Achizitie publica - Serviciu de ,,Expertiza tehnica IT" in cadrul proiectului Operatiuni ecologice transfrontaliere pentru o zona de afaceri integrata (Ecologic Cross-Border Operations for a Business Integrated Zone - Eco Biz), cod 2(3i)-3.1-16,finantat prin Programul de Co
Detaliu pentru invitatia numarul 328414
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328414/31.05.2012
Denumire contract: Serviciu de , ,Expertiza tehnica IT" in cadrul proiectului Operatiuni ecologice transfrontaliere pentru o zona de afaceriintegrata (Ecologic Cross-Border Operations for a Business Integrated Zone - Eco Biz), cod 2(3i)-3.1-16, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462635, fax: +40 0372462666, persoana de contact: Pana Lidia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Giurgiu, municipiul Giurgiu, str. Bucuresti, nr. 10, camera 207.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu de , ,Expertiza tehnica IT" in cadrul proiectului Operatiuni ecologice transfrontaliere pentru o zona de afaceriintegrata (Ecologic Cross-Border Operations for a Business Integrated Zone - Eco Biz), cod 2(3i)-3.1-16, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Activitatea de expertiza tehnica IT consta inasigurareaserviciilor de expertiza tehnica a solutiei software si hardware dezvoltate si implemetate prin proiectul Operatiuni ecologice transfrontaliere pentru o zona de afaceriintegrata (Ecologic Cross-Border Operations for a Business Integrated Zone - Eco Biz), cod 2(3i)-3.1-16, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013, supervizarea implementarii componentelor IT, servicii de asistenta tehnica privind elaborarea caietului de sarcini si evaluarea ofertelor aferente procedurii de achizitie de componente IT, conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 72220000-3 - Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 677.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.Se poate constitui prin: virament bancar in contul: RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria municip.Giurgiu, codfiscal: 4938042;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare se constituie conf. HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art.86.In cazuldepunerii unei contestatii de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 846, 77 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conf. HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art.89-90.Cuatumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA si se poate constitui prin: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa Formular 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificarile si completarile ulterioare - Formular 2Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, sunt: Presedinte ? Dumitru Gavrila;Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia Doina;Director executiv, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Mardale Nicu;Director executiv adjunct, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Eftimiu Miruna;Serviciul buget - finante si contabilitate ? Stanculescu Florentina.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 3;Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 4;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5;Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Nota: Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va exclude din procedura, ofertantii care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Totodata, persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor fi prezentate copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritateafiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 160.000 lei., Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptiesau a mai multor documente/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare (de expertiza tehnica pentru infrastructura hardware si solutii software) a caror valoare/valoare cumulata sa fie de cel putin de 80.000 lei, fara TVA., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Ofertantul trebuie sa asigure personal calificat in vederea indepliniriieficiente a tuturor activitatilor solicitate in cadrul contractului, ca in final saatinga obiectivele generale si specifice ale contractului.Cerinte minime: ? Cel putin 1 expert in securitate software si audit informatic;? Cel putin 1 expert in testarea sistemelor informatice;? Cel putin 1 expert in consultanta in domeniul achizitiilor publice., Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Expert in securitate software si audit informatic: - studii superioarein domeniul IT&C finalizate prin diploma de licenta sau echivalent; - minim 3 ani experienta profesionala generala; - minim 3 ani experienta profesionala specifica IT; - Certified Information Systems Auditor (CISA) sau echivalent, sau - Certified Information Systems Security Professional(CISSP) sau echivalent., Expert in testarea sistemelor informatice : - studii superioarein domeniul IT&C finalizate prin diploma de licenta sau echivalent; - minim 3 ani experienta profesionala generala; - minim 3 ani experienta profesionala in domeniul testarii sistemelor informatice; Detinerea certificarii: - ISTQB Certified Tester sau echivalent., Expert in consltanta in domeniul achizitiilor publice: - studii superioarede profil economic/juridic/tehnic, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent; - minim 3 ani experienta profesionala generala; - minim 3 ani experienta profesionala in domeniu; - detinerea de competente relevante privind domeniul achizitiilor publice (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi , ,Expert achizitii publice" - cod C.O.R. 241940 sau echivalent); - detinerea unei experiente profesionale in domeniul achizitiilor publice, prin implicarea in activitati de elaborare specificatii tehnice in cadrul a cel putin unui proiect desfasurat in domeniul IT., Informatii privind subcontractantii - Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze, si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi. In cazul in care nu exista subcontractanti, atunci formularul va fi completat cu , ,NU ESTE CAZUL?., Informatii privind asociatii - In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului. In cazul in care nu exista asociati, atunci formularul va fi completat cu , ,NU ESTE CAZUL?. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Dezvoltare Regionala)
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 12:46