Achizitie publica - Serviciu de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 346776
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346776/16.05.2013
Denumire contract: Serviciu de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA VAMALA IASICod fiscal: 4701398, Adresa: B-DUL NICOLAE IORGA NR.10C, Iasi, Telefon: 0232208300, Fax: 0232208292
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a automobilelor apartinand parcului auto al DRAOV Iasi
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 450 - 533, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia pentru participare in cuantumurile: Lot 1- 2704 lei, Lot 2-2655 lei, Lot 3-840 lei, Lot 4-2244 lei, Lot 5-712 lei, Lot 6-1198 lei, Lot 7-163 lei, Lot 8-163 lei. Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In masura in care CNSC respinge o contesatie depusa ca nefondata, autorit.contr. va retine contestatarului in conf.cu art. 2781, alin 1)din OUG nr.34/2006 pentru: lot 1 -1352 lei, lot 2 -1327.5 lei, lot 4 -1122 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul DRAOV Iasi (CUI 4701398)-RO34TREZ4065005XXX000417 deschis la Trez.Iasi si se va depune pana la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari se inainteaza in original la sediul autoritatii contractante cu scrisoare de inaintare (Formular 1 din sectiunea II) pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formular 17 din sectiunea II)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare in valoare cumulata de cel putin: Lot 1 =41.800 leiLot 2 =41.800 leiLot 3 =16.500 leiLot 4 =38.800 leiLot 5 =13.100 leiLot 6 =23.000 leiLot 7 =3.700 leiLot 8 =3.700 leiNivelul valoric se confirma prin prezentarea de cerificate/documente emise sau consemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehniceOfertantul are obligatia ca pe toata perioada de derulare a contractului sa asigure (prin dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie), minimum urmatoarele: -un elevator-Stand computerizat pentru testare si reglare geometri roti-Dispozitiv reglat faruri-Computer pentru testare si diagnosticare motor-Tester diagnosticare si remediere instalatie AC-Soft normare timpi de executie-Stand computerizat pentru testare frane-Stand computerizat pt. determinarea uzurii amortizoarelor, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, In cazul in care se va depune oferta comuna, fiecare ofertant va prezenta documentele prevazute la ?Cap. III.2) Conditii de participare?. Autoritatea contractanta solicita ca la momentul depunerii ofertelor, operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere, In cazul subcontractarii se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie pentru piesele de schimb din tabelul 1-luni
10
Descriere: Componenta tehnica
Componenta tehnica
10
Descriere: Termenul de garantie pentru piesele de schimb din tabelul 2 - luni
Termen de garantie pentru piesele de schimb din tabelul 3-luni
10
Descriere: Componenta tehnica
Termen garantie manopera- zile
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 08:22