Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciu de redactare, tiparire si livrare publicatie proprie a Consiliului Judetean Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 324954
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Judetul Brasov
Numar invitatie: 324954/24.04.2012
Denumire contract: Serviciu de redactare, tiparire si livrare publicatie proprie a Consiliului Judetean Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul BrasovCod fiscal: 4384150, Adresa: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Telefon: 0268/410777/221, Fax: 0268/472305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Eroilor nr.5, Camera 10 -Registratura, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268/410777/154, fax: +40 268/472305, persoana de contact: Pascu Mihai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, cam.117
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu de redactare, tiparire si livrare publicatie proprie a Consiliului Judetean Brasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Redactare, tiparire si livrare publicatie proprie a Consiliului Judetean Brasov- doua aparitii a cate 150.000 exemplare/editie, full color, 16 pagini, infoliere plastic pentru protectie intemperii.
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Termen de valabilitate de minim 60 zile de la data deschiderii ofertelora) Valoarea garantiei de participare este de4.800 leib) Modalitati de constituire acceptate: -Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emisde Trezorerie pentru autoritatea contractanta;Contul de trezorerie este: RO33TREZ 1315006XXX000169, deschis la trezoreria Brasov;
- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie prin: Garantie de buna executieda ¦nu ?a).Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoareatotala a contractului.b).Garantia de buna executie se constituie prin: ? retinere din factura de plata intr-un cont de garantie de buna executie, cont inchis pentru executant si deschis pentru beneficiar pe toata perioada de garantie, pana la semnarea procesului-verbal de receptie. Pentru aceasta, contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conf. Hotarare nr. 1.045/19.10.2011)? scrisoare de garantie bancarac). Restituirea garantiei de buna executie, purtatoare de dobanda se elibereaza in totalitate la sfarsitul prestarii serviciilor pe baza procesului-verbal de receptie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani sa nu fi fost condamnat definitiv de instantele judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, corupte, frauda, spalare de bani;Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Se va completa Formularul 3.Se vor atasa: -Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de D.G.F.P.C.F.S., inclusiv pentru indeplinirea obligatiilor de plata a contributiilor de asigurari sociale ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de consiliul local ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulOperatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691, completata in conformitate cu modelul (Formular 15)Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Aristotel Cancescu-presedinte CJ BrasovAurelia Popescu-director ex. EconomicComisia de evaluare ofertePascu Mihai Craciun Claudia Chicomban Mihaela Buzamet OtiliaBortes Didona Membride rezervaMone Mariana Stelea Nicoleta Persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie) ? nu mai vechi de 30 zile fata de data limita de depunere a ofertelor.- Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Cerificatul constatator emis de ORC in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Toate documentele pentru oferta vor fi traduse si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privindsituatia economico-financiaraCerinta minima: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 450.000 lei.2. informatii privind bilantul contabil la 30 iunie 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindcapacitatea tehnica- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de serviciiExperienta similara - declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 aniCerinta minima -contracte de servicii insotite de recomandarile beneficiarilor pentru servicii similare a caror valoare insumata sa fiede minim 240.000 lei (inclusiv TVA)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 30 de puncte.b) pentru alt pret (n) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Fn = (pret oferta min / pret oferta n) x punctajul maxim alocat F 1= Fmin sau Fn, conform algoritmului de calcul precizat mai sus
Termen de redactare
10
Descriere: Termen maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma)?24 oreTermen minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)? 12 ore Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen redactare? se acorda astfel: a)Pentru termenul de redactare minim se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)Pentru un termen de redactare mai mare decat cea prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn=(termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat
Termen de tehnoredactare
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de tehnoredactare? se acorda astfel a)Pentru termenul de tehnoredactare minim se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)Pentru un termen de tehnoredactare mai mare decat cea prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn=(termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat
Termen de tiparire
10
Descriere: Termen maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma)?24 oreTermen minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)? 12 ore Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de tiparire? se acorda astfel: a)Pentru termenul de tiparire minim se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)Pentru un termen de tiparire mai mare decat cea prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn=(termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat
Termen de infoliere
10
Descriere: Termen maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma)?24 oreTermen minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)? 12 ore Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de infoliere? se acorda astfel: a)Pentru termenul de infoliere minim se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)Pentru un termen de infoliere mai mare decat cea prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn=(termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat
Termen de distributie
20
Descriere: Termen maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma)?168 oreTermen minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)? 24 ore Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de distributie? se acorda astfel: a)Pentru termenul de distributie minim se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b)Pentru un termen de distributie mai mare decat cea prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn=(termen minim/termen n) x punctajul maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer