Achizitie publica - Serviciu de lucrari de intretinere, revizie si reparatie la elevatoarele auto
Detaliu pentru invitatia numarul 348633
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348633/14.06.2013
Denumire contract: Serviciu de lucrari de intretinere, revizie si reparatie la elevatoarele auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213074120, Fax: +40 0213074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 0213074120, fax: +40 0213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, RomaniaServiciul Achizitii Publice, etaj 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu de lucrari de intretinere, revizie si reparatie la elevatoarele auto
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciu de lucrari de intretinere, revizie si reparatie la elevatoarele auto
II.1.6) CPV: 50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 579.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part total (conform anexei B)(GP): 1355 lei.In cazul ofertarii mai multor loturi, GP trebuie sa fie egala cu suma garantiilor aferente loturilor ofertate. Per.de valab.a GP: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib. de prelungire la cererea autoritatii contractante(AC). Mod de constit.: instrument de garantare, irevocabil, emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc de asig.; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt per. prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria AC, doar pt sume < 5.000 lei;ordin de plata, cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pt deschid ofertelor. Plata se va face in contul autorit contract nr. RO50 BRDE 410S V842 4719 4100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc.AC are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.sit.: a)si-a retras oferta, in perioada de valab. a acesteia;b)oferta sa fiind stab castig., nu a constituit GBE in perioada de valab a ofertei, oferta sa fiind stab castigat., refuza sa semneze contr de achiz. publica in perioada de valab. a ofertei;ofertantul a depus la CNSC o contest. in leg. cu procedura mai sus mentionata, iar CNSC a respins contest conform cu art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, AC va retine contestatorului din GP o suma raportata la val. estimata a contr., conform cu art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006. G.P. se elibereaza conform art. 88 din HG925/2006. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie (GBE) este de 5 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925 / 2006.Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prindepunerea sumei la casieria RATB.Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zilede la data semnarii contractului de catre ambeleparti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 3;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 4;3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 5. Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Adrian Mihai Campurean-Director General, Panaitescu Serban Nicolae-Director Tehnic, Aron Gheorghe-Director Exploatare, Chiru Virgil-Director Economic, Osman Deniz - Director Comercial, Cristina Elena Oprea? Sef Serviciu Juridic Contencios, Marin Pompiliu Gheorghe- Sef Serviciu Tehnic, Jianu Radu Viorel- Sef Departament Marketing Achizitii Publice, Dorin Letea Ilian - Sef Serviciu Achizitii Publice, George Mandrila - Sef Birou Plan Analiza, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, Iordan Elena Lucia-consilier juridic-BC, Costache Dicran Daniel ? inginer Birou Contracte, Dinica Iulian Alexandru - Sef Birou Ofertare, Luca Mitica-inginer-BO, Gheorghe Mariana Daniela - Sef Birou Contracte si Avize de Legalitate, Isac Marius Constantin -Consilier Juridic, Antonescu Viorel-Consilier Juridic, Jacota Maria-Consilier Juridic, Rizea Laurentiu Vergil -inginer Serviciul Tehnic, Andrei Amalia Eugenia-Sef Birou Infrastructura Parc Vehicule, Ivanovici George-Sef Departament Intretinere Transport Tehnologic, Maracine Nicolae ? Sef SIR, Antonescu Cristian Florin ? inginer Coordonator DITT, Parlac Ion ? Maistru DITT, Alexa Vasile ? Maistu DITT, Sabarez Costel ? Sef departament Managementul Calitatii, Zaharia Constantin ? Sef birou ISCIR-PSI, Lojewski Iulian ? inginerDMC, Georgescu Ovidiu ? Sef autobaza Nordului, Lazar Vasile ? Sef autobaza Obregia, Ghiorghe Ghita ? Sef autobaza Pipera, Calin Liviu ? Sef autobaza Titan, Solea Ion ? Sef autobaza Alexandria, Bulf Augustin Teofan ? Sef autobaza Ferentari, Titu Cornel Sef autobaza Floreasca, Andrei Marius, Sef autobaza Militari, Persoanele care aproba bugetul sunt Directorul General si Directorul Economic.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 6 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2013 13:50