Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Serviciu de vizitare 3D in cadrul proiectului SMIS-CSNR 17015


Detaliu pentru invitatia numarul 320702
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Parcului National Calimani RA
Numar invitatie: 320702/24.02.2012
Denumire contract: Serviciu de vizitare 3D in cadrul proiectului SMIS-CSNR 17015
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Parcului National Calimani RACod fiscal: RO25614391, Adresa: str. 22 Decembrie, nr. 5, Vatra Dornei, Telefon: 0230 371104, Fax: 0230 374197
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 22 Decembrie, nr. 5, Vatra Dornei, Romania, cod postal: 7258700, telefon: +40 230371104, fax: +40 230374197, persoana de contact: Liviu Hutanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 22 Decembrie, nr. 5, Vatra Dornei, Romania, cod postal: 7258700, telefon: +40 230371104, fax: +40 230374197, persoana de contact: Liviu Hutanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Serviciu de vizitare 3D in cadrul proiectului SMIS-CSNR 17015
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui sistem informatic de vizitare virtuala a Parcului National Calimani ce va fi amplasat la Centrul de vizitare a Parcului National Calimani din comuna Saru Dornei.
II.1.6) CPV: 72212900-8 - Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 844 RON. Se va constitui conform art 86 din HG 925 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantie de participare trebuie sa fie de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor . Viramentul bancar se poate face in contul autoritatii contractante RO58 RZBR 0000 0600 1386 9476 deschis la Raiffeisen Bank Vatra Dornei, Judetul Suceava, cod fiscal RO 25614391.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului ( fara TVA). -Nota: Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, potconstitui garantia de participare si de buna executie in proportie de 50 % dincuantumul precizat mai sus, in conditiile in care prezinta documenteledoveditoare potrivit Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii, si anume, declaratii in conformitate cu Anexa nr. 1prevazute la Art. 7 din Legea nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Cerinta obligatorie: Certificat completat in conformitate cu Formular nr. F6 din Sectiunea Formulare si Modele;)- Calitatea de participant la procedura (Cerinta obligatorie: Declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formular nr. F4 din Sectiunea Formulare si Modele;)- Respectarea regulilor conflictului de interese(Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formular nr. F23 din Sectiunea Formulare si Modele; Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire in cadrul AC sunt: ing. Basarab BIRLADEANU ? director, ec.Paula Tarnauceanu ? contabil sef, Liviu Hutanu - responsabil IT/achizitii, Ortoanu Cristi - manager proiect, responsabil cu constientizarea publica)- Declaratii privind eligibilitatea (1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr. F8 din Sectiunea Formulare si Modele;Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completarea si prezentarea formularului, in conformitate cu: Formularul nr. F7 din Sectiunea Formulare si Modele;)- Certificat de atestare fiscala (Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, Ofertantul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (certificatul se va prezenta numai inoriginal, copie legalizata sau in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul);Cerinta obligatorie: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale.In cazulunei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.) - Certificatul constatator (Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data de deschidere a ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul si asociatii sai, daca este cazul, sunt autorizati pentru prestarea serviciilor care fac obiectul contractului care va fi atribuit si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea pentru conformitate documentul mai sus mentionat in original/copie legalizata.)- Certificat de Cazier fiscal (Certificatul de Cazier fiscal - valabil la data limita de depunere a ofertelor;Documentul se va prezenta original, copie legalizata sau in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalulIn cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele complete de identificare ale operatorului economic, Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 160000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: minim 1 contract realizat in ultimi 5 ani avand ca obiect servicii de realizare de produse software sau servicii similare celor prezentate in caietul de sarcini a carui valoare este cel putin egala cu 84000 lei plus TVA., Informatii privindpersonalul: ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele resurse umane: un Responsabil de contract, un Informatician/programator si un Specialist in arii naturale protejate..(Prin specialist in arii naturale protejate se intelege orice persoana cu studii de specialitate sau cu experienta in munca in domeniul ariilor naturale protejate de minim 1 an.), Informatii privindobligatiile contractualein curs (daca exista)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (35 puncte)., b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit a), punctajul se acorda astfel : Pn = ( pret minim / pret n )xpunctajul maxim alocat (35 puncte).Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate, exclusiv T.V.A.
Suprafata geografica luata in calcul
40
Descriere: Se exprima in hectare. Punctajul pentru factorul de evaluare (exprimat in hectare) ? Suprafata geografica luata in calcul? (exprimat in hectare)se acorda astfel: ? pentru cea mai mare suprafata luata in calcul pentru realizarea sistemului se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (40 puncte).? pentru alta suprafata decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel : Pn = (suprafata n / suprafata maxima ofertata) x punctajul maxim alocat (40 puncte).Suprafata geografica minima pentru care va fi realizat sistemul este de 24.556 ha.O suprafata ofertata mai mica decat aceasta va duce la respingerea ofertei ca neconforma.Suprafata geografica maxima pentru care va fi realizat sistemul este de 23.4500ha. O suprafata ofertatamai mare decat aceasta nu va fi punctata suplimentar fata de punctajul maxim acordat.
Termenul de mobilizare
5
Descriere: Se exprima in ore. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de mobilizare in vederea constatarii problemelor aparute in perioada de garantie? (exprimat in ore) se acorda astfel: ? pentru cel mai scurt timp se acorda punctajul maxim alocat (5 puncte);? pentru un timp mai mare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (termen minim/termen(n)) x punctaj maxim alocat.Timpul minim (considerat rezonabil) pentru mobilizare este de 0.5 ore.Un timp de mobilizare mai mic va fi considerat nerealista si astfel oferta va fi declarata respinsa ca neconforma. Timpul maxim pentru mobilizare nu poate fi mai mare de 24 ore. Un timp de mobilizare mai mare decat timpul maxim va conduce la respingerea ofertei ca neconforma.
Perioada de garantie
10
Descriere: Se exprima in luni calendaristice. Punctajul pentru factorul de evaluare (exprimat in luni calendaristice) ?Perioada de garantie acordata? , se acorda astfel: ? pentru cea mai mare perioada de garantie acordata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte).? pentru alta perioada de garantie acordata decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel : Pn = ( perioada n / perioada ofertata maxima de garantie) x punctajul maxim alocat (10 puncte).Perioada minima de garantie este de 2 ani. Perioada maxima de garantie 5 ani. Daca perioada de garantie ofertata va fi mai mica de 2ani oferta va fi respinsa ca neconforma. O perioada ofertata mai mare perioada maxima nu va fi punctata suplimentar fata de punctajul maxim acordat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau la sediul Administratiei Parcului National Calimani RA, str. 22 Decembrie, nr. 5, Vatra Dornei, jud Suceava
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer