Achizitie publica - Serviciu de reconditionare reductoare Hansen 734 T
Detaliu pentru invitatia numarul 320541
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320541/21.02.2012
Denumire contract: Serviciu de reconditionare reductoare Hansen 734 T
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Romania, cod postal: 200330, telefon: +40 351403457, fax: +40 351449550, persoana de contact: Birou Comert Exterior
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu de reconditionare reductoare Hansen 734 T
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciu de reconditionare reductoare Hansen 734 T.
II.1.6) CPV: 50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 556.02 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP: 1600RON.Valabilitate GP: minimum 60 zile de la data limita depunere oferte.Forma constituire GP: a) virament bancar sau instrument garantare emis de societate bancara/asigurari, in original (Formular 3). Original instrument garantare participare procedura se depune la sediu Achizitor, Birou Comert Exterior et. V, pana la termen depunere oferta din Invitatia de participare.Nota: Garantie irevocabila. Instrument garantare prevede ca plata garantiei se va executa: a.1) conditionat, dupa constatare culpa persoana garantata;a.2) neconditionat, la cerere beneficiar, pe baza declaratie cu privire la culpa persoana garantata.b) ordin plata confirmat de banca pana la termen limita depunere oferte, cont RO77RNCB0134041638010001-BCR Suc Dolj.IMM constituie GP cuantum 50% din valoare.Daca CNSC respinge contestatie ofertant, autoritate contractanta retine din GP 1525 RON.
Garantie de buna executie
Cuantum GBEx: 10% val. contract, fara TVA.Constituire GBEx: a) Instrument garantare emis societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Prestator are obligatia sa deschida la Trezorerie, cont disponibil distinct la dispozitia Achizitor. Suma depusa mai mare 0, 5% pret contract. Achizitorul alimenteaza acest cont din retineri succesive pana la suma GBEx. Achizitor instiinteaza Prestatorul desprevarsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de Prestator, cu aviz scris Achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa Achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.Caz IMM, GBEx: 5% din pret contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economoco -financiara. Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 anicontinand valori, perioade de prestare, beneficiari insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat.Nota: in cazul clientilor privati atunci cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o certificare/confirmare, va demonstra prestarea serviciilor printr-o declaratie.Cerinta minima: Lista va contine cel putin un serviciu de reconditionare reductoare si executie angrenajece intra in componenta reductoarelor pentru care se va depune document constatator sau recomandare de la beneficiarul serviciului, in copie lizibila, certificata conform cu originalul., Declaratie ref.la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic sub forma de proprietate, inchiriere, comodat etc. pentru indeplinirea contractului de servicii.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor dotari: strung orizontal;strung carusel cu diametru mai mare de Ø 600 mm ;masina de frezat dantura; masina de rectificat dantura;masina de frezat plan;masina rectificat plan;masina de alezat; masina de gaurit verticala;masina de gaurit in coordonate;cuptor de tratament termic cu atmosfera si temperatura controlata si documentata cu diagrame. Se vor prezentadocumente care sa certifice etalonarea cuptorului;cuptor de cementare; Se vor prez.doc. care sa certifice etalonarea cuptorului;masina de control dantura pt masurarea geometriei danturilor. Se vor prez. documente care sa certifice verificarea masinii;stand specializat de proba a angrenajelor si reductoarelor., Informatii privind subcontractantii Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiPrezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.Informatii telefon: 351403457
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 16:18