Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICIU DE PROIECTARE ?Asigurarea functionarii instalatiilor de procesare prin construirea celei de a doua retele de evacuare in emisar a apelor provenite din iazurile de decantare de la Sucursala Feldioara ? faza PT+ DDE, caiete de sarcini?


Detaliu pentru invitatia numarul 356773
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 356773/07.01.2014
Denumire contract: SERVICIU DE PROIECTARE ?Asigurarea functionarii instalatiilor de procesare prin construirea celei de a doua retele de evacuare in emisar a apelor provenite din iazurile de decantare de la Sucursala Feldioara ? faza PT+ DDE, caiete de sarcini?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICIU DE PROIECTARE ?Asigurarea functionarii instalatiilor de procesare prin construirea celei de a doua retele de evacuare in emisar a apelor provenite din iazurile de decantare de la Sucursala Feldioara ? faza PT+ DDE, caiete de sarcini?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui SERVICIU DE PROIECTARE ?Asigurarea functionarii instalatiilor de procesare prin construirea celei de a doua retele de evacuare in emisar a apelor provenite din iazurile de decantare de la Sucursala Feldioara ? faza PT+ DDE, caiete de sarcini?
II.1.6) CPV: 71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 258, 875 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare solicitata este in cuantum de: 2588.75 lei. Valabilitatea garantiei de participare fiind de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, b) prin ordin de plata sau virament bancar, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov, conformprevederilormentionatela capitolul IV.4.3 pct.C, c) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30. Documentele care dovedesc constituirea garantiei de participare se vor posta obligatoriu in SEAP (scanate), pana la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici si in original. Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Data la care se va efectua echivalenta Garantiei de participare din lei in alta valuta: cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cursul de schimb: conform BNR.In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv suma de 2588.75 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi constitutita de catre prestator, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, stabilita in conformitate cu art. 89 alin. (2) din HG nr. 925/2006 si va fi constituita in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC4 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director - Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic - Tudor LAVRIC, director productie - Florin MARDARE, director economic - Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice ? Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului, expert achizitii publice - Marcel Dan POP?, expert achizitii publice - Andra Nicoleta CIUPAG, expert achizitii publice ? Laura Cristina GROSU, responsabil cu executia contractului, inginer ? Marius JICHI, sef serviciu tehnic investitii?Ion FLORESCU, consilier juridic - Ionela Carla GARBACEA si responsabil cu controlul financiar preventive, economist - Carmen Elena BURLACU.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C3 din Sectiunea Formulare ? in original- Ofertantul va prezenta Formularul privind informatiile generale despre ofertant, din care pot fi culese date referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN etc., necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, elaborarii anunturilor de atribuire si a intocmirii contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator ? in original; ofertantulva completa FormularulC5. - Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original sau copie certificata- datele inscrise in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Ofertantul, persoana juridica/fizica straina, va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie, conforme cu originalul.- Autorizatie pentru sistemul de management al calitatii in domeniul nuclear pentru activitatea de proiectare in domeniul nuclear, eliberata de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare -original/copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de acceptare pentru desfasurarea de activitati in zona controlata a intreprinderilor operatoare eliberata de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare - original/copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratii privind lista principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat, in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect elaborarea unui proiect tehnic pentru o lucrare hidrotehnica prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii la data prezentarii ofertei., Ofertantul va prezenta atestatul/legitimatia pentru personalul specializat, autorizat, responsabil cu indeplinirea contractului. Aceasta cerinta este necesara pentru a ne putea da seama de experienta personalului ofertantului Sistemul de Management al Calitatii, conform cerintelor SR EN ISO 9001/2001 (in domeniul proiectarii) sau echivalent al acestuiaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de elaborare a documentatiei tehnico-economice este de 40 zile lucratoare ( P tehnic)
30
Descriere: Durata de elaborare a documentatiei tehnico-economice este de 40 zile lucratoare ( P tehnic)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer