Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciu de mentenanta iluminat public stradal, ornamental si festiv oras Cenavoda


Detaliu pentru invitatia numarul 343483
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CERNAVODA
Numar invitatie: 343483/06.03.2013
Denumire contract: Serviciu de mentenanta iluminat public stradal, ornamental si festiv oras Cenavoda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CERNAVODACod fiscal: 4304568, Adresa: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Telefon: 0241.238.030;238.433, Fax: 0241.239.578
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. OVIDIU, NR.11, Cernavoda, Romania, cod postal: 905.200, telefon: +040 241487108, fax: +040 241487115, persoana de contact: RODICA COJOCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cernavoda, birou CIC, str.Dacia, nr.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu de mentenanta iluminat public stradal, ornamental si festiv oras Cenavoda
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste realizarea serviciului de mentenanta iluminat public, ornamental si festiv in orasul Cernavoda
II.1.6) CPV: 50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 864 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.000 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM-uri garantia de participare este de 50%. Data de echivalenta leu/valuta va fi cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor la cursul de schimb al BNR .Perioada de valabilitate a garantiei de participareva fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile.Se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Medgidia nr. RO 82 TREZ2325006XXX002240;3.Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractantein cazul in care garantia de participare este redusa;In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa se prezinte la ora si data stabilita pentru deschiderea ofertelor ; Orice instrument de garantare bancara trebuie sa continaurmatoarele elemente de conformitate: a) scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata in exterior;b) sa faca referire la procedura organizata de A. C.;
-c) sa contina in clar denumirea A. C. in favoarea careia s-a constituit;
-d) sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;e) sa contina parafa lizibila a banciisi/sau semnatura autorizata;
-f) sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta;
-g) garantia de participare nu poate fi emisa de catre subcontractanti;h) i se va retinecontestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSCsuma calculatapotrivit art.278 indice 1 din OUG 34/2006;Dovada garantiei de participare se va prezenta in plic separat de plicul ofertei , pe care se va mentiona? Garantia de participar Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA1. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la Contract;Scrisoarea de garantie de buna executie prezentata in ORIGINAL .2.Prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale confirmate de beneficia, .in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Medgidiaconf. HG 1045/2011 ?cont de disponibil la dispozitia Autoritatii Contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului._________________________________________________________________________________________
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I Declaratie privind eligibilitateaconf.preved.art.180 din OUG 34/2006Completarea Formularului nr.2In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular Tertul sustinator daca este cazulOfertantul care se afla in situatia prevazuta la art.18o din OUG 34/2006 va fi exclus din proceduraII Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completarea Formularului nr.3In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinatorOfertantul care se afla in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura2.1 Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe locale , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei ( conf.legii 571/2003 privind Codul Fiscal) ;2.2 Certificatul de atestare Fiscala eliberat de Directia Generala a finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei ( conf.Legii 571/2003 privind Codul Fiscal)Persoane juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origineDocumentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documenteDocumentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I inainte de transmitere privind rezultatul procedurii de a prezenta certificatul contatator in original/copie legalizata , daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu s-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat vor fi exclusi din procedura de achizitieIII Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului nr.314/2010Prezentarea Declaratiei Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular 15In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinatorDaca cele declarate de catre ofertant se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul va fi exclus din proceduraIV Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691din OUG 34/2006Completarea Formularului nr.16In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularPersoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt;Gheorghe Hansa? primarul orasului;Suliman Ecrem ?viceprimar;Raluca Irina Egorov ? sef birou buget contabilitateAledin Menat- arhitect sef ;Rodica Cojocaru ?inspector compartimentAchizitii; Carmen Liliana Pricop-inspector compartiment achizitii; Catalin Constantin Florea ?inspector compartiment achizitii ;Bruchental Iulia-Antonia-consilier;Dan Liviu- consilier;Draghici Cristian- consilier;Hofnar Stefan Robert- consilier; Hristea Florian consilier;Marcu Carmen- consilier;Mircea Mariana- consilier;Nicola Marilena Laura- consilier;Nicolau Robert- consilier;Patu Danut- consilier;Plesa Stefan- consilier;Popa Cristian ? consilier;Raducanu Gabriela- consilier;Sava Marian- consilier;Toth Alexandru- consilier;Tudor Romeo - consilier IPentru Pentru persoane juridice/fizice romaneCerttificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- informatiile cuprnsetrebuie sa fie reale/actualeladata limita de depune aofertelordin care sa rezulte urmatoarele: -in certificat nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plataAtestat ANRE ptr.bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0, 4 kv conform art.96 din Legea energiei electrice si a gazelor naturale nr.123/2012;Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I inainte de transmitere privind rezultatul procedurii de a prezenta certificatul contatator in original/copie legalizata , daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul?IIpersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana legalizata.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I inainte de transmitere privind rezultatul procedurii de a prezenta certificatul contatator in original/copie legalizata , daca initial a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? Conform cu Originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCifra de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 240.000 lei . Se vor prezenta informatii pentru ultimii trei ani. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ , in cazul in care ofertantul este o asociere ptr.a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea cifrei de afaceri la 50% fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM conf.Legii 346/2004Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana, Bilant contabil la data de 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similarein ultimii 3 ani (ultimii 3 ani secalculeaza prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertei ), Fisa experienta similaraExperienta similara va fi dovedita prin prezentarea de certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre client/beneficiar din care sa reiasa prezentarea de servicii similare, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniPrezentare CV-uri pentru personalul responsabil de indeplinire a contractului., Declaratie privind utilajelepropuse ptr.indeplinirea contractuluiSe va prezenta o lista cu utilajele propuse ptr.ideplinirea contractului Certificat ISO9001:2008Certificat ISO 14001:2004Acreditarile ( certificatele) trebuie sa aiba ca domeniu de aplicabilitate servicii similarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer