal: 900002, telefon: +40 241697724, fax: +40 241697762, persoana de contact: BOGDAN GRAMA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu de curatat si spalat articole textile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea serviciului de curatare si spalare a articolelor textile de la cazarmile din asigurare, dupa cum urmeaza: Comandamentul Flotei si Caminele Militare de Garnizoana nr. 1 si 2 din Constanta (cu popotele aferente).
II.1.6) CPV: 98310000-9 - Servicii de spalatorie si de curatatorie uscata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 841.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.936, 83 Lei.Mod de constituire: - virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/ societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate;
- OP (cont trezorerie RO84TREZ23123600120XXXXX, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal: RO14236177) confirmat de banca.Garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sa reiasa ca acopera si situatia prevazuta de art. 278^1 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Suma ce se va retine in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 1.468, 42 Lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P. (formularul nr. 1 din Anexa Formulare).2- Declaratia privind eligibilitatea (formularul 2 din Anexa Formulare);3- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34&2006 (formularul nr. 3 din Anexa Formulare);4- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34&2006 (formularul nr. 4 din Anexa Formulare). Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 02132 Constanta: a. Comandant ? Capitan comandor ing. Ionita Valericab. Contabil sef ? Capitan Nistor Iulianc. Comisia de evaluarei. Seful logisticii ? Capitan comandor ing. Chira Sorinii. Seful compartimentului planificare logistica si achizitii publice ? Locotenent ing. Grama Bogdaniii. Responsabil compartimentului echipament ? Plt.maj. Dibu Oliverd. Referent ? Papaiani Nicoleta5- Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formularul nr. 5 din Anexa Formulare);6- Pentru persoanele fizice/juridice romane ? certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP care sa prezinte situatie obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii care prezinta certificatul fiscal cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura.In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniuaceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.Pentru persoanele fizice/juridice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatul de atestare fiscala.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor pentru neincadrarea in prevederile art. 69, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, fiecare asociat si/sau sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor, respectiv depunerea formularelor si a documentelor de confirmare;7- Fisa de informatii generale ? (formularul nr. 6 din Anexa Formulare). Persoane juridice/fizice romane ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate serviciile de curatat si spalat articole textile ce fac obiectul procedurii de achizitie;Persoane juridice/fizice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si sau de catre tertul/tertii sustinatori.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse in oferta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Participantii la procedura vor face dovada posibilitatii prestarii serviciului de curatare si spalare articole textile pentru o cantitate de aproximativ 5.000 de kilograme in decursul unei luni cat si transportarea acestor cantitati la si de la locurile de prestare a serviciului in conformitate cu cerintele prezentate in caietul de sarcini. Certificate din seria ISO sau certificate echivalente privind implementarea unui sistem de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online pe site www.e-licitatie.ro sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 15:21