Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICIU DE PLATA ONLINE A TAXELOR CU CARDUL BANCAR PRIN INTERMEDIUL SISTEMULUI NATIONAL ELECTRONIC DE PLATI (SNEP)


Detaliu pentru invitatia numarul 330866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Numar invitatie: 330866/02.07.2012
Denumire contract: SERVICIU DE PLATA ONLINE A TAXELOR CU CARDUL BANCAR PRIN INTERMEDIUL SISTEMULUI NATIONAL ELECTRONIC DE PLATI (SNEP)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403035, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica din Timisoara, P-ta Victoriei nr.2, Rectorat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICIU DE PLATA ONLINE A TAXELOR CU CARDUL BANCAR PRIN INTERMEDIUL SISTEMULUI NATIONAL ELECTRONIC DE PLATI (SNEP)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciu de plata online a taxelor cu cardul bancar prin intermediul Sistemului National Electronic de Plati, necesar in vederea incasarii taxelor de scolarizare si a taxelor de camin
II.1.6) CPV: 66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de: 6800 leiGarantia de participare se constituie prin: -virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, (OP vizat de banca/trezorerie, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.-Valabilitate garantiei de participare este de 60 zile calculata incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 2781- (1) din OUG 34/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile conform anexa 10 a2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile, conform anexa 10b3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.coform farmular4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, conform formularLiata persoanelor cu functie de decizie: 1. prof.dr.ing. VIOREL-AUREL SERBAN ? RECTOR2. prof.dr.ing. DANIEL DAN ? PRORECTOR3. prof.dr.ing. MARIUS OTESTEANU ? PRORECTOR4. prof.dr.ing. CORNELIU DAVIDESCU ? PRORECTOR5. prof.dr.ing. ROMEO RESIGA - PRORECTOR6. dr.ing. FLORENTIU STAICU ? DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV7. ec. FLORIAN MICLEA ? DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL8. ing. CRISTIAN TELESCU ? DIRECTOR TEHNIC9. ing. DANA SUBA ? SEF SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE10. ing. MARIA FILIPESCU ? SEF BIROU LUCRARI SI SERVICII11. cj. CONSTANTIN ALECSA ? CONSILIER JURIDIC12. ing. VIOLETA SUMALAN -BIROU LUCRARI SI SERVICII13. ec. DANIELAHUDAC ? SEF BIROU CONTABILITATE14. ec. CRISTIANA MARCHIS ? SEF BIROU FINANCIAR 1. Certificatconstatator emis de ORC, in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata -in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilataOfertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2. Autorizatia de functionare emisa de BNR sau alta autoritate competenta similara, copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.3. Dovada inscrierii operatorului economic in Sistemul National Electronic de Plati, conform prevederilor din HG 1235/06.12.2010, OMFP 95/19.01.2011 si Normelor Metodologice publicate in Monitorul Oficial 74/28.01.2011, copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer